Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Serie A & Ligue 1 naar Eurosport 2

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Serie A & Ligue 1 naar Eurosport 2


  • #2
    [quote=Frans]Hoi Loeffenr,

    De deal tussen de serie A en Eurosport is nog vrij recent. De tekst van Sport1 is om die reden nog niet aangepast. Ik zal ervoor zorgen dat dat zo spoedig mogelijk gebeurt. Wat betreft Eurosport 2 in het Sportpakket moet ik je denk ik teleurstellen. Het sportpakket is een combinatie-pakket met alle losse sportpakketten (Fox en Sport1) en Eurosport 2 hoort nu eenmaal niet bij die pakketten.

    Reageer


    • #3
      Dus mensen die de Serie A en de Ligue 1 willen zien zijn dan verplicht om bovenop hun sportpakket ook nog een pluspakket te nemen terwijl ze alleen maar geinteresseerd zijn in sport en dan met name voetbal begrijp ik dat goed hieruit? U kunt dus niets voor deze mensen betekenen die geen pluspakket hebben?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door loeffenr
        Dus mensen die de Serie A en de Ligue 1 willen zien zijn dan verplicht om bovenop hun sportpakket ook nog een pluspakket te nemen terwijl ze alleen maar geinteresseerd zijn in sport en dan met name voetbal begrijp ik dat goed hieruit? U kunt dus niets voor deze mensen betekenen die geen pluspakket hebben?
        Hoi Loeffenr,

        Dat bepaalde competities of sportevenementen na enkele jaren naar een andere zender gaan, dat is niet iets waar wij zelf invloed op kunnen uitoefenen, en we kunnen ook niet naar aanleiding van dergelijke veranderingen ons zenderaanbod aanpassen. Wellicht dat zoiets in de toekomst nog mogelijk blijkt, maar op het moment helaas niet.

        Reageer


        • #5
          Neemt niet weg dat een "sportpakket" de suggestie wekt dat daarmee alle sportzenders gebundeld zijn.
          Door de wijzigingen in contracten van zenders met bepaalde competities wordt zoiets nu ineens wel erg actueel voor de voetbal liefhebbers, waar dat eerder van minder belang was (Eurosport speelde op dat gebied nog niet eerder een rol van betekenis en is nu ineens een grote speler). Daar kan Delta toch wel op anticiperen? Hoe zou het anders moeten?

          By the way, Eurosport 2 mag nu ook wel in HD doorgegeven worden

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Marco77
            Neemt niet weg dat een "sportpakket" de suggestie wekt dat daarmee alle sportzenders gebundeld zijn.
            Door de wijzigingen in contracten van zenders met bepaalde competities wordt zoiets nu ineens wel erg actueel voor de voetbal liefhebbers, waar dat eerder van minder belang was (Eurosport speelde op dat gebied nog niet eerder een rol van betekenis en is nu ineens een grote speler). Daar kan Delta toch wel op anticiperen? Hoe zou het anders moeten?

            By the way, Eurosport 2 mag nu ook wel in HD doorgegeven worden
            Daar sluit ik mij volledig bij aan

            Reageer


            • #7
              Het klinkt hier een beetje als "de Serie A is naar een andere zender gegaan en nu wil ik gratis die andere zender"

              Reageer


              • #8
                Als dat zo over komt is dat in elk geval niet mijn bedoeling geweest.
                Het is voor mij meer de vraag waar een sportzender in thuis hoort. Nu in een extra pakket waar je veel andere zenders bij moet nemen zonder dat je die wil. Je betaald dan relatief veel voor slechts 1 zender.
                Voor voetbal zijn speciale dure pakketten beschikbaar, maar nu daar bepaalde verschuivingen in zijn, mag Delta best weer eens kritisch kijken naar hoe ze daar mee om willen gaan.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X