Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

CI+ module en smartcard

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • CI+ module en smartcard

    Best Forum
    heb sinds afgelopen vrijdag een cl module kaart
    kan ik ook mijn andere tv hier ook op mee laten draaien?
    net als bij een smartkaart?
    bij voorbaat dank
    Gr Koekeroe

  • #2
    Bedoel je met cl module kaart een ci+ module waar je een smartcard in kan schuiven?

    Reageer


    • #3
      ja inderdaad koste 90 euro
      maar ik zou ook op de humax televisie met ingebouwde tuner
      ook graag de hd uitzending willenkrijgen
      Bedankt voor het reageren
      Gr Koekeroe

      Reageer


      • #4
        Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met die cl module laten meedraaien net als een smartcard.
        Je hebt voor elke tv een aparte smartcard nodig, die ofwel rechtstreeks of via ci+ module in de tv gaat, of een tv die op een decoder (met smartcrd) is aangesloten.
        Ik begrijp dat je al op een apparaat digitale tv ontvangt en daarnaast dat ook op een Humax tv wilt.
        Die Humax tv moet dus voorzien worden van een smartcard, of aangesloten worden op een ontvanger met een smartcard.
        Beide smartcards kun je dan via de site van Zeelandnet koppelen (klik op abonnementen en daarna op digitale tv) je ziet dan een blauwe knop (smartcard koppelen)
        Klik daar op en vul de gevraagde gegevens in!

        Reageer


        • #5
          beste Jos
          dat bedoel ik,ik heb een tv met ci+ module en heb vervolgens een Humax televisie met smartkaart
          en mijn vraag is als ik die dan koppel,heb ik dan op allebei de TV ;s de zelfde goede kwaliteit
          ik heb het misschien een beetje anders geformuleerd
          bedankt voor het geduld en het reageren

          Reageer


          • #6
            Je kan met beide smartcards het standaardpakket ontvangen, als ze bij Zeelandnet geregistreerd zijn. Heb je een abonnement op een extra pakket, dan kun je de kaarten met elkaar koppelen en met beide alle zenders van je abonnement ontvangen, in dezelfde kwaliteit.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X