Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alles-in-1 aanbieding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alles-in-1 aanbieding

    Hallo ik heb een vraag over alles-in-1 van Delta. Nu wil ik overstappen naar dit en dat wil ik via de site doen. Nu klik ik aan dat ik al internet heb van zeelandnet en dan krijg je via de link te zien een korting van 50% of delta comfort wijzer of gratis interactief tv pakket. Is leuk dat je een aanbieding krijgt, maar als ik dan op bestel druk is er geen aanbieding en kan ik ook niks kiezen!! Wat is hier nu precies de bedoeling van??

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Denman
    Hallo ik heb een vraag over alles-in-1 van Delta. Nu wil ik overstappen naar dit en dat wil ik via de site doen. Nu klik ik aan dat ik al internet heb van zeelandnet en dan krijg je via de link te zien een korting van 50% of delta comfort wijzer of gratis interactief tv pakket. Is leuk dat je een aanbieding krijgt, maar als ik dan op bestel druk is er geen aanbieding en kan ik ook niks kiezen!! Wat is hier nu precies de bedoeling van??
    Hoi Denman, en welkom op het forum.

    Deze actie geldt helaas niet voor abonnees die al gebruik maken van een internet + telefoon aansluiting van ZeelandNet. Deze actie is speciaal gericht op klanten die alleen gebruik maken van TV + internet of alleen TV.

    Reageer


    • #3
      De aanbieding is verwarrend. Daar zijn daarom ook al vaker opmerkingen over gemaakt.
      Bij de aanbieding is een link voor klanten die al internet van Zeelandnet hebben. Daarbij wordt niets gezegd over telefoon. Het zou duidelijker zijn om een link te maken voor klanten die al internet EN TELEFOON van Zeelandnet hebben. Is dua vaker aangegeven, maar toch kiest Zeelandnet er voor om dit niet te verduidelijken....vreemd!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Frans
        Oorspronkelijk gepost door Denman
        Hallo ik heb een vraag over alles-in-1 van Delta. Nu wil ik overstappen naar dit en dat wil ik via de site doen. Nu klik ik aan dat ik al internet heb van zeelandnet en dan krijg je via de link te zien een korting van 50% of delta comfort wijzer of gratis interactief tv pakket. Is leuk dat je een aanbieding krijgt, maar als ik dan op bestel druk is er geen aanbieding en kan ik ook niks kiezen!! Wat is hier nu precies de bedoeling van??
        Hoi Denman, en welkom op het forum.

        Deze actie geldt helaas niet voor abonnees die al gebruik maken van een internet + telefoon aansluiting van ZeelandNet. Deze actie is speciaal gericht op klanten die alleen gebruik maken van TV + internet of alleen TV.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X