Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sportzenders in pluspakket

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Sportzenders in pluspakket

    Ik heb de volgende vraag waarom zitten de sportzenders uit het pluspakket niet verwerkt in het complete sportpakket. Ik doel dan op Extreme Sports, Eurosport 2, Motors TV, Nautical Channel. Ik vraag dit omdat ik binnenkort overweeg een abonnement hier op te nemen op het complete sportpakket van 29,50 aangezien ik niet het pluspakket wil of ben ik mis en zitten er wel bij het complete sportpakket?

  • #2
    Eurosport 2 kan je al in het standaardpakket ontvangen. Zij zenden veel motorwedstrijden uit omdat zij voor weinig geld NL uitzendrechten hebben kunnen kopen. Sport1 zendt Formule1 en MotoGP wedstijden uit. Ik ben als motorsportliefhebber niet zo gecharmeerd van motorsTV (Veel auto's)

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Kevpau
      Eurosport 2 kan je al in het standaardpakket ontvangen. Zij zenden veel motorwedstrijden uit omdat zij voor weinig geld NL uitzendrechten hebben kunnen kopen. Sport1 zendt Formule1 en MotoGP wedstijden uit. Ik ben als motorsportliefhebber niet zo gecharmeerd van motorsTV (Veel auto's)
      Eurosport 2 wordt niet genoemd in het basispakket op de website van Delta staat hij alleen in het pluspakket genoemd.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door loeffenr
        Eurosport 2 wordt niet genoemd in het basispakket op de website van Delta staat hij alleen in het pluspakket genoemd.
        Hoi Loeffenr, en (een beetje laat) welkom op het forum.

        Eurosport 2 zit inderdaad in het pluspakket. Het is wegens promotiedoeleinden even in het standaardpakket te zien geweest.

        Het sportpakket is een bundel van Fox Sport en Sport 1, de sportzenders in het pluspakket vallen daar buiten.

        Reageer


        • #5
          Dankje wel voor je antwoord Frans alleen jammer als je van sport houdt en je wil geen pluspakket afnemen dan blijft het voor mij vreemd dat een sportpakket zonder de andere sportzenders zit dat noem je dan toch ook geen sportpakket zonder die andere zenders of wel dan?

          Reageer


          • #6
            Waarom zitten ze er niet dan niet in als je het over een sportpakket heb horen deze er gewoon in. Pluspakketzenders het zijn sportzenders in een pluspakket die ook gewoon horen in een sportpakket.

            Reageer


            • #7

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X