Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenders in DTV pluspakket

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zenders in DTV pluspakket

    Ik heb al enkele jaren het Pluspakket maar tot mijn grote ergernis verdwijnen er regelmatig zenders doordat de leverancier dit niet meer doorgeeft. Vervelend, maar het is niet anders.
    Wat mij wel stoort is dat ik daar dan nauwelijks fatsoenlijke zenders voor terugkrijg, terwijl ik toch extra betaal voor dit pakket.
    Daarnaast worden er ook diverse zenders van het Pluspakket overgeheveld naar het basispakket en ook daar komt dan niet altijd (in het Pluspakket) iets voor terug.
    Als er al zenders bijkomen (zoals deze maand, voornamelijk in het basispakket) dan zijn dit HD zenders. Het is dus geen nieuwe content, maar het beeld is gewoon beter.
    In het Pluspakket is er nu een wijziging toegevoegd dat Eurosport 2 tegenwoordig in het Nederlands wordt uitgezonden.
    Op zich allemaal prima, maar dat vind ik niet echt een wijziging van zender. De content blijft (nagenoeg) hetzelfde.

    Het 2e punt wat me mateloos stoort is dat ik met de App maar beperkte zenders zie. Niet alles wat in het basis of in mijn "betaalde" Plus pakket zit zie ik daar terug.
    Wanneer kunnen we een update aan de App verwachten ?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door edsulst
    Ik heb al enkele jaren het Pluspakket maar tot mijn grote ergernis verdwijnen er regelmatig zenders doordat de leverancier dit niet meer doorgeeft. Vervelend, maar het is niet anders.
    Wat mij wel stoort is dat ik daar dan nauwelijks fatsoenlijke zenders voor terugkrijg, terwijl ik toch extra betaal voor dit pakket.
    Daarnaast worden er ook diverse zenders van het Pluspakket overgeheveld naar het basispakket en ook daar komt dan niet altijd (in het Pluspakket) iets voor terug.
    Als er al zenders bijkomen (zoals deze maand, voornamelijk in het basispakket) dan zijn dit HD zenders. Het is dus geen nieuwe content, maar het beeld is gewoon beter.
    In het Pluspakket is er nu een wijziging toegevoegd dat Eurosport 2 tegenwoordig in het Nederlands wordt uitgezonden.
    Op zich allemaal prima, maar dat vind ik niet echt een wijziging van zender. De content blijft (nagenoeg) hetzelfde.
    Hoi Edsulst,

    Ik heb dit even uitgezet bij onze DTV mensen en verwacht eind volgende week een antwoord. Ik hou je op de hoogte.

    Het 2e punt wat me mateloos stoort is dat ik met de App maar beperkte zenders zie. Niet alles wat in het basis of in mijn "betaalde" Plus pakket zit zie ik daar terug.
    Wanneer kunnen we een update aan de App verwachten ?
    De app zit niet gekoppeld aan je abonnement dus het zenderaanbod daarvan is bij elke abonnee gelijk.

    Reageer


    • #3
      Hoi Edsulst,

      Ik heb wat navraag gedaan, ik kan je mededelen dat:

      - In tegenstelling tot eerdere berichten, 13th Street, Syfy en Food Network in het pakket blijven
      - Er gesprekken zijn met diverse aanbieders voor aanvullende zenders

      Wat betreft de app, er wordt onderzocht of er mogelijkheden zijn (en zoja, welke) om dan ook de zenders te bekijken die in de extra pakketten zitten, maar hoe dat precies zal gaan, daar heb ik momenteel nog geen informatie over.

      Reageer


      • #4

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X