Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Disney zenders ook graag bij DELTA

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Disney zenders ook graag bij DELTA

    Ik las op internet dat per 1 Juli 2015 nu ook eindelijk Caiway de Disney zenders (Disney Channel, Disney XD 24 en Disney Junior) gaan doorgeven.
    Ik vind het tijd dat ook DELTA nu eindelijk deze zenders gaat doorgeven, en dan in ieder geval Disney Channel.
    Jullie zijn dan samen met Tele2 1 van de weinige grote spelers die geen Disney zenders en dan vooral Disney Channel doorgeven.
    Bij Ziggo, Telfort, XS4All, KPN, Caiway en Caiway Cogas zijn dan alle Disney zenders te zien. En bij Canal Digitaal Disney Channel en Disney XD 12 uur.

  • #2
    Neem een abonnement op canaldigital dan heb je hem ook en de zenders die je opnoemde zijn niet voor iedereen interessant ik wil ook zoveel zenders zien die hier niet op de kabel zitten maar kan ze wel via de schotel ontvangen en als er nieuwe zenders komen dan zie je abo met de tijd stijgen.

    Reageer


    • #3
      Maar Canal Digitaal is geen kabel, en Delta wel.

      Reageer


      • #4
        Hallo Guest20,

        Sorry voor het late antwoord.

        Ons zenderpakket word continu verbeterd met zenders waar veel vraag naar is. Momenteel zijn er gesprekken om Disney Channel op te nemen in ons zender pakket. Let wel dat dit geen zekerheid is dat de betreffende zender er ook werkelijk komt.

        Ik zou onze website (en die van DELTA) de komende tijd even goed in de gaten houden. Pakket wijzigingen worden hier namelijk altijd vooraf gemeld.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jacco
          Hallo Guest20,

          Sorry voor het late antwoord.

          Ons zenderpakket word continu verbeterd met zenders waar veel vraag naar is. Momenteel zijn er gesprekken om Disney Channel op te nemen in ons zender pakket. Let wel dat dit geen zekerheid is dat de betreffende zender er ook werkelijk komt.

          Ik zou onze website (en die van DELTA) de komende tijd even goed in de gaten houden. Pakket wijzigingen worden hier namelijk altijd vooraf gemeld.
          Bij jij een medewerker van DELTA dan?
          Ik kan het niet goed zien, ik zie wel dat je moderator bent.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door guest20
            Bij jij een medewerker van DELTA dan?
            Ik kan het niet goed zien, ik zie wel dat je moderator bent.
            Ja ik ben een medewerker van DELTA, net als alle andere ZeelandNet medewerkers. ZeelandNet is tenslotte een onderdeel van DELTA.

            Het is wel begrijpelijk dat dat misschien een beetje verwarrend overkomt gezien het het "ZeelandNet" forum is en we het hier over "Delta Digitale TV" gaat.

            Reageer


            • #7
              Zeelandnet is toch DELTA?
              En ik vond het meer verwarrend omdat er alleen Moderator staat, Op het Ziggo forum staat er ook Ziggo in de gebruikersnaam en een Ziggo logo in de avatar.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door guest20
                Zeelandnet is toch DELTA?
                Antwoord: Ja

                Oorspronkelijk gepost door guest20
                En ik vond het meer verwarrend omdat er alleen Moderator staat, Op het Ziggo forum staat er ook Ziggo in de gebruikersnaam en een Ziggo logo in de avatar.
                Op dit forum zijn alle Moderators medewerker van DELTA/ZeelandNet. Als je goed kijkt zie je het ZeelandNet logo ook in mijn avatar terug en zoals hierboven al genoemd, ZeelandNet = DELTA.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jacco
                  Hallo Guest20,

                  Ik zou onze website (en die van DELTA) de komende tijd even goed in de gaten houden. Pakket wijzigingen worden hier namelijk altijd vooraf gemeld.
                  Is hier een speciale pagina/plek voor?

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X