Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E34 foutmelding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E34 foutmelding

    E34 foutmelding

    Ik heb daar op gegoogeld en kreeg de volgende melding:

    http://www.kabelnetveendam.nl/helpde...e05e15-of-e34/

  • #2
    Yvonne, de Helpdesk geeft deze info erover.

    Bel de helpdesk even zoals wordt geadviseerd.

    Reageer


    • #3
      Klopt Zoeff, heb al kontakt gehad met een moderator van dit forum.

      Dank je wel voor het antwoord.

      Reageer


      • #4
        Ik had de aanwijzingen opgevolgd van zeelandnet, maar sinds vandaag heb ik het weer iedere keer:@

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Yvonne
          Ik had de aanwijzingen opgevolgd van zeelandnet, maar sinds vandaag heb ik het weer iedere keer:@
          Hoi Yvonne,

          Als het inderdaad een slechte/defecte smartcard betreft kun je deze het beste even testen in een ander toestel of even laten testen in de winkel. Als de smartcard kapot blijkt te zijn zul je een nieuwe aan moeten schaffen. Ook is het mogelijk dat je decoder de kaart niet meer goed leest, om daar achter te komen zal de decoder even getest moeten worden. Dus wellicht is het verstandig om de kaart + decoder even mee te nemen naar een van onze dealers.

          Reageer


          • #6
            Vandaag geen last van gehad en een vriend van mij heeft de instelingen wat veranderd en schijnbaar heeft dat geholpen.... hoop binnenkort een ander kastje aan te schaffen.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X