Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

extra sim-card

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• extra sim-card

Deze week heb ik een iPad gekregen (hoe lief!!) van iemand die de nieuwste versie had aangeschaft.
    In deze Samsung iPad A7 zit geen sim-kaart.

Thuis kan ik via WIFI het internet op, maar mijn moeder heeft geen mobiel en dus geen WIFI.
    Daar kan ik dus wel met mijn telefoon via het mobiele netwerk het internet op, maar dat zou met de iPad niet kunnen.

In een chat met Delta werd me verteld dat ik geen extra sim-kaart met hetzelfde 06-nummer kon bestellen. Heel jammer en toch ook eigenlijk niet meer van deze tijd toch?
    De meeste mensen hebben wel meer mobiele apparaten in huis. Gaan die alleen op bezoek bij mensen met WIFI?
    Het grotere scherm van de iPad typt toch handiger dan van de Samsung Galaxy

De medewerker zou mijn verzoek doorgeven en zei erbij dat er geen andere oplossing was.

Hoe hebben andere klanten dit "opgelost"?

Dat kan alleen via een Hotspot :

https://www.samsung.com/nl/support/m...-voor-mijn-pc/

Reageer

Hé het kan dus wel

Dank weer voor deze info en ga het waarschijnlijk morgen al even proberen.

Maarre, weten ze dat bij de chat dan niet?

Reageer

https://www.odido.nl/internet/klik-e...8&gad_source=1 ik zag dit op tv reclame als je alleen een tablet hebt kan je ook dag en nacht voor dezelfde prijs internetten, denk dat je via je telefoon denk ik iets duurder uit bent , en zeker voor oudere zijn ze wel constant online bv. whatsapp etc. denk dat dat op dit gebied delta weer achterloopt helaas. ik vind het een mooi alternatief. succes.

Reageer

Mijn moeder raakt zulke apparaten niet aan Ik zou hem dus zelf bij mijn moeder gebruiken (makkelijker typen bijvoorbeeld dan op Smartphone, die ik dan ook bij me heb), maar het idee zal voor sommige mensen een goede oplossing zijn. Dank voor je reactie

Reageer

Heb je het nu over een tablet van Samsung, of over een Ipad van Apple?
            Dat zijn verschillende dingen.........
            Laatst bewerkt door r0n625; 1 week geleden.

Reageer

Beide kunnen via een hotspot verbonden worden via de telefoon, alleen moet je niet vergeten deze uit te zetten na afloop.
              Er is ook gewoon Multisim verkrijgbaar tegenwoordig voor EN mobiel EN horloge, zo ben je dan tijdens het hardlopen bereikbaar via je horloge.

Reageer

Het ging over een tablet van Samsung, en dat hardlopen? Ik kan er uren naar kijken...

Allebei bedankt voor het meedenken

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X