Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vraag over MENU Sagemcom 3890V3 modem/router

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Vraag over MENU Sagemcom 3890V3 modem/router

Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: menu.png
Bekeken: 289
Grootte: 24,0 Kb
ID: 313578
    Volgens dit menu zou ik onder "Access Control" bijvoorbeeld een Firewall moeten kunnen configureren.
    Echter zodra ik daar op klik wordt er alleen een "User pagina" geladen waar ik het wachtwoord kan veranderen, maar verder geen andere configuratie mogelijkheden.
    En dat is vreemd, want eerder vandaag heb ik die mogelijkheden namelijk wel te zien gekregen.

Iemand een idee?

Serieus, niemand?
    Vanuit Zeelandnet/Delta zal er toch wel tech zijn die daar meer van moet weten, of lezen die hier niet mee?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Predator Bekijk bericht
      Serieus, niemand?
      Vanuit Zeelandnet/Delta zal er toch wel tech zijn die daar meer van moet weten, of lezen die hier niet mee?
      Er is niemand van Delta behalve dan sporadisch de webmaster die reageert hier op het forum.

Reageer

Als ik in dat menu voor "Firewall" kies, krijg ik het volgende te zien:

Bijgevoegde bestanden

Reageer

Precies dat menu Jos, is wat ik dus niet te zien krijg.
          Ik krijg alleen de User-tab te zien.
          Bijgevoegde bestanden

Reageer

Precies dat menu Jos, is wat ik dus niet te zien krijg.
            Ik krijg alleen de User-tab te zien.
            Al eens met een andere browser geprobeerd?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

Al eens met een andere browser geprobeerd?
              Yup, met MS Edge, en ook dan geen menu zichtbaar.

Ik ga de HomeBox maar even resetten denk ik, terug naar de fabrieksinstellingen en vervolgens opnieuw opstarten.
              Laat ik straks wel even weten of dat heeft geholpen.

Reageer

Gelukt!

Op de HomeBox zit een sticker met daarop de inlognaam en het bijbehorende wachtwoord.
                Daarmee ingelogd kun je de inlognaam niet veranderen, maar wél het wachtwoord.
                Dat had ik dus gedaan, want ik hou niet van default wachtwoorden.
                Maar zodra je dat doet, ben je dus het "Access Control Menu" kwijt!

Na reset fabrieksinstellingen, wordt ook dat default wachtwoord teruggezet, en is het "Access Control Menu" er ook weer.

Of dit is gewoon een dikke BUG, of er hangen rechten aan dat default wachtwoord (in combi met de inlognaam) die je met een nieuw zelf aangemaakt wachtwoord dan blijkbaar niet hebt?
                Erg vreemd dit allemaal... ik zit nu dus vast aan een onveilig default wachtwoord van maar 8 karakters.
                Bijgevoegde bestanden

Reageer

Gelukt!

Op de HomeBox zit een sticker met daarop de inlognaam en het bijbehorende wachtwoord.
                  Daarmee ingelogd kun je de inlognaam niet veranderen, maar wél het wachtwoord.
                  Dat had ik dus gedaan, want ik hou niet van default wachtwoorden.
                  Maar zodra je dat doet, ben je dus het "Access Control Menu" kwijt!

Na reset fabrieksinstellingen, wordt ook dat default wachtwoord teruggezet, en is het "Access Control Menu" er ook weer.

Of dit is gewoon een dikke BUG, of er hangen rechten aan dat default wachtwoord (in combi met de inlognaam) die je met een nieuw zelf aangemaakt wachtwoord dan blijkbaar niet hebt?
                  Erg vreemd dit allemaal... ik zit nu dus vast aan een onveilig default wachtwoord van maar 8 karakters.
                  Dat bijbehorende wachtwoord heb ik indertijd direct gewijzigd en heb nooit problemen gehad met het menu....vreemd!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

Dat bijbehorende wachtwoord heb ik indertijd direct gewijzigd en heb nooit problemen gehad met het menu....vreemd!
                    Dit lezende meteen het wachtwoord veranderd, en inderdaad, menu ook nu gewoon zichtbaar.
                    Geen BUG dus... geen idee wat dan wel het probleem is geweest, maar vreemd is het allemaal wel.
                    Anyway, menu is er weer, en alles lijkt naar behoren te werken, dus ben allang blij.
                    Dank voor het meedenken Jos!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X