Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet mail niet te lezen?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Wanneer krijgen we een update? Ik krijg al 4 dagen geen mail meer binnen in Outlook.
    Gelukkig kan ik de mailberichten wel inzien op mijn I-phone, maar ideaal is dit niet.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door RonK Bekijk bericht

      Mag ik vragen of je geprobeerd hebt je modem en eventuele router te ontkoppelen voor enkele minuten (zeker weten dat er geen stroom meer in de apparaten zit). Daarna eerst modem opstarten, na compleet opstarten de router aanzetten.

      Persoonlijk merk ik dat dit af en toe doen zeker helpt.

      Als dit niet helpt Delta vragen op afstand even je modem te controleren. Dat zou ik als 2e doen. Als dit niet werkt zie ik je hier wel weer. Denken we even verder. Succes!
      Ja, ik heb mijn router al een keer gereset en dit ook op afstand laten doen. Daar zit het probleem namelijk niet. Ik heb een mail only abonnement van delta. Mijn internet heb ik van KPN. Dit werkt al ruim 4 jaar zo. Mijn zakelijke mail en privé kpn mail werken wel gewoon.

      Reageer


      • #33
        We zijn nog steeds bezig een oplossing te vinden voor het probleem met de Zeelandnet Webmail.
        Gebruikers krijgen bij het bekijken van sommige e-mailberichten in de preview de melding: 'Ooopps something went wrong'.

        Voor problemen met Outlook zou ik contact opnemen met de klantenservice van DELTA.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door mjleune Bekijk bericht

          Ja, ik heb mijn router al een keer gereset en dit ook op afstand laten doen. Daar zit het probleem namelijk niet. Ik heb een mail only abonnement van delta. Mijn internet heb ik van KPN. Dit werkt al ruim 4 jaar zo. Mijn zakelijke mail en privé kpn mail werken wel gewoon.
          Zou je eens een ping kunnen uitvoeren naar mail.zeelandnet.nl kijken of je hem kunt benaderen over je modem, uit je verhaal maak ik op dat je een kpn modem hebt en met die modem geen verbinding kunt maken met mail.zeelandnet.nl. Als het specifiek via de kpn modem is vraag ik me af of de verwijzing in de DNS die je gebruikt wel klopt of misschien wordt tegengehouden.

          Eventueel kun je om dat te proberen je DNS adressen aan passen, dit kan in je modem maar ook bijvoorbeeld in je besturingssysteem of alleen de browser die je gebruikt voor de webmail. Je kunt de DNS van zeelandnet/ delta proberen of die van Google. Ook een bekende is het DNS 1.1.1.1. en 1.0.0.1.

          Probeer dit maar eens, dus even DNS (dynamic name server) aanpassen en proberen, eerst even via ping huidige DNS testen op reactie mail.zeelandnet.nl

          als dit lukt kijken we weer verder.
          Laatst bewerkt door RonK; 1 week geleden.

          Reageer


          • #35
            Zie bijgevoegde schermafdruk

            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: IMG_3442.jpg
Bekeken: 68
Grootte: 230,5 Kb
ID: 310796
            Bijgevoegde bestanden

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door mjleune Bekijk bericht
              Zie bijgevoegde schermafdruk
              14 is netjes dat is het probleem dus niet ook de DNS is dus ok.

              Ik gebruik zelf geen outlook maar na een kleine zoektocht vond ik enkele dingen die je kunt nakijken.

              Gebruik je misschien de offline modes in outlook?
              Outlook heeft een repair optie voor je mail adressen. Probeer dit eens.
              Eventueel mail adres verwijderen en volledig opnieuw invoeren.
              Outlook heeft ook een email autoconfiguratie optie, alleen de eerste optie aanvinken van de 3.
              Ook problemen met IMAP komen voor.
              https://answers.microsoft.com/en-us/...7-22585e6caf15

              Vraag, heb je dit probleem ook met andere mail software op dezelfde pc/modem combinatie?
              Laatst bewerkt door RonK; 1 week geleden.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door RonK Bekijk bericht

                14 is netjes dat is het probleem dus niet ook de DNS is dus ok.

                Ik gebruik zelf geen outlook maar na een kleine zoektocht vond ik enkele dingen die je kunt nakijken.

                Gebruik je misschien de offline modes in outlook?
                Outlook heeft een repair optie voor je mail adressen. Probeer dit eens.
                Eventueel mail adres verwijderen en volledig opnieuw invoeren.
                Outlook heeft ook een email autoconfiguratie optie, alleen de eerste optie aanvinken van de 3.
                Ook problemen met IMAP komen voor.
                https://answers.microsoft.com/en-us/...7-22585e6caf15

                Vraag, heb je dit probleem ook met andere mail software op dezelfde pc/modem combinatie?
                Ik gebruik Outlook op mijn vaste pc. Alleen de zeelandmail adressen werken niet. Andere mailservers werken wel, dus het ligt niet aan het mailprogramma.
                Ook het standaard mailprogramma op mijn IPad en op mijn Samsung Android toestel werken met de andere mailservers.

                ik heb een van mijn mailadressen van Zeelandnet verwijderd op mijn IPad en geprobeerd opnieuw te installeren. Dat gaat dus niet. De server reageert dan niet

                Reageer


                • #38
                  Als je naar de instellingen per account gaat, klopt alles dan hiermee: https://www.delta.nl/klantenservice/...rinstellingen/ ?

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                    Als je naar de instellingen per account gaat, klopt alles dan hiermee: https://www.delta.nl/klantenservice/...rinstellingen/ ?
                    Ja, alles klopt. Ik heb ook niets veranderd. Sinds vorige donderdag werkt het niet meer, en ik ben niet de enige zo te zien in het forum

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door mjleune Bekijk bericht

                      Ja, alles klopt. Ik heb ook niets veranderd. Sinds vorige donderdag werkt het niet meer, en ik ben niet de enige zo te zien in het forum
                      Wie gaat uiteindelijk met een oplossing komen???

                      ik lees nu niks meer!

                      Reageer


                      • #41
                        Heb je het ook al eens met een ander e-mail programma geprobeerd zoals : Outlook New, Thunderbird of Emclient.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door mjleune Bekijk bericht

                          Wie gaat uiteindelijk met een oplossing komen???

                          ik lees nu niks meer!
                          Klantenservice wel gebeld? Want alleen dan kijkt Delta er naar hoor, niet hier

                          Reageer


                          • #43
                            Voor vragen over e-mail en e-mail instellingen moet je contact opnemen met de klantenservice mjleune. Op het forum zijn geen support medewerkers van Delta actief.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                              Voor vragen over e-mail en e-mail instellingen moet je contact opnemen met de klantenservice mjleune. Op het forum zijn geen support medewerkers van Delta actief.
                              Vorige week voor de tweede keer melding gemaakt.
                              er is een melding gemaakt naar de technische dienst, maar het blijft bijzonder stil

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X