Ruim 2 jaar geleden hier volop actie rondom de aanleg van glasvezelverbindingen (Glasdraad) voor dorpen en buitengebieden waar Delta geen glasvezelverbindingen zou gaan aanleggen. Eenmalige eigen bijdrage Glasdraad 200 EUR. Omdat Delta de bui al zag hangen werden klanten overstelpt met aanbieden om toch vooral een nieuw 2 jarig contract af te sluiten waarbij zonder meerprijs de snelheid werd verhoogd naar 1Gbps. Van dat aanbod heb ik gebruik gemaakt en me tevens ook aangesloten bij Glasdraad toen duidelijk was dat de aanleg zou doorgaan. Inmiddels ligt de kabel in de straat en worden deze maand de huisadressen aangesloten.
Nu kwam ik er onlangs achter dat m'n internet verbinding door Delta is teruggeschroefd van 1Gbps naar 300Mbps. Hierover ben ik door Delta niet geïnformeerd. Wil ik terug naar 1Gbps, dan moet ik op jaarbasis 120 EUR meer gaan betalen. We spreken dan dus over een niet synchrone COAX verbinding 1Gbps die mij zonder bijkomende producten 62,50 EUR p/mnd gaat kosten.
Ik vind dit een nogal vreemde gang van zaken. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben of is er in mijn geval sprake van een fout?
Dit geeft mij het gevoel dat Delta mij, na meer dan 30 jaar trouwe klant, liever kwijt dan rijk is.
Nu kwam ik er onlangs achter dat m'n internet verbinding door Delta is teruggeschroefd van 1Gbps naar 300Mbps. Hierover ben ik door Delta niet geïnformeerd. Wil ik terug naar 1Gbps, dan moet ik op jaarbasis 120 EUR meer gaan betalen. We spreken dan dus over een niet synchrone COAX verbinding 1Gbps die mij zonder bijkomende producten 62,50 EUR p/mnd gaat kosten.
Ik vind dit een nogal vreemde gang van zaken. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben of is er in mijn geval sprake van een fout?
Dit geeft mij het gevoel dat Delta mij, na meer dan 30 jaar trouwe klant, liever kwijt dan rijk is.
Reageer