Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

nieuwe 4Gig abonnementsvorm ?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • nieuwe 4Gig abonnementsvorm ?

    Ben benieuwd naar de prijs in verhouding tot 8Gig.

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: weer.jpg
Bekeken: 331
Grootte: 106,6 Kb
ID: 246435

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Ben benieuwd naar de prijs in verhouding tot 8Gig.

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: weer.jpg
Bekeken: 331
Grootte: 106,6 Kb
ID: 246435
    Wanneer ze dat nu gaan aanbieden voor de prijs van 1Gbit... en alles schuift op dan vallen de prijsverhogingen tenminste mee.
    Normaal zie je EN prijsverhogingen EN snelheidsverhogingen.

    Reageer


    • #3
      Wat heb je aan 4000 mbps zonder UHD zenders?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
        Wat heb je aan 4000 mbps zonder UHD zenders?
        Helemaal niks en zeker niet voor je tv die kan maar tot 100mbps

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Lepelaar Bekijk bericht

          Helemaal niks en zeker niet voor je tv die kan maar tot 100mbps
          Goh. Fijn dat je al die kennis deelt...

          Reageer


          • #6
            De 5Gbe netwerkapparatuur is wat goedkoper dan de 10Gbe variant :


            Router met 5 Gbps Multigigabit-poort

            NETGEAR Nighthawk AX12 RAX120

            https://www.netgear.com/home/wifi/routers/rax120/


            QNA-UC5G1T

            https://www.qnap.com/nl-nl/product/qna-uc5g1t


            MS510TX — 8-poorts Multi-Gigabit Ethernet Smart Switch met 10G Copper / 10G SFP+ Fibre uplinks

            https://www.netgear.nl/support/produ...#tab-techspecs


            5G PCIe Netwerk Adapter Kaart, NBASE-T & 5GBASE-T 2.5BASE-T PCI Express Netwerk Interface Adapter, 5GbE/2.5GbE/1GbE Multi Gigabit Ethernet Workstation NIC, 4 Speed LAN Kaart

            https://www.startech.com/nl-nl/indus...ngen/st5gpexnb
            Laatst bewerkt door driepinter; 23 Nov 2022, 09:31.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Ik vraag me af, waarom zou ik hier voor kiezen als consument?
              En wanneer ik dat al zou doen, zou ik meteen voor 10Gbit gaan, het schuift toch verder op.

              Reageer


              • #8
                Kan iemand mij uitleggen wat het nut is van snelheden van 1 Gbit of meer voor de gewone consument, ofwel de mensen die op dit forum zitten?
                Zelf heb ik een 150 Mbit glasverbinding en kan alles goed doen wat ik zou willen. TV kijken op meerdere tv’s, standaard internetten en af en toe wat downloaden, het gaat allemaal prima en snel genoeg.
                Is er toch iets waarop ik mij moet voorbereiden voor de toekomst of zijn deze snelheden alleen interessant voor de “industrie”.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                  Kan iemand mij uitleggen wat het nut is van snelheden van 1 Gbit of meer voor de gewone consument, ofwel de mensen die op dit forum zitten?
                  Zelf heb ik een 150 Mbit glasverbinding en kan alles goed doen wat ik zou willen. TV kijken op meerdere tv’s, standaard internetten en af en toe wat downloaden, het gaat allemaal prima en snel genoeg.
                  Is er toch iets waarop ik mij moet voorbereiden voor de toekomst of zijn deze snelheden alleen interessant voor de “industrie”.
                  Voor 'normale' consumenten heeft zo'n hogere snelheid totaal geen zin. Voor mij in elk geval niet.
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #10
                    Wat wel zin heeft is een goedwerkend en toekomst bestendig televisieplatform. Maar dat lijkt Delta weinig te interesseren.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                      Wat wel zin heeft is een goedwerkend en toekomst bestendig televisieplatform. Maar dat lijkt Delta weinig te interesseren.
                      Vooralsnog dik tevreden met coax. Voor veel mensen meer dan voldoende en er blijft je een hoop ellende bespaard.
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #12
                        Toch zijn er mensen die zweren bij iptv. Zo las ik een bijdrage van iemand op een forum die voorheen Ziggo had en nu Delta glasvezel heeft uit volle borst zeggen: NOOIT MEER ZIGGO !!

                        Zo zie je maar. 😙

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                          Toch zijn er mensen die zweren bij iptv. Zo las ik een bijdrage van iemand op een forum die voorheen Ziggo had en nu Delta glasvezel heeft uit volle borst zeggen: NOOIT MEER ZIGGO !!

                          Zo zie je maar. 😙
                          Dat laatste klopt, in die zin nooit meer COAX.

                          Reageer


                          • #14
                            Toch erg blij dat ik nog coax heb. Opnemen e.d. Via het iTV kastje, tv kijken inclusief Dolby surround geluid via de coax. Coax ook nooit uitval gehad, internet wel sporadisch, waarbij ik nog gewoon kan tv kijken. Ik hoop dat Caiway voorlopig beide nog zal aanbieden aan de glasvezelklanten.

                            Reageer


                            • #15
                              Is op de coaxkabel bij Delta nu ook het volledige basispakket te zien zonder smartcard, net zoals bij Caiway?

                              Ik ga er vanuit dat dit ook een keer gelijk getrokken wordt.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X