Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Glasvezel

    Ik twijfel nog steeds of ik nu op glasvezel over moet gaan..
    Ik heb kastje binnen van Delta en KPN.
    Ik zit nu ongeveer een jaar bij Delta en ik wil dit graag zo houden.
    Ik hoor ook mindere berichten over glasvezel..
    Zijn er mensen die ervaringen kunnen delen?

  • #2
    hoogst persoonlijk ben ik niet zo tevreden met de glasvezelaansluiting van de delta
    zeer onregelmatige wifi ontvangst
    plus ze leveren een oude modem terwijl ze ook een snellere hebben
    met de kabel versie had ik een betere wifi die constant was
    terwijl ik nu ook nog een tp link deco m5 erbij heb

    Reageer


    • #3
      onsvijfjes Bedankt voor de reactie, ik hoop zeker dat er nog meer volgen.

      Je verwacht bij glasvezel dat het sneller is maar daar hoort ook een goede wifi ontvangst bij.
      En een ouder type modem gaat dan ook daarbij niet helpen.

      Reageer


      • #4
        @ chouffeke , Het draagt niets bij aan uw vraag maar over het algemeen lees je op dit forum (natuurlijk) meer over klachten dan over positieve ervaringen.
        Ik zelf gebruik nog coax en eigenlijk zonder klachten ,op af en toe wat blokjes op T.V. beeld na.
        Ook ik twijfel nog om over te stappen.
        Kreeg wel een aanbod om mijn coax abonnement met twee jaar te verlengen , dus ga er van uit dat er nog geen noodzaak is om over te stappen.
        Zeker niet zolang ik tevreden ben met de coax verbinding.

        Reageer


        • #5
          Ik ben sinds twee weken overgestapt naar glasvezel van kabel van de Delta en ik merk geen verschil. Dat is iets positiefs. Ik had al een 1 Gbps kabel abbo en de glasvezelvariant doet er niet voor onder. Ik ben dan ook overgestapt om alvast klaar te zijn voor de toekomst en omdat het goedkoper is als kabelinternet. Ik maak ook gebruik van deco’s en dat werkt bij mij goed. Moet ik er wel bij zeggen dat ik er maar liefst 7 heb in huis. Gaat je haar wel van omhoog staan. Maar nooit nergens problemen mee, terwijl ik hier twee fanatieke onlinegamers heb en drie anderen die terwijl men aan het gamen is, regelmatig tegelijk aan het streamen zijn. No problem.

          Reageer


          • #6
            Hier sinds Februari glasvezel in gebruik, wel in combinatie met eigen apparatuur.
            Ervaring van internet tot nu toe top , haal prima snelheid zowel WiFi als bekabeld.
            Tv is wel wat minder 📺 maar goed zo kan je op alles wel wat klagen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Chouffeke Bekijk bericht
              Ik twijfel nog steeds of ik nu op glasvezel over moet gaan.
              Wat zou glasvezel voor jou en op dit moment aan meerwaarde hebben? Als je dat nog niet weet, gewoon aan laten leggen en nog niet overstappen.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Chouffeke Bekijk bericht
                Ik twijfel nog steeds of ik nu op glasvezel over moet gaan..
                Ik heb kastje binnen van Delta en KPN.
                Ik zit nu ongeveer een jaar bij Delta en ik wil dit graag zo houden.
                Ik hoor ook mindere berichten over glasvezel..
                Zijn er mensen die ervaringen kunnen delen?
                Ik ben ca 8 jaar geleden verplicht overgestapt van Coax Ziggo naar Caiway glasvezel. Ik wil nooit meer terug.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
                  Hier sinds Februari glasvezel in gebruik, wel in combinatie met eigen apparatuur.
                  Ervaring van internet tot nu toe top , haal prima snelheid zowel WiFi als bekabeld.
                  Tv is wel wat minder 📺 maar goed zo kan je op alles wel wat klagen.
                  Nu ben ik ook helemaal tevreden met het internet, maar als het minder gaat met TV ga je er in totaal dus op achteruit. Dus ik wacht met glasvezel.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                    Nu ben ik ook helemaal tevreden met het internet, maar als het minder gaat met TV ga je er in totaal dus op achteruit. Dus ik wacht met glasvezel.
                    Wat is er volgens jou mis aan het tv-pakket. Het functioneert gewoon hoor...

                    Reageer


                    • #11
                      JanPietJoris Ik ervaar niet zo zeer problemen met de tv als in slecht beeld of iets.
                      Meer dat het geregeld voorkomt dat als je iets terugkijkt ( Groene knop ) het programma vaak niet bij het begin start.
                      En tja …. De zenders kwaliteit geluid e..d betalen voor de “ toekomst “ met het 4K kastje 🥸

                      Reageer


                      • #12
                        Zeeuwse90 Bordewolf
                        Ik neem heel veel op met de Humax omdat mijn vrouw veel problemen heeft met haar ogen en daardoor niet altijd kan kijken.
                        De Humax is veruit superieur aan de andere manieren om TV-programma's terug te kijken. Ik zou hem niet graag missen.

                        Reageer


                        • #13
                          Laten we hopen dat met de aanleg van glasvezel dat de aanbieders er alles aan doen om het allerbeste signaal binnen te krijgen voor de afnemers.
                          Zowel internet en televisie.

                          Bedankt voor de antwoorden tot nu toe.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X