Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel in flats en appartementen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Glasvezel in flats en appartementen

    Er heerst nog wel eens verwarring over dit onderwerp daarom een speciale pagina hiervoor :


    Glasvezel in flats en appartementen | DELTA Fiber Netwerk (deltanetwerk.nl)



  • #2
    Ik heb de voorwaarden gelezen , ik daar maak ik op uit dat het een heel probleem wordt. Ik woon in een appartement waar ook veel ouderen wonen deze zijn niet geïnteresseerd in glasvezel dus dan zijn die dat wel willen daarvan de dupe .
    Ik heb contact opgenomen met de Delta maar die heeft mij naar de verhuurder door gestuurd . en de verhuur deed het het zelfde en stuurde mij weer naar de Delta .
    Kortom van kastje naar de muur gevalletje en niemand voelt zich aan gesproken .
    Dus met andere worden vergeet het maar, jammer maar wel tot de nok

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Rippertje Bekijk bericht
      ik daar maak ik op uit dat het een heel probleem wordt.
      Kies een andere route: als je lid bent van de vereniging van eigenaren, zoek dan naar een mogelijkheid om toch glasvezel aan te sluiten zonder dat de VVE meerderheid daar voor is. Je betaalt immers elke maand je VVE bijdrage en mag daar ook iets voor terug verwachten. Het moet niet zo zijn dat je wordt 'weggestemd' omdat de VVE het er niet mee eens is.

      Neem hierover contact op met vereniging Eigen Huis @ 033- 450 77 50

      Lees ook de voorwaarden van jullie VVE even door. Grote kans dat daar een hiaat in zit en men alsnog jouw aansluiting moet gedogen ondanks dat de overige leden het er niet mee eens zijn.

      Aan de andere kant kun je ook denken: ik heb nu kabel met goede internetverbinding (max 1Gbps). Die snelheid heb je ook bij een glasvezelverbinding, dus waarom zou je je drukmaken? Tegen de tijd dat je medebewoners geen kabeltv meer kunnen kijken maar moeten overstappen op internet, ligt de zaak er heel anders voor. Gewoon een kwestie van geduld...
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 6 Oct 2022, 10:44.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Klopt ik heb nu een abo van 1 giga maar na verschillende de test is dit de snelheid
        Rotterdam
        Test results

        ping


        9
        msjitter


        5
        msdownload


        879.8
        Mbpsupload


        100.8
        MbpsDelta Fiber Nederla

        Zijn deze snelheden acceptabel , en dan heb ik het over down. afstand router 1.5 meter
        Met cat 7 kabel is dit
        ​​​​​​

        Delta Fiber Nederland
        Rotterdam
        Test results

        ping


        10
        msjitter


        3
        msdownload


        879.4
        Mbpsupload


        100.7
        MbpsDelta Fiber Nederla

        Reageer


        • #5
          ik had samen met eigenaar van de appartementen in Terneuzen een oplossing aangeboden samen met KPN. Die zijn uiteindelijk nav tekeningen en uitleg overgegaan om buiten langs te gaan. was ook veel makkelijker om per appartement naar binnen te komen met glasvezel😉
          En degene die dat niet wilde daar zijn alsnog tot in de ruimte geweest. zodat het er wel al licht. en Delta die komt er dan niet meer bij 👏👏

          Reageer


          • #6
            Rippertje

            Ze hanteren deze tabel :

            Wat kun je verwachten aan internetsnelheid bij DELTA? | DELTA Fiber Nederland BV


            Dus minimaal 500Mbps en normaal 900Mbps

            879,4 Mbps download is dus wel normaal.
            Laatst bewerkt door driepinter; 6 Oct 2022, 13:36.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Rippertje Bekijk bericht
              Klopt ik heb nu een abo van 1 giga maar na verschillende de test is dit de snelheid
              download 879.8 Mbps
              upload 100.8 Mbps
              Prima hoor - gewoon blijven gebruiken, daar is helemaal niets mis mee.
              Laatst bewerkt door Webkabouter; 6 Oct 2022, 14:05.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Woon ook in appartementencomplex met 1 hoog.
                de huidige coax kabel komt via de buitengevel binnen in de slaapkamer.

                Ben benieuwd hoe ze dit gaan doen dan, ik vermoed via de meterkast van de onderburen als ze gaan aanleggen in Tholen.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X