Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

andere providers op het Delta glasvezelnetwerk in Zeeland.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    https://freedom.nl/nieuwsartikel/upd...gn=nieuwsbrief

    Nieuws van Freedom. Ik lees: nog dit jaar beschikbaar.
    ...nog te vroeg om echt een precieze datum te kunnen geven....
    Laatst bewerkt door Rinus; 10 Aug 2022, 00:39. Reden: Kleine correctie...
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #32
      Plinq is door DVB-C erg verleidelijk, maar het telefoniebundelaanbod is te mager dus een overstap wordt het voorlopig nog niet.

      Reageer


      • #33
        Ja, dat is erg verleidelijk. Geef Plinq dan een eigen televisiepakket door met DVB-C met veel HD en 4K?

        Reageer


        • #34
          Praathuis

          Je zit nu op een spam bericht te reageren dus dat heeft weinig nut denk ik.

          Reageer


          • #35
            https://gathering.tweakers.net/forum...ssage/72520538

            Reageer


            • #36
              Dit onderschrijft mijn verhaal. Al beschikbaar voor gebieden waar nog aangelegd moet worden.

              Reageer


              • #37
                De nieuwsbrief van Freedom geeft nog iets anders interessants aan. Ipv6 wordt mogelijk via Freedom, dan moet het voor Delta ook mogelijk zijn:

                ” DeltaFiber legt op dit moment in een hoog tempo glasvezel aan op veel locaties in Nederland. Ze zitten al bijna op 1 miljoen huishoudens en daar komen de komende jaren nog circa 1 miljoen huishoudens bij. Wij vinden het dus belangrijk om ook op dit netwerk te kunnen leveren. Bovendien zijn er al veel klanten die hiernaar vragen. Na maanden overleg en een aanpassing in het netwerk van Delta (wij wilden kunnen leveren over PPPoE en IPv6 kunnen aanbieden, wat nog niet mogelijk was binnen hun netwerk) is het eindelijk zover. We kunnen starten met de koppeling en implementatie van de orderprocessen. Dat is echter een behoorlijk traject van enkele maanden. Dat betekent dat we eerst starten met de gebieden waar men al kan bestellen maar nog aangelegd moet worden. Daarna volgt de koppeling met het reguliere ordersysteem. We hebben nog geen datum wanneer alles gereed is maar de mouwen zijn opgestroopt!”

                Reageer


                • #38
                  Is er misschien nieuws wat betreft IPv6 bij Delta ? ik heb dit namelijk echt nodig voor mijn werk/ontwikkeling. Mocht het niet kunnen dan zeg ik mijn abonnement direct af, ik heb gelukkig nog 9 dagen bedenktijd!

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door allard Bekijk bericht
                    Is er misschien nieuws wat betreft IPv6 bij Delta ? ik heb dit namelijk echt nodig voor mijn werk/ontwikkeling. Mocht het niet kunnen dan zeg ik mijn abonnement direct af, ik heb gelukkig nog 9 dagen bedenktijd!
                    Wanneer je het weten wilt, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice zelf.

                    Probeer het eens via Facebook Messenger, Twitter of Whatsapp

                    of mail : [email protected]

                    Maar ik denk niet dat IPv6 op korte termijn bij Delta (glasvezel) ingevoerd gaat worden.
                    Laatst bewerkt door driepinter; 1 Sep 2022, 18:17.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X