Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

andere providers op het Delta glasvezelnetwerk in Zeeland.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
    Krijg je bij Plinq andere digitale ontvangers als bij Delta?
    Dat antwoord moet ik schuldig blijven, al doet de afstandsbediening een Kamai 7x of Aria 7x vermoeden

    Reageer


    • #17
      Plinq-zenderlijst-v2.pdf Hier de zenderlijst van het basispakket van Plinq

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Even de hele pagina delen. Ik meen me te herinneren dat Solcon geen duidelijke pagina heeft waardoor je iets te makkelijk de kopervariant klikt/ziet
        Goed op de site kijken Bor, bij Solcon een 'duidelijke' pagina met alleen het volgende

        Dit is de hoogste snelheid die ze op mijn adres (4311 CM) in Zeeland kúnnen leveren.
        Totaal geen melding van koper, coax of glas.
        Laatst bewerkt door Rinus; 13 Jul 2022, 19:24.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #19
          Zowel Plinq als Solcon leveren bijvoorbeeld op postcode : 4462JA 1 hier in Goes.
          Bijgevoegde bestanden

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Zowel Plinq als Solcon leveren bijvoorbeeld op postcode : 4462JA 1 hier in Goes.
            Dank voor de bevestiging

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
              [ATTACH]n231711[/ATTACH] Hier de zenderlijst van het basispakket van Plinq
              In het basispakket NDR, WDR en CNN in HD, zeer netjes!
              Is er ook een lijst voor de extra zenders?
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Jul 2022, 19:53.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                Ik denk dat een aantal providers in Zeeland zijn open gezet.
                Alleen ontbreekt er communicatie, Plinq is een verrassing eerlijk gezegd.

                Het tv product zal een Wholesale zijn van de kanalen van Delta met een Kamai of Aria.
                Ik weet alleen niet welke interface Plinq gebruikt, of deze ook van Stoneroos is.
                Kleine correctie Solcon levert de KPN zenders! Dus heel veel HD. Ik zie geen 4K.
                Wel ook daar alle Duitse zenders in HD!
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Jul 2022, 19:57.

                Reageer


                • #23
                  Plinq geeft zelf de mogelijkheid tijdens het bestelproces om een Humax IRHD 5300C DVB-C decoder via hen aan te schaffen bij invoer van een postcode in Goes Centrum, dus het zal DVB-C via FttH zijn. Solcon is ook te bestellen op dezelfde postcode, maar die werken met het KPN IPTV product. Het is mij bekend dat de glasvezelkabel daar opgerold in de stoep ligt, dus het hoeft nog niet naar binnen gebracht te zijn om een bestelling te kunnen doen.

                  Plinq is door DVB-C erg verleidelijk, maar het telefoniebundelaanbod is te mager dus een overstap wordt het voorlopig nog niet. Zijn er nog anderen dan Solcon, Plinq en Online beschikbaar inmiddels? Solcon is inmiddels van KPN, is het voor KPN mogelijk om via Solcon alsnog te leveren via DFN?
                  Laatst bewerkt door Tim; 13 Jul 2022, 20:59.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Tim Bekijk bericht
                    Plinq geeft zelf de mogelijkheid tijdens het bestelproces om een Humax IRHD 5300C DVB-C decoder via hen aan te schaffen bij invoer van een postcode in Goes Centrum, dus het zal DVB-C via FttH zijn. Solcon is ook te bestellen op dezelfde postcode, maar die werken met het KPN IPTV product. Het is mij bekend dat de glasvezelkabel daar opgerold in de stoep ligt, dus het hoeft nog niet naar binnen gebracht te zijn om een bestelling te kunnen doen.

                    Plinq is door DVB-C erg verleidelijk, maar het telefoniebundelaanbod is te mager dus een overstap wordt het voorlopig nog niet. Zijn er nog anderen dan Solcon, Plinq en Online beschikbaar inmiddels? Solcon is inmiddels van KPN, is het voor KPN mogelijk om via Solcon alsnog te leveren via DFN?
                    Solcon levert over het Deltanetwerk, dat staat er zelfs bij wanneer je de postcodecheck doet, zie de plaatjes op dit forum.
                    Plinq levert toch echt een IPTV box zonder coax. Zie ook de eerder gedeelde informatie.
                    Bij Solcon krijg je een Amino-product als decoder (ik meen Amino Amulet?)

                    In Twente zijn Online en Helden van Nu ook te kiezen.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      Zowel Plinq als Solcon leveren bijvoorbeeld op postcode : 4462JA 1 hier in Goes.
                      Vivaldipad, wanneer BBQ, koffie?

                      /o nee, laat maar.....

                      Reageer


                      • #26
                        Na contact met Plinq zeggen ze dat ze landelijke dekking via het netwerk van Deltafiber hebben.

                        Dus het zou moeten kloppen.

                        Reageer


                        • #27
                          Solcon is van KPN. Waarom levert KPN dan ook niet zijn eigen KPN product op het Delta netwerk?

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                            Solcon is van KPN. Waarom levert KPN dan ook niet zijn eigen KPN product op het Delta netwerk?
                            Ook Solcon heeft bevestigd dat ze hier op glasvezel van Deltafiber leveren.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                              Maar hebben die eigenlijk een beetje fatsoenlijke interactieve tv oplossing
                              Ontvangen van PLINQ HQ:

                              Wanneer wij diensten op uw adres kunnen leveren dan is TV altijd onderdeel van een abonnement inclusief internet van PLINQ.

                              Alleen TV afnemen i.c.m. diensten van Delta is dus helaas niet mogelijk.
                              Hoop voldoende geinformeerd te hebben.
                              Met vriendelijke groet,
                              Team PLINQ


                              Zou dus voor iemand die zaken doet met Glasdraad, ZeeuwsNet of andere willekeurige aanbieder een oplossing kunnen zijn. Zelf zou ik dan voor Freedom Internet kiezen (online veiligheid, privacy en een deskundige helpdesk), maar dat is gebaseerd op persoonlijke ervaring.
                              @ https://www.freedom.nl/
                              Laatst bewerkt door Webkabouter; 14 Jul 2022, 11:53.
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer


                              • #30
                                https://freedom.nl/nieuwsartikel/upd...gn=nieuwsbrief

                                Nieuws van Freedom. Ik lees: nog dit jaar beschikbaar.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X