Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

andere providers op het Delta glasvezelnetwerk in Zeeland.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • andere providers op het Delta glasvezelnetwerk in Zeeland.

    Zo te zien zit Plinq hier nu ook in Zeeland op het Delta glasvezelnetwerk volgens de postcode check.

    In ieder geval in Goes is dit het geval.

    Maar hebben die eigenlijk een beetje fatsoenlijke interactieve tv oplossing ?

    Plinq-handleiding-Interactieve-TV-A5-digitaal.pdf
    Laatst bewerkt door driepinter; 13 Jul 2022, 10:16.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Zo te zien zit Plinq hier nu ook in Zeeland op het Delta glasvezelnetwerk volgens de postcode check.


    Maar hebben die eigenlijk een beetje fatsoenlijke interactieve tv oplossing ?

    Extra zenders - PLINQ
    https://gathering.tweakers.net/forum...ssages/2052234

    Plinq en TriNed leveren standaard digitale televisie (DVB-C). Dit is door de gebruikte techniek erg stabiel, maar niet interactief. Uitbreiding met interactief is wel mogelijk.

    Reageer


    • #3
      En Solcon nu dus blijkbaar ook.
      Laatst bewerkt door driepinter; 13 Jul 2022, 11:22.

      Reageer


      • #4
        Die kleintjes zullen ook wat proberen te verdienen denk je ook niet

        Reageer


        • #5
          Solcon kon al heel lang hier ( 10 jaar) in Krimpen aan den IJssel op de glasvezel van nu Delta Netwerk ( voorheen CIF)

          Reageer


          • #6
            Ik denk dat een aantal providers in Zeeland zijn open gezet.
            Alleen ontbreekt er communicatie, Plinq is een verrassing eerlijk gezegd.

            Het tv product zal een Wholesale zijn van de kanalen van Delta met een Kamai of Aria.
            Ik weet alleen niet welke interface Plinq gebruikt, of deze ook van Stoneroos is.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Ik denk dat een aantal providers in Zeeland zijn open gezet.
              Alleen ontbreekt er communicatie, Plinq is een verrassing eerlijk gezegd.

              Het tv product zal een Wholesale zijn van de kanalen van Delta met een Kamai of Aria.
              Ik weet alleen niet welke interface Plinq gebruikt, of deze ook van Stoneroos is.
              Niet wholesale; dvb-c over fiber:

              Plinq en TriNed leveren standaard digitale televisie (DVB-C). Dit is door de gebruikte techniek erg stabiel, maar niet interactief. Uitbreiding met interactief is wel mogelijk.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                Niet wholesale; dvb-c over fiber
                Jep, en daar zit de crux. Wellicht is het mogelijk om je HUMAX dan te handhaven icm de service van Plinq, maar dat lees ik nergens terug.
                Mocht het (U)HD aanbod van deze aanbieder boven die van DIT uitstijgen (prijs/kanaalkeuzen) dat zou het een mooie oplossing zijn, maar ook dat is nog niet echt duidelijk.
                Zie zelf niet zo 123 waarom je een snel fibersignaal zou moeten converteren naar een multicast signaal (á la satelliet/ Digitenne) dat alleen via coax + ontvanger kan worden bekeken, maar wellicht zie ik hier iets over het hoofd.
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 13 Jul 2022, 15:08.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                  Jep, en daar zit de crux. Wellicht is het mogelijk om je HUMAX dan te handhaven icm de service van Plinq, maar dat lees ik nergens terug.
                  Mocht het (U)HD aanbod van deze aanbieder boven die van DIT uitstijgen (prijs/kanaalkeuzen) dat zou het een mooie oplossing zijn, maar ook dat is nog niet echt duidelijk.
                  Zie zelf niet zo 123 waarom je een snel fibersignaal zou moeten converteren naar een multicast signaal (á la satelliet/ Digitenne) dat alleen via coax + ontvanger kan worden bekeken, maar wellicht zie ik hier iets over het hoofd.
                  Het dvb-signaal wordt in huis weer terug geconverteerd, Plinq levert een kastje. Ik ben stiekem bang dat Humax het niet meer doet.

                  Reageer


                  • #10
                    Als het werkelijk dvb-c over fiber is dan is het een scherp beeld zonder haperingen.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      En Solcon nu dus blijkbaar ook.
                      Solcon:

                      Op dit adres is de maximaal haalbare internetsnelheid
                      49 Mbit/s down en 10 Mbit/s up.
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                        Solcon:

                        Op dit adres is de maximaal haalbare internetsnelheid
                        49 Mbit/s down en 10 Mbit/s up.
                        Even de hele pagina delen. Ik meen me te herinneren dat Solcon geen duidelijke pagina heeft waardoor je iets te makkelijk de kopervariant klikt/ziet

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                          Als het werkelijk dvb-c over fiber is dan is het een scherp beeld zonder haperingen.
                          Je krijgt een decoder, dus dit is onzin, ga maar naar de bestelpagina.

                          Solcon maakt ook gebruik van de zenders van Delta (ipv KPN) in Wholesale.

                          Reageer


                          • #14
                            Krijg je bij Plinq andere digitale ontvangers als bij Delta?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Je krijgt een decoder, dus dit is onzin, ga maar naar de bestelpagina.
                              Daar heb je gelijk in zo te zien geen dvb-c :

                              Voordat u de TV ontvanger kunt aansluiten adviseren wij het volgende te controleren:

                              • Controleer of u een werkende internetverbinding van PLINQ heeft. Zonder internet zal uw interactieve TV ontvanger niet gaan functioneren.
                              • Plaats de interactieve TV ontvanger in een vrije omgeving, zodat warmteafvoer niet gehinderd wordt.
                              • Zorg dat er een netwerkkabel (CAT 5/6 UTP) aanwezig is van de router naar uw televisietoestel

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X