Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aansluiten glasvezel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Aansluiten glasvezel

    In het voorjaar heb ik aangegeven over te willen stappen naar glasvezel. In de zomer is de kabel binnen gelegd en werkend opgeleverd. Sindsdien wacht ik op de installatie. Heb al diverse malen gebeld met de klantenservice. Ze nemen wel lekker snel op maar zeggen niets. Steeds zelfde antwoord. Wij kunnen niet zien wanneer u aan de beurt bent. Meestal krijgt u binnen 2 weken na oplevering bericht. Het is nu denk ik al 3 maanden. Ik kom niet verder en krijg nooit antwoord. Ik kan ook geen mail adres vinden. Iemand hier ervaring mee hoe dit op te lossen? Ik wil eigenlijk iemand spreken die wel weet hoe het zit.

  • #2
    Is de glasvezel al afgemonteerd in je meterkast?

    Reageer


    • #3
      Zeker, getest en in orde bevonden.

      Reageer


      • #4
        Volgens mij is installatie uitbesteed aan :

        Guidion
        James Wattstraat 77 M - 10th floor
        1097 DL Amsterdam

        088 2000 100

        Misschien kom je hier verder ?

        Reageer


        • #5
          En anders 0118-225571. De ene DELTA is de andere niet en als je de normale klantenservice belt kunnen ze je niets vertellen over glasvezel (maar wel alles over kabel).
          De klantenservice was bij mij tot nu toe niet in staat om door te verbinden naar de juiste afdeling.

          Reageer


          • #6
            ja bepaald gladjes verloopt die glasvezel aansluiting niet
            het is indedaad die Guidion als je daar een mail van krijgt
            mag je drie dagen en uren invullen op hun site voor de
            aansluiting daarna kwamen ze doodleuk met een heel andere
            tijd, en niet als voorstel, nee gewoon ingeplant dat komt hun
            waarschijnlijk beter uit, dus direkt gekanselt.
            Dat noemen ze waarschijnlijk klanten service.

            Reageer


            • #7
              Gladjes verloopt de boel zo ie zo niet…..
              Vandaag zijn ze hier in de straat bezig geweest met het oh zo fantastische glasvezel.
              Eindstand geen Internet meer ? Vermoede is dat ze wat hebben geraakt en of kapot hebben gemaakt ? Bel je de “ klanten service “ kom je bedrogen uit vertellen je incorrecte informatie klopt geen hol van.
              Mensen van Kar Holding / Spie ? Houden dood leuk vol van niks te weten, het interesseert ze gewoon niet.
              Morgen komt er een monteur van Delta kijken, ben erg benieuwd… ben bang dat partijen naar elkaar gaan wijzen & wij straks dagen lang zonder internet / tv / telefonie zitten.
              #Belachelijk

              Reageer


              • #8
                Het is een zooitje van bedrijfjes die naar elkaar wijzen. Niemand is verantwoordelijk voor het grote geheel.
                Verder helpt het in bezit zijn investeringsmaatschappij ook niet.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Turfsteker Bekijk bericht
                  ja bepaald gladjes verloopt die glasvezel aansluiting niet
                  het is indedaad die Guidion als je daar een mail van krijgt
                  mag je drie dagen en uren invullen op hun site voor de
                  aansluiting daarna kwamen ze doodleuk met een heel andere
                  tijd, en niet als voorstel, nee gewoon ingeplant dat komt hun
                  waarschijnlijk beter uit, dus direkt gekanselt.
                  Dat noemen ze waarschijnlijk klanten service.
                  Toch is service nergens dat je altijd je zin krijgt. Hier verwachten mensen dat wel lijkt het.
                  Laatst bewerkt door Koeba; 20 Oct 2021, 09:40.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
                    Gladjes verloopt de boel zo ie zo niet…..
                    Vandaag zijn ze hier in de straat bezig geweest met het oh zo fantastische glasvezel.
                    Eindstand geen Internet meer ? Vermoede is dat ze wat hebben geraakt en of kapot hebben gemaakt ? Bel je de “ klanten service “ kom je bedrogen uit vertellen je incorrecte informatie klopt geen hol van.
                    Mensen van Kar Holding / Spie ? Houden dood leuk vol van niks te weten, het interesseert ze gewoon niet.
                    Morgen komt er een monteur van Delta kijken, ben erg benieuwd… ben bang dat partijen naar elkaar gaan wijzen & wij straks dagen lang zonder internet / tv / telefonie zitten.
                    #Belachelijk
                    Dankjewel voor je bericht, Zeeuwse90, dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik ben benieuwd of het inmiddels allemaal is opgelost en dat je weer kunt genieten van onze diensten?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht

                      Dankjewel voor je bericht, Zeeuwse90, dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik ben benieuwd of het inmiddels allemaal is opgelost en dat je weer kunt genieten van onze diensten?
                      Ferry ,

                      Op dit moment is er niks opgelost niks bekend hoe, wat, wie, waar , wanneer?
                      '' Klanten 'Service ', haalt dingen door elkaar heen en vertelt informatie die niet klopt echt super handig, er zou een reparatie uitgevoerd zijn en het moet weer werken? nou ik heb geen idee waar maar hier werkt nog niks.
                      Volgens de monteur die hier vandaag is geweest is er inderdaad schade gemaakt aan de kabel ( Dit had ik al wel verwacht ) , Dit gemeld bij Delta dat de monteur eigenlijk voor niks zou komen.
                      Met grote pech zou heel de straat open moeten en ook een stuk openbare weg om het op te lossen ik mag hopen dat dit echt niet nodig is.

                      Op dit moment zou ik erg graag willen weten hoe ik in contact kom met iemand van de buitendienst ? om een afspraak te maken of in ieder geval meer duidelijkheid dan nu & met alle respect geen knulletjes aan de telefoon.
                      Die elke keer het zelfde herhalen.

                      Reageer


                      • #12
                        Hoe komt de klantenservice van Delta toch aan die hoge waardering?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                          Hoe komt de klantenservice van Delta toch aan die hoge waardering?
                          De snelheid van antwoord geven..

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Anton100 Bekijk bericht

                            De snelheid van antwoord geven..
                            De snelheid van een antwoord geven, geen garanties op de juistheid

                            Reageer


                            • #15
                              Als de storing langer duurt dan 12 uur kom je misschien in aanmerking voor compensatie.

                              https://www.delta.nl/klantenservice/...n/compensatie/

                              De vergoeding bedraagt minimaal 1/30 van de maandelijkse vaste vergoeding en is nooit lager dan €1,-.
                              Laatst bewerkt door driepinter; 20 Oct 2021, 20:10.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X