In het voorjaar heb ik aangegeven over te willen stappen naar glasvezel. In de zomer is de kabel binnen gelegd en werkend opgeleverd. Sindsdien wacht ik op de installatie. Heb al diverse malen gebeld met de klantenservice. Ze nemen wel lekker snel op maar zeggen niets. Steeds zelfde antwoord. Wij kunnen niet zien wanneer u aan de beurt bent. Meestal krijgt u binnen 2 weken na oplevering bericht. Het is nu denk ik al 3 maanden. Ik kom niet verder en krijg nooit antwoord. Ik kan ook geen mail adres vinden. Iemand hier ervaring mee hoe dit op te lossen? Ik wil eigenlijk iemand spreken die wel weet hoe het zit.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Aansluiten glasvezel
Samenvouwen
X
-
En anders 0118-225571. De ene DELTA is de andere niet en als je de normale klantenservice belt kunnen ze je niets vertellen over glasvezel (maar wel alles over kabel).
De klantenservice was bij mij tot nu toe niet in staat om door te verbinden naar de juiste afdeling.
Reageer
-
ja bepaald gladjes verloopt die glasvezel aansluiting niet
het is indedaad die Guidion als je daar een mail van krijgt
mag je drie dagen en uren invullen op hun site voor de
aansluiting daarna kwamen ze doodleuk met een heel andere
tijd, en niet als voorstel, nee gewoon ingeplant dat komt hun
waarschijnlijk beter uit, dus direkt gekanselt.
Dat noemen ze waarschijnlijk klanten service.
- 2 Likes
Reageer
-
Gladjes verloopt de boel zo ie zo niet…..
Vandaag zijn ze hier in de straat bezig geweest met het oh zo fantastische glasvezel.
Eindstand geen Internet meer ? Vermoede is dat ze wat hebben geraakt en of kapot hebben gemaakt ? Bel je de “ klanten service “ kom je bedrogen uit vertellen je incorrecte informatie klopt geen hol van.
Mensen van Kar Holding / Spie ? Houden dood leuk vol van niks te weten, het interesseert ze gewoon niet.
Morgen komt er een monteur van Delta kijken, ben erg benieuwd… ben bang dat partijen naar elkaar gaan wijzen & wij straks dagen lang zonder internet / tv / telefonie zitten.
#Belachelijk
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Turfsteker Bekijk berichtja bepaald gladjes verloopt die glasvezel aansluiting niet
het is indedaad die Guidion als je daar een mail van krijgt
mag je drie dagen en uren invullen op hun site voor de
aansluiting daarna kwamen ze doodleuk met een heel andere
tijd, en niet als voorstel, nee gewoon ingeplant dat komt hun
waarschijnlijk beter uit, dus direkt gekanselt.
Dat noemen ze waarschijnlijk klanten service.Laatst bewerkt door Koeba; 20 Oct 2021, 09:40.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk berichtGladjes verloopt de boel zo ie zo niet…..
Vandaag zijn ze hier in de straat bezig geweest met het oh zo fantastische glasvezel.
Eindstand geen Internet meer ? Vermoede is dat ze wat hebben geraakt en of kapot hebben gemaakt ? Bel je de “ klanten service “ kom je bedrogen uit vertellen je incorrecte informatie klopt geen hol van.
Mensen van Kar Holding / Spie ? Houden dood leuk vol van niks te weten, het interesseert ze gewoon niet.
Morgen komt er een monteur van Delta kijken, ben erg benieuwd… ben bang dat partijen naar elkaar gaan wijzen & wij straks dagen lang zonder internet / tv / telefonie zitten.
#Belachelijk
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
Dankjewel voor je bericht, Zeeuwse90, dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik ben benieuwd of het inmiddels allemaal is opgelost en dat je weer kunt genieten van onze diensten?
Op dit moment is er niks opgelost niks bekend hoe, wat, wie, waar , wanneer?
'' Klanten 'Service ', haalt dingen door elkaar heen en vertelt informatie die niet klopt echt super handig, er zou een reparatie uitgevoerd zijn en het moet weer werken? nou ik heb geen idee waar maar hier werkt nog niks.
Volgens de monteur die hier vandaag is geweest is er inderdaad schade gemaakt aan de kabel ( Dit had ik al wel verwacht ) , Dit gemeld bij Delta dat de monteur eigenlijk voor niks zou komen.
Met grote pech zou heel de straat open moeten en ook een stuk openbare weg om het op te lossen ik mag hopen dat dit echt niet nodig is.
Op dit moment zou ik erg graag willen weten hoe ik in contact kom met iemand van de buitendienst ? om een afspraak te maken of in ieder geval meer duidelijkheid dan nu & met alle respect geen knulletjes aan de telefoon.
Die elke keer het zelfde herhalen.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk berichtHoe komt de klantenservice van Delta toch aan die hoge waardering?
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Anton100 Bekijk bericht
De snelheid van antwoord geven..
- 1 Like
Reageer
-
Als de storing langer duurt dan 12 uur kom je misschien in aanmerking voor compensatie.
https://www.delta.nl/klantenservice/...n/compensatie/
De vergoeding bedraagt minimaal 1/30 van de maandelijkse vaste vergoeding en is nooit lager dan €1,-.Laatst bewerkt door driepinter; 20 Oct 2021, 20:10.
- 2 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer