Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel aansluiting

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Glasvezel aansluiting

    Aanstaande dinsdag komen ze glasvezel aansluiten en dan krijg ik een nieuw kastje voor interactieve TV. Nu zit ik met een vraag. Ik heb programma's opgenomen op het kastje van interactieve TV maar krijg dus een nieuwe. Ben ik dan die programma's kwijt. En zo ja kan ik ze op de een of andere manier opslaan b.v. op DVD? Of kan ik het oude kastje blijven gebruiken? Eventueel tijdelijk. Het is niet veel maar er zitten een paar leuke stukjes bij o.a. van Racing team Nederland

  • #2
    Je opnames staan gewoon online dus dat is geen probleem.

    Tenzij het echt een helemaal nieuw systeem is en niet meer van Amino is, maar dat geloof ik niet.

    Ik denk dat je van de Kamai 6 (kabel) naar de Kamai 7 (glasvezel) zult gaan.
    Laatst bewerkt door driepinter; 4 Sep 2021, 20:21.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Je opnames staan gewoon online dus dat is geen probleem.

      Tenzij het echt een helemaal nieuw systeem is en niet meer van Amino is, maar dat geloof ik niet.

      Ik denk dat je van de Kamai 6 (kabel) naar de Kamai 7 (glasvezel) zult gaan.
      Dit klopt, bij de bestelling staat een afbeelding van de decoder die je ontvangt.
      voor glasvezel Amino Kamai 7x

      Reageer


      • #4
        Oke bedankt

        Reageer


        • #5
          Kamai 6 en kamai 7 zegt me niks en animo ook niet maar de decoder is van Delta idd de zwarte interactieve al is de witte veel mooier met logo van Delta er op.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X