Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spotnet- Highwinds

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spotnet- Highwinds

    Hele tijd geen gebruik gemaakt van nieuwgoep Spotnet/Highwinds. Vandaag weer geprobeerd en alles gaat goed tot Grabit aan het werk moet.
    Alles staat keurig aangegeven in Grabit, maar blijft op "waiting" staan, dus er wordt niet gedownload.
    Heb alles nogmaals gecontroleerd, maar hetzelfde effect.
    Heb gelezen dat bij glasvezel Spotnet/Hihgwinds niet meer werkt, maar ik werk nog steeds met coax.
    Hebben we definitief afscheid genomen van de nieuwsgroepen ??

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door zappy17 Bekijk bericht
    Hebben we definitief afscheid genomen van de nieuwsgroepen ??
    Nee hoor want bij mij werkt Spotnet nog gewoon.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door zappy17 Bekijk bericht
      Hele tijd geen gebruik gemaakt van nieuwgoep Spotnet/Highwinds. Vandaag weer geprobeerd en alles gaat goed tot Grabit aan het werk moet.
      Alles staat keurig aangegeven in Grabit, maar blijft op "waiting" staan, dus er wordt niet gedownload.
      Heb alles nogmaals gecontroleerd, maar hetzelfde effect.
      Heb gelezen dat bij glasvezel Spotnet/Hihgwinds niet meer werkt, maar ik werk nog steeds met coax.
      Hebben we definitief afscheid genomen van de nieuwsgroepen ??
      Spotnet werkt zoals het al tig jaren werkt. Zonder glasvezelaansluiting!

      Reageer


      • #4
        Heb je misschien een nieuw wachtwoord ingesteld?
        Soms wordt vergeten dat dan ook in te voeren voor Highwinds in Spotnet.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door zappy17 Bekijk bericht
          Hele tijd geen gebruik gemaakt van nieuwgoep Spotnet/Highwinds. Vandaag weer geprobeerd en alles gaat goed tot Grabit aan het werk moet.
          Alles staat keurig aangegeven in Grabit, maar blijft op "waiting" staan, dus er wordt niet gedownload.
          Spotnet zelf werkt dus gewoon, maar downloaden doe je met Grabit en daar blijft het steken? Het probleem zit dan dus in Grabit

          Waarom download je niet met Spotnet zelf? Grabit is wel erg verouderd....

          Welke Spotnet gebruik je? Spotnet Classic is veel beter dan Spotnet 2 en gebruikt intern sabnzbd als downloader.

          Je kan ook zelf een sabnzbd installeren en gebruiken om te downloaden, maar de interne downloader van Spotnet is ook goed.
          Laatst bewerkt door JanPietJoris; 4 Jun 2021, 22:30.

          Reageer


          • #6
            Waarschijnlijk is de NZB al van het net verdwenen. Meestal zie je dan onderin in je grabbit staan "article not found". Of er is gewoon geen verbinding.

            Reageer


            • #7
              Bedankt voor al jullie tips en ik ga alles nog eens controleren. Ik weet nu in ieder geval zeker dat Spotnet/Hihgwinds nog in de lucht is, dus moet ik het in mijn eigen instellingen zoeken.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door zappy17 Bekijk bericht
                Bedankt voor al jullie tips en ik ga alles nog eens controleren. Ik weet nu in ieder geval zeker dat Spotnet/Hihgwinds nog in de lucht is, dus moet ik het in mijn eigen instellingen zoeken.
                Misschien heb je hier nog iets aan?

                https://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?t=7472

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                  Misschien heb je hier nog iets aan?

                  https://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?t=7472
                  Ga ik zeker bekijken/proberen. Bedankt !

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X