Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Regelmatig valt het internet weg

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Regelmatig valt het internet weg

    Heb de laatste tijd regelmatig wegvallen van het internet. Als ik een speedtest doe met een bekabelde computer dan is deze extreem laag of kan geen verbinding maken. Wanneer de het modem reset (door van spanning te halen) dan werkt het weer voor ongeveer 5-6 dagen en dan begint het weer uit te vallen. Doe ik weer een reset, dan werkt het weer voor een aantal dagen. Ik heb het vermoeden dat het modem (of de stekker voeding) niet meer goed werkt. Hoe kan ik het beste een vervanging aanvragen?

    Wim

  • #2
    Contact opnemen met de klantenservice
    https://www.delta.nl/klantenservice/...lemen_internet
    bv even een chat starten

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Vondee Bekijk bericht
      Heb de laatste tijd regelmatig wegvallen van het internet. Als ik een speedtest doe met een bekabelde computer dan is deze extreem laag of kan geen verbinding maken. Wanneer de het modem reset (door van spanning te halen) dan werkt het weer voor ongeveer 5-6 dagen en dan begint het weer uit te vallen. Doe ik weer een reset, dan werkt het weer voor een aantal dagen. Ik heb het vermoeden dat het modem (of de stekker voeding) niet meer goed werkt. Hoe kan ik het beste een vervanging aanvragen?

      Wim
      Je kunt eventueel ook bellen Wim naar 0118- 22 55 75 ze kunnen op afstand je modem uitlezen.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X