Oorspronkelijk gepost door TimE
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Bestel formulier Flexpakket verschilt per huisnummer
Samenvouwen
X
-
-
Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk berichthttps://www.deltaglasvezel.nl/ kan ik meteen een flexpakket bestellen.
https://www.deltafibernetwerk.nl/ geeft aan dat er op mijn adres geen glasvezel aansluiting mogelijk is.
Ben op beide sites terechtgekomen na wat heen en weer gechat op twitter en facebook met de klantenservice
Hierdoor kan het zo zijn dat jouw postcode valt binnen het gebied waarin door DELTA Fiber Netwerk glasvezel aangelegd wordt, maar dit pas zal plaatsvinden als er een aanmelding voor diensten via deze aansluiting wordt aangevraagd. Daarmee is er voor jouw postcode en huisnummer op de pagina van de netbeheerder DELTA Fiber Netwerk "geen glasvezel mogelijk", omdat dit pas na aanmelding zal worden aangelegd.
Je kunt het zo zien:
DELTA Energie is leverancier van energiediensten, Enduris is de beheerder van het netwerk waarmee deze diensten geleverd kunnen worden.
DELTA is leverancier van telecomdiensten, DELTA Fiber Netwerk is de beheerder van het netwerk waarover deze diensten afgenomen kunnen worden.Laatst bewerkt door TimE; 4 May 2021, 16:27.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Jeroen06 Bekijk berichtVoor mijn nieuwbouw woning was ik aan het checken of de glasvezel aansluiting van DELTA nu al actief was, en of ik daar een pakket voor kon aanvragen.
Als ik naar www.delta.nl ga en mijn postcode + huisnr invul dan kan ik inderdaad een bestelling plaatsen, echter viel het mij wel op dat er verouderde informatie getoond werd, zoals bij het TV pakket, Food Network wordt niet meer aangeboden. En dat ik niet kon kiezen voor de 3 Gigawifi punten ipv 3 maanden voor 10 euro.
Als ik echter een huisnummer met dezelfde postcode een stukje verder op invul dan krijg ik het volgende te zien, ik heb de volledige data qua huisnummer even weggehaald ivm privacy.
Kan iemand mij helderheid verschaffen waarom het bestelformulier per huisnummer verschilt? Of zijn er bepaalde gegevens nog niet helemaal goed bijgewerkt waardoor ik naar een 'oud' formulier verwezen wordt?
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Ging uit van dit bericht via facebook
Goedemiddag! Heb direct even jouw adres erbij gepakt. Voor nu zie ik inderdaad dat er enkel een coaxaansluiting aanwezig is. Aan een glasvezelaansluiting ontbreekt het nog. Voor wat betreft de aanleg van de glasvezellijn, kan je het best even contact opnemen met DELTA Fiber Netwerk via: https://www.deltafibernetwerk.nl/klantenservice/ Zij gaan namelijk over de aanleg van de glasvezel. Wij gaan enkel over de diensten die eroverheen worden geleverd. Wat betreft het overstappen. Bedoel je hiermee dan het overstappen naar glasvezel of naar een andere provider? ^GioMatiro
Laat een reactie achter:
-
https://www.deltaglasvezel.nl/ kan ik meteen een flexpakket bestellen.
https://www.deltafibernetwerk.nl/ geeft aan dat er op mijn adres geen glasvezel aansluiting mogelijk is.
Ben op beide sites terechtgekomen na wat heen en weer gechat op twitter en facebook met de klantenservice
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk berichtWaarschijnlijk is het andere huisnummer wat je invulde geen klant bij Delta en die proberen ze binnen te lokken. Voor bestaande klanten doet Delta niet veel.
Laat een reactie achter:
-
Bestel formulier Flexpakket verschilt per huisnummerVoor mijn nieuwbouw woning was ik aan het checken of de glasvezel aansluiting van DELTA nu al actief was, en of ik daar een pakket voor kon aanvragen.
Als ik naar www.delta.nl ga en mijn postcode + huisnr invul dan kan ik inderdaad een bestelling plaatsen, echter viel het mij wel op dat er verouderde informatie getoond werd, zoals bij het TV pakket, Food Network wordt niet meer aangeboden. En dat ik niet kon kiezen voor de 3 Gigawifi punten ipv 3 maanden voor 10 euro.
Als ik echter een huisnummer met dezelfde postcode een stukje verder op invul dan krijg ik het volgende te zien, ik heb de volledige data qua huisnummer even weggehaald ivm privacy.
Kan iemand mij helderheid verschaffen waarom het bestelformulier per huisnummer verschilt? Of zijn er bepaalde gegevens nog niet helemaal goed bijgewerkt waardoor ik naar een 'oud' formulier verwezen wordt?Laatst bewerkt door Jeroen06; 4 May 2021, 11:42.Tags: Geen
- 1 Like
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: