Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bestel formulier Flexpakket verschilt per huisnummer

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

    Hi wakamang , dit kan kloppen.
    Dus als een aspirant abonnee een (fiber)flexabonnement wil afsluiten in een gebied waar fiber is/komt, loopt hij/zij tegen een compleet ander 'voordeel' aan als iemand die dat ook wil maar in een gebied woont waar nog geen fiber wordt geleverd? Ik dacht altijd dat de aanbieding los staat van het soort infra dat iemand tot zijn/haar beschikking heeft?
    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • TimE
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht
    https://www.deltaglasvezel.nl/ kan ik meteen een flexpakket bestellen.
    https://www.deltafibernetwerk.nl/ geeft aan dat er op mijn adres geen glasvezel aansluiting mogelijk is.
    Ben op beide sites terechtgekomen na wat heen en weer gechat op twitter en facebook met de klantenservice
    Hi wakamang , dit kan kloppen. Afhankelijk van het postcodegebied is de aansluitwijze op het glasvezelnetwerk mogelijk verschillend.
    Hierdoor kan het zo zijn dat jouw postcode valt binnen het gebied waarin door DELTA Fiber Netwerk glasvezel aangelegd wordt, maar dit pas zal plaatsvinden als er een aanmelding voor diensten via deze aansluiting wordt aangevraagd. Daarmee is er voor jouw postcode en huisnummer op de pagina van de netbeheerder DELTA Fiber Netwerk "geen glasvezel mogelijk", omdat dit pas na aanmelding zal worden aangelegd.

    Je kunt het zo zien:

    DELTA Energie is leverancier van energiediensten, Enduris is de beheerder van het netwerk waarmee deze diensten geleverd kunnen worden.

    DELTA is leverancier van telecomdiensten, DELTA Fiber Netwerk is de beheerder van het netwerk waarover deze diensten afgenomen kunnen worden.
    TimE in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door TimE; 4 May 2021, 16:27.

    Laat een reactie achter:


  • TimE
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen06 Bekijk bericht
    Voor mijn nieuwbouw woning was ik aan het checken of de glasvezel aansluiting van DELTA nu al actief was, en of ik daar een pakket voor kon aanvragen.
    Als ik naar www.delta.nl ga en mijn postcode + huisnr invul dan kan ik inderdaad een bestelling plaatsen, echter viel het mij wel op dat er verouderde informatie getoond werd, zoals bij het TV pakket, Food Network wordt niet meer aangeboden. En dat ik niet kon kiezen voor de 3 Gigawifi punten ipv 3 maanden voor 10 euro.


    Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: Flexpakket bestel formulier oud.PNG Bekeken: 0 Grootte: 516,1 Kb ID: 193129

    Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: Flexpakket bestel formulier oud TV pakket.PNG Bekeken: 0 Grootte: 69,5 Kb ID: 193130


    Als ik echter een huisnummer met dezelfde postcode een stukje verder op invul dan krijg ik het volgende te zien, ik heb de volledige data qua huisnummer even weggehaald ivm privacy.

    Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: Flexpakket bestel formulier nieuw.PNG Bekeken: 0 Grootte: 653,7 Kb ID: 193131
    Kan iemand mij helderheid verschaffen waarom het bestelformulier per huisnummer verschilt? Of zijn er bepaalde gegevens nog niet helemaal goed bijgewerkt waardoor ik naar een 'oud' formulier verwezen wordt?
    Hi Jeroen06, merkwaardig dat je dubbele mogelijkheden aantreft op de website. Voor de exacte mogelijkheden op jouw (nieuwbouw)adres kun je het beste contact opnemen met de betreffende afdeling van DELTA via 0118-225566. Er kan dan direct een advies op maat worden geleverd.
    TimE in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • wakamang
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    wakamang

    www.Deltafibernetwerk.nl is meer bedoeld voor glasvezel aansluitingen buiten Zeeland.
    oh, ok.
    Ging uit van dit bericht via facebook

    Goedemiddag! Heb direct even jouw adres erbij gepakt. Voor nu zie ik inderdaad dat er enkel een coaxaansluiting aanwezig is. Aan een glasvezelaansluiting ontbreekt het nog. Voor wat betreft de aanleg van de glasvezellijn, kan je het best even contact opnemen met DELTA Fiber Netwerk via: https://www.deltafibernetwerk.nl/klantenservice/ Zij gaan namelijk over de aanleg van de glasvezel. Wij gaan enkel over de diensten die eroverheen worden geleverd. Wat betreft het overstappen. Bedoel je hiermee dan het overstappen naar glasvezel of naar een andere provider? ^GioMatiro
    wakamang in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    wakamang

    www.Deltafibernetwerk.nl is meer bedoeld voor glasvezel aansluitingen buiten Zeeland.
    driepinter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • wakamang
    antwoordde
    https://www.deltaglasvezel.nl/ kan ik meteen een flexpakket bestellen.
    https://www.deltafibernetwerk.nl/ geeft aan dat er op mijn adres geen glasvezel aansluiting mogelijk is.
    Ben op beide sites terechtgekomen na wat heen en weer gechat op twitter en facebook met de klantenservice
    wakamang in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht
    Waarschijnlijk is het andere huisnummer wat je invulde geen klant bij Delta en die proberen ze binnen te lokken. Voor bestaande klanten doet Delta niet veel.
    Gangbare marketingmethodes, ik zie niet meteen een probleem.

    Koeba in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Kwek
    antwoordde
    Waarschijnlijk is het andere huisnummer wat je invulde geen klant bij Delta en die proberen ze binnen te lokken. Voor bestaande klanten doet Delta niet veel.
    Kwek in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Er is inderdaad geen touw meer aan vast te knopen; voor ons niet maar ook voor de beheerder(s) van het marketinggedeelte niet.
    Ik denk dat ik maar ga solliciteren bij de Web/Marketingafdeling van Delta.
    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Bestel formulier Flexpakket verschilt per huisnummer
    Voor mijn nieuwbouw woning was ik aan het checken of de glasvezel aansluiting van DELTA nu al actief was, en of ik daar een pakket voor kon aanvragen.
    Als ik naar www.delta.nl ga en mijn postcode + huisnr invul dan kan ik inderdaad een bestelling plaatsen, echter viel het mij wel op dat er verouderde informatie getoond werd, zoals bij het TV pakket, Food Network wordt niet meer aangeboden. En dat ik niet kon kiezen voor de 3 Gigawifi punten ipv 3 maanden voor 10 euro.


    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Flexpakket bestel formulier oud.PNG Bekeken: 0 Grootte: 516,1 Kb ID: 193129

    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Flexpakket bestel formulier oud TV pakket.PNG Bekeken: 0 Grootte: 69,5 Kb ID: 193130


    Als ik echter een huisnummer met dezelfde postcode een stukje verder op invul dan krijg ik het volgende te zien, ik heb de volledige data qua huisnummer even weggehaald ivm privacy.

    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Flexpakket bestel formulier nieuw.PNG Bekeken: 0 Grootte: 653,7 Kb ID: 193131
    Kan iemand mij helderheid verschaffen waarom het bestelformulier per huisnummer verschilt? Of zijn er bepaalde gegevens nog niet helemaal goed bijgewerkt waardoor ik naar een 'oud' formulier verwezen wordt?
    Jeroen06 in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Jeroen06; 4 May 2021, 11:42.

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X