Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ervaringen/tips overstappen tv en internet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    De installateur heeft de volgende specificaties van de gebruikte materialen gestuurd.
    Is er iemand die iets geks ziet waardoor we slecht beeld zouden kunnen hebben?

    Reageer


    • #47
      Coax naar tv al eens vervangen? Lang geleden had ik dit ook. Hirschmann kabel gekocht, daarna perfect beeld.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
        Coax naar tv al eens vervangen? Lang geleden had ik dit ook. Hirschmann kabel gekocht, daarna perfect beeld.
        Dat is voor ons uiteraard niet van toepassing want alles is net nieuw aangelegd door een installateur zoals ik eerder geschreven had.

        Reageer


        • #49
          Haha okee. Je weet dat de standaard coax kabel die je krijgt vaak niet goed afgeschermd is? Simpel zelf te testen door de kabel een keer te vervangen.

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
            Haha okee. Je weet dat de standaard coax kabel die je krijgt vaak niet goed afgeschermd is? Simpel zelf te testen door de kabel een keer te vervangen.
            Nee ik weet niets daarom heeft een installateur het ook aangelegd. En ik zou ook niet weten hoe ik dat zou kunnen testen.

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door Robert Bekijk bericht

              Nee ik weet niets daarom heeft een installateur het ook aangelegd. En ik zou ook niet weten hoe ik dat zou kunnen testen.
              Wat Koeba bedoelt is heb je deze kabel al eens geprobeerd tussen de tv en de muur ?

              https://www.mediamarkt.nl/nl/product...2-1484378.html

              Dat is namelijk het minimale wat je er zelf aan kunt doen.

              Diezelfde coax antennekabel is ook nog te krijgen in een 5 meter variant dan is hij een tientje goedkoper.

              Gaat het met deze kabel niet, dan kun je altijd Delta nog laten komen voor een signaalmeting of de installateur laten komen voor vervanging van je antenne kabel.
              Laatst bewerkt door driepinter; 20 Apr 2021, 19:42.

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door Robert Bekijk bericht

                Nee ik weet niets daarom heeft een installateur het ook aangelegd. En ik zou ook niet weten hoe ik dat zou kunnen testen.
                Waar een wil is, is een weg (in dit geval naar een Hirschmann dealer)
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #53
                  Op zich is de bij jouw gebruikte Belden H125 goede kabel alleen dit is tweevoudig afgeschermde coax, wanneer je echter last hebt van 4G storing is het raadzaam Hirschman KOKA 9 TS coax te nemen dit is drievoudig afgeschermd (dus net een stap beter).

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Op zich is de bij jouw gebruikte Belden H125 goede kabel alleen dit is tweevoudig afgeschermde coax, wanneer je echter last hebt van 4G storing is het raadzaam Hirschman KOKA 9 TS coax te nemen dit is drievoudig afgeschermd (dus net een stap beter).
                    Bedankt voor de tip.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X