Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Overstap Coax naar glasvezel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #91
    Oorspronkelijk gepost door Punkrocker Bekijk bericht

    Dit is nu al even gelden maar je bent er nog niet op teruggekomen:
    Kunnen we de zeelandnet mailadressen mee verhuizen zoals ons is verteld door de medewerkers aan de telefonische helpdesk?
    Heb net het installatiepakket ontvangen maar ik wil mijn mailadressen voorlopig nog niet kwijt...
    Je hoeft niet bang te zijn dat je de zeelandnet e-mail adressen gelijk verliest want :

    Het is bij een stopzetting van een contract echter wel mogelijk om het contract om te zetten naar een e-mail only contract. Deze e-mail only contractvorm is 12 maanden kosteloos en kost hierna EUR5,00 per maand.

    E-mail Only
    Laatst bewerkt door driepinter; 13 Apr 2021, 12:17.

    Reageer


    • #92
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

      Je hoeft niet bang te zijn dat je de zeelandnet e-mail adressen gelijk verliest want :

      Het is bij een stopzetting van een contract echter wel mogelijk om het contract om te zetten naar een e-mail only contract. Deze e-mail only contractvorm is 12 maanden kosteloos en kost hierna EUR5,00 per maand.

      E-mail Only
      Echter krijg je die optie niet bij het aanmelden noch bij het activeren van je glasvezel. Ik ben de adressen gewoon kwijt (overigens zijn die niet aan te maken bij m'n ouders dus ze zitten ergens in limbo).

      Reageer


      • #93
        Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

        Echter krijg je die optie niet bij het aanmelden noch bij het activeren van je glasvezel. Ik ben de adressen gewoon kwijt (overigens zijn die niet aan te maken bij m'n ouders dus ze zitten ergens in limbo).
        Er zou dus een 'cooldown' periode van 30 dagen opzitten voor het opnieuw aanmaken van een email adres.

        https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...646#post165646

        Reageer


        • #94
          Bedankt voor alle informatie, bij contact met Delta krijg je de nodige tegenstrijdige berichten.
          Dit heeft mij doen besluiten voorlopig op de coax te blijven alleen wordt er momenteel glasvezel gelegd maar niet doorgetrokken naar de woning mits je een glasvezel abonnement neemt, men dreigt met hoge kosten als je in een later stadium een aansluiting neemt.
          Mag dit, het lijkt op koppel verkoop en wat zijn dan deze kosten?
          Alvast bedankt

          Reageer


          • #95
            Als je glasvezel aanvraagt worden je accounts en e-mailadressen overgezet. Ook je Mijn DELTA account blijft gelijk.
            Citaat:
            Behoud van e-mailadres(sen) en telefoonnummer
            Met de overstap naar het glasvezelpakket behoudt u uw huidige e-mailadres(sen).

            Reageer


            • #96
              Oorspronkelijk gepost door Farman Bekijk bericht
              Bedankt voor alle informatie, bij contact met Delta krijg je de nodige tegenstrijdige berichten.
              Dit heeft mij doen besluiten voorlopig op de coax te blijven alleen wordt er momenteel glasvezel gelegd maar niet doorgetrokken naar de woning mits je een glasvezel abonnement neemt, men dreigt met hoge kosten als je in een later stadium een aansluiting neemt.
              Mag dit, het lijkt op koppel verkoop en wat zijn dan deze kosten?
              Alvast bedankt



              Wat zijn de kosten als ik tijdens de inschrijfperiode geen abonnement afsluit, maar dit later wil? | DELTA Fiber Nederland BV
              Laatst bewerkt door driepinter; 22 Apr 2021, 10:33.

              Reageer


              • #97
                Kan een overstap naar glasvezel te maken hebben dat ik geen geluid meer heb bij het radio luisteren via internet https://radiostations.nl ?
                Ik heb spontaan geen geluid meer bij radio luisteren, sportief gaat nog wel goed.

                Reageer


                • #98
                  Oorspronkelijk gepost door serdaryildiz Bekijk bericht
                  Kan een overstap naar glasvezel te maken hebben dat ik geen geluid meer heb bij het radio luisteren via internet https://radiostations.nl ?
                  Ik heb spontaan geen geluid meer bij radio luisteren, sportief gaat nog wel goed.
                  Ik denk niet dat het iets met elkaar te maken heeft, radiostations.nl moet gewoon werken vanaf elk ip-adres (glasvezel, kabel, 4G enz).

                  Reageer


                  • #99
                    Oorspronkelijk gepost door serdaryildiz Bekijk bericht
                    Kan een overstap naar glasvezel te maken hebben dat ik geen geluid meer heb bij het radio luisteren via internet https://radiostations.nl ?
                    Ik heb spontaan geen geluid meer bij radio luisteren, sportief gaat nog wel goed.
                    Radio luisteren via het glas of coax internet zou geen verschil moeten geven. Ik ben wel heel benieuwd naar je setup? Kun je ons daar meer over vertellen?

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X