Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Uitrol glasvezel Vlissingen gaat van start

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Uitrol glasvezel Vlissingen gaat van start

    https://www.delta.nl/internet/glasvezel/vlissingen/

  • #2
    Naast VSG-03 zijn er vandaag nog twee gebieden bijgekomen VSG-01 en VSG-02
    Laatst bewerkt door driepinter; 1 Mar 2021, 19:44.

    Reageer


    • #4
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Na diverse gesprekken bereikten we overeenstemming met Deltafiber en kwam de SOK tot stand. De gesprekken met KPN zijn nog gaande.
      Hamvraag hier is nu: wie legt waar fiber aan, maw hoe wordt de koek verdeeld? Als ik een beetje tussen de regels doorlees is het een 1-2'tje tussen beide leveranciers waarbij in de toekomst KPN heel Vlissingen/DeltaFiber annexeert.

      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #5
        Als EQT KPN overneemt is dat dus omgekeerd.

        Reageer


        • #6
          Ik denk dat dit alleen gaat over het maken van afspraken over het graven.

          Dat ze dit zoveel mogelijk tegelijkertijd of kort na elkaar zullen doen.

          Dat dus weer niet na een paar jaar de boel helemaal open gelegd moet worden.

          Een soort vergelijkbare situatie net als in Terneuzen dus (KPN en Deltafiber kort na elkaar).
          Laatst bewerkt door driepinter; 24 Apr 2021, 12:55.

          Reageer


          • #7
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Ik denk dat dit alleen gaat over het maken van afspraken over het graven.
            Daar had ik nog niet aan gedacht. Blijft echter de vraag wie graaft waar en wanneer worden die aansluitingen gerealiseerd.
            Laatst bewerkt door Webkabouter; 24 Apr 2021, 14:18.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #8
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              Als EQT KPN overneemt is dat dus omgekeerd.

              Reageer


              • #9
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Ik krijg een foutmelding bij de laatste link.

                Pagina niet gevonden

                De pagina waar u naar op zoek was, kan helaas niet gevonden worden. Dit kan meerdere redenen hebben, bijvoorbeeld een typefout in de adresbalk, een verkeerde link vanaf een andere website of een gedateerd zoekmachineresultaat.

                Reageer


                • #10
                  Ik heb wel deze link gevonden op de website van de gemeente Vlissingen.

                  Op 1 mei 2021 start Deltafiber met de aanleg van een glasvezelnetwerk in de gemeente Vlissingen. De 1e fase betreft de aanleg van 110 kilometer glasvezel. De aanleg gebeurt met grote snelheid (3 tot 5 kilometer per week). Er wordt een sleuf van 25 centimeter breed gegraven, waarin de buis met daarin de glasvezel wordt gelegd.
                  e verwachte projectduur is ongeveer 2 jaar. Inwoners van Vlissingen zullen beperkte overlast van de aanleg ervaren.

                  https://www.vlissingen.nl/inwoner/wo...r%20per%20week).

                  Reageer


                  • #11
                    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                    Ik krijg een foutmelding bij de laatste link.

                    Pagina niet gevonden

                    De pagina waar u naar op zoek was, kan helaas niet gevonden worden. Dit kan meerdere redenen hebben, bijvoorbeeld een typefout in de adresbalk, een verkeerde link vanaf een andere website of een gedateerd zoekmachineresultaat.

                    Dan hebben ze het blijkbaar verplaatst maar de tekst blijft iig hetzelfde.
                    Laatst bewerkt door driepinter; 27 Apr 2021, 16:29.

                    Reageer


                    • #12
                      Ik lees een hoop onzin. Delta wil beginnen dus moet men de SOK ondertekenen. KPN heeft minder haast, maar die zal er achteraan komen.
                      Het kan alleen zijn dat men dus twee keer graaft.

                      De enige kanttekening is dat er wel degelijk onderhandelingen gaande zijn tussen KPN en EQT, al praat KPN ook met andere partijen en weten we ook dat KPN zo maar kan blijven zitten waar ze zitten. Niets is zeker.

                      Reageer


                      • #13
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht


                        Dan hebben ze het blijkbaar verplaatst maar de tekst blijft iig hetzelfde.
                        Dat klopt helemaal. Kon de link alleen niet openen, vandaar.

                        Reageer


                        • #14
                          DELTA start met aanleg glasvezel in Vlissingen en Oost-Souburg | DELTA

                          Reageer


                          • #15
                            Er staat 12 mei 2021 bij dit persbericht.https://www.delta.nl/nieuws/pers/del...-oost-souburg/

                            Ze zijn al twee weken bezig in de Hofwijk / Papegaaienburg de kabels liggen daar al in de grond.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X