Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Weinig aanbieders op Delta-netwerk?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Ik heb gezocht in veel online kranten maar kom nergens iets tegen over een opstand in het Twentse.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Ik heb gezocht in veel online kranten maar kom nergens iets tegen over een opstand in het Twentse.
      Demonstraties bij het kantoor van Cogas, lange rijen en protesten bij de Caiwaywinkel die werd geopend in Almelo.
      Vele artikelen in Tubantia en op TV Oost veel nieuwsuitzendingen.

      Extra vergaderingen tussen Gemeenten over de beroering die was ontstaan en over slechts 1 provider.
      Aanbod van Caiway dat er op neer kwam minder krijgen voor meer geld.

      Daar is ook op internet nog genoeg van terug te vinden. Caiway heeft nog steeds een erg slechte naam hier.

      Reageer


      • #33
        Ja, bij een handjevol roeptoeters. Dat was een kleine groep. De meeste Twentenaren waren zo gewend.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
          Ja, bij een handjevol roeptoeters. Dat was een kleine groep. De meeste Twentenaren waren zo gewend.
          Nee de meesten moesten nu eenmaal slikken want geen alternatieven. En dat is nu nog zo.
          Onthou dat Twentenaren niet vergeten en eigenwijs zijn. Noem hier Caiway en dan gaat men weer los.

          En nee het waren geen handjevol roeptoeters. Cogas en Caiway werden plat gebeld met hele boze Twentenaren die goed over de zeik waren,

          Reageer


          • #35
            Ok, maar dat is nu voorbij. Ik neem aan dat Twentenaren niet oneindig in het verleden blijven hangen. Cogas glasvezel bestaat ook niet meer en KPN netwerk wil alle koperlijnen vervangen dus straks is er volop keuze.

            Reageer


            • #36
              Op dit moment zijn nog ongeveer 75 merken die van de open netwerken van KPN gebruikmaken.
              Youfone en Budget Thuis langer via netwerken KPN | Totaal TV

              75. Hoop doet leven.

              Reageer


              • #37
                Vandaag is de glasvezelkabel door Delta vanaf de stoep tot aan de gevel ondergronds “geschoten”. Tegelijkertijd ontvingen we een brief van KPN dat we toestemming moeten geven.

                beetje vreemd is het wel. De kabel ligt er al van Delta. Is het nou verstandig om zowel Delta als KPN de aansluiting maar alvast te laten doen?

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door WvdW Bekijk bericht
                  Vandaag is de glasvezelkabel door Delta vanaf de stoep tot aan de gevel ondergronds “geschoten”. Tegelijkertijd ontvingen we een brief van KPN dat we toestemming moeten geven.

                  beetje vreemd is het wel. De kabel ligt er al van Delta. Is het nou verstandig om zowel Delta als KPN de aansluiting maar alvast te laten doen?
                  Zeker, dan heb je meer keuze.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                    Typfout lijkt me. 15 komt eerder in de buurt. Of tenminste per regio 15.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Typfout lijkt me. 15 komt eerder in de buurt. Of tenminste per regio 15.
                      Ik vond het al best veel.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door WvdW Bekijk bericht
                        Vandaag is de glasvezelkabel door Delta vanaf de stoep tot aan de gevel ondergronds “geschoten”. Tegelijkertijd ontvingen we een brief van KPN dat we toestemming moeten geven.

                        beetje vreemd is het wel. De kabel ligt er al van Delta. Is het nou verstandig om zowel Delta als KPN de aansluiting maar alvast te laten doen?
                        Voor zover bekend zijn beide verplicht andere aanbieders toe te laten. Dus waarom kpn nu zo nodig geld uitgeeft om je te voorzien van een 2de glasvezel.
                        iHet staat KPN wel vrij om met ons te overleggen om ook toegang te krijgen tot ons glasvezelnetwerk

                        Reageer


                        • #42
                          Vind brief kpn beetje dreigend. We leggen glasvezel aan, u hoeft geen aansluiting te nemen. We verwijderen wel de koperen aansluiting. Vlg mij is die koperen nog in gebruik voor vaste telefonie, vooral bij ouderen. En als ik dan zie dat ze nog al erg van het JE gebruik zijn in brieven, die bij mensen boven de 70 in de bus komen.

                          Reageer


                          • #43
                            Ik zou zeker de glasvezel aansluiting van KPN netwerk laten aanleggen in je huis. De koperlijn gaat verdwijnen en je bent niet verplicht een product af te nemen.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht
                              Vind brief kpn beetje dreigend. We leggen glasvezel aan, u hoeft geen aansluiting te nemen. We verwijderen wel de koperen aansluiting. Vlg mij is die koperen nog in gebruik voor vaste telefonie, vooral bij ouderen. En als ik dan zie dat ze nog al erg van het JE gebruik zijn in brieven, die bij mensen boven de 70 in de bus komen.
                              Oudere mensen gaan niets merken, zeker wanneer ze alles via koper afnemen. De koper wordt vervangen en ze krijgen glasvezel terug. Ze worden daar door de monteurs prima bij geholpen.
                              De doorsnee 70er weet echt al wel meer van internet en computers en tv aansluitingen tov 20 jaar terug.

                              Reageer


                              • #45
                                Ik geloof niet dat er een daadwerkelijk probleem is.

                                Het koper wordt pas uitgezet nadat je een KPN glasvezel abonnement heb genomen.

                                Laat je enkel de KPN glasvezelaansluiting maken dan blijft de gewone analoge telefoon gewoon in de lucht.

                                https://www.kpnnetwerk.nl/koper-uit/

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X