Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Weinig aanbieders op Delta-netwerk?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Ik heb gezocht in veel online kranten maar kom nergens iets tegen over een opstand in het Twentse.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Ik heb gezocht in veel online kranten maar kom nergens iets tegen over een opstand in het Twentse.
      Demonstraties bij het kantoor van Cogas, lange rijen en protesten bij de Caiwaywinkel die werd geopend in Almelo.
      Vele artikelen in Tubantia en op TV Oost veel nieuwsuitzendingen.

Extra vergaderingen tussen Gemeenten over de beroering die was ontstaan en over slechts 1 provider.
      Aanbod van Caiway dat er op neer kwam minder krijgen voor meer geld.

Daar is ook op internet nog genoeg van terug te vinden. Caiway heeft nog steeds een erg slechte naam hier.

Reageer

Ja, bij een handjevol roeptoeters. Dat was een kleine groep. De meeste Twentenaren waren zo gewend.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
          Ja, bij een handjevol roeptoeters. Dat was een kleine groep. De meeste Twentenaren waren zo gewend.
          Nee de meesten moesten nu eenmaal slikken want geen alternatieven. En dat is nu nog zo.
          Onthou dat Twentenaren niet vergeten en eigenwijs zijn. Noem hier Caiway en dan gaat men weer los.

En nee het waren geen handjevol roeptoeters. Cogas en Caiway werden plat gebeld met hele boze Twentenaren die goed over de zeik waren,

Reageer

Ok, maar dat is nu voorbij. Ik neem aan dat Twentenaren niet oneindig in het verleden blijven hangen. Cogas glasvezel bestaat ook niet meer en KPN netwerk wil alle koperlijnen vervangen dus straks is er volop keuze.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X