Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

maximum snelheid internet per adres

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • maximum snelheid internet per adres

    Momenteel heb ik internet via KPN, maar de maximale snelheid op mijn adres die KPN kan leveren is 45mbit/s en dat vind ik te langzaam. Om die reden zou ik willen overstappen naar delta, want op de website van Delta wordt geen beperking aangegeven voor de snelheid. Heeft dat zin? Of wordt internet via dezelfde kabel geleverd en is daardoor ook via Delta geen sneller internet mogelijk?

  • #2
    Hi L@M, DELTA levert via de coax kabel, indien deze aansluiting al aanwezig is op jouw adres kan er op het adres tot 1000mbps geleverd worden. DELTA garandeert via een rechtstreeks op het modem aangesloten bekabelde verbinding een minimale snelheid van 90% van de contractuele snelheid. Het maximale bij DELTA is daarmee dus minimaal 20x sneller als de mogelijkheden welke KPN biedt.

    Reageer


    • #3
      Hoi TimE, Bedankt voor het duidelijke antwoord.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door L@M Bekijk bericht
        Momenteel heb ik internet via KPN, maar de maximale snelheid op mijn adres die KPN kan leveren is 45mbit/s en dat vind ik te langzaam.
        Heb je al gechecked of je DSL bonding kunt doen? Dat levert je ongeveer 100Mbit downloadsnelheid op. Je modem/router moet dat wel ondersteunen.

        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Hier dsl bonding en is zeer stabiel.KPN
          werkt perfect en 100Mbit is meer als genoeg

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
            Hier dsl bonding en is zeer stabiel.KPN
            werkt perfect en 100Mbit is meer als genoeg
            Met een snelle pc wel, volgens mij heeft e.e.a ook te maken met je processor (kloksnelheid) en of en wat voor schijven je gebruikt!

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X