Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

storing na storing

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Merel Bekijk bericht

    We hebben 250 officieel, maar dat halen we nooit. Ik wil best naar een ander abonnement over gaan, als ze me beter internet kunnen garanderen. Maar ik vind eigenlijk dat we nu al te veel betalen voor die ellende die we nu hebben. Tijdens deze reactie typen alleen al, ben ik er al 2 keer afgegooid.
    Hi Merel , zie je kans om via de livechat van DELTA op www.delta.nl contact op te nemen met de klantenservice? Vanuit de chat kan direct worden nagezien of het modem gebreken vertoond of kuren heeft.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Merel Bekijk bericht
      Wij hebben hetzelfde probleem. Zitten ook vlakbij de router en halen maar de halve snelheid met een beetje geluk. We zijn er inmiddels achter dat de buren 3 routers en 6 versterkers hebben...Ze drukken ons weg. Ik vraag me af of dat zomaar kan. We zien dat hun signaal sterker is bij ons dan ons eigen signaal, ook al zitten we op andere kanalen. Er werd tegen ons gezegd dat we een versterker moesten kopen maar tegen die zendapparatuur van hiernaast kan je niet tegenop. Wij hebben de cisco ( de oude met 40 als laatste cijfers) . Internet vliegt er hier gemiddeld 3 keer per dag uit. Soms voor langere tijd. Het is dat we geen keuze hebben anders hadden we geen zeelandnet meer.
      Heeft u een bekabelde PC of Laptop die rechtstreeks op het modem aangesloten zit?

      Dat is veel stabieler dan Wifi namelijk. Ik heb pas een buurvrouw geholpen die ook een soortgelijk probleem had, nu met een kabel is alles stabiel.

      Reageer


      • #18
        Inmiddels contact gehad met Delta en er komt een nieuwe router; hij was inderdaad verouderd. Ik ben benieuwd hoe het daarna is. Hopelijk is ons probleem dan opgelost.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Merel Bekijk bericht
          Inmiddels contact gehad met Delta en er komt een nieuwe router; hij was inderdaad verouderd. Ik ben benieuwd hoe het daarna is. Hopelijk is ons probleem dan opgelost.
          Succes dan, en laat de monteur niet vertrekken tot alles naar behoren werkt. Anders krijg je het probleem zoals in de link hieronder staat. (erikreijn)

          https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...dem#post189986
          Laatst bewerkt door Guest01; 24 Jan 2021, 07:36.

          Reageer


          • #20
            wat fijn dat u hier reageert beste moderator.
            Waarom niet op mij??
            Waarom reageert Zeelandnet nu ook niet meer per mail??!
            Denkt men soms dat ik voor de lol contact opneem??
            In dat geval zal ik mijn maatregelen moeten nemen.
            Ik heb trouwens ook de EPC3940
            Laatst bewerkt door spectrum; 24 Jan 2021, 12:57.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
              wat fijn dat u hier reageert beste moderator.
              Waarom niet op mij??
              Waarom reageert Zeelandnet nu ook niet meer per mail??!
              Denkt men soms dat ik voor de lol contact opneem??
              In dat geval zal ik mijn maatregelen moeten nemen.
              Ik heb trouwens ook de EPC3940
              Als ik jou was zou ik eens bellen naar zeelandnet/Delta. Deze zijn niet zo moeilijk over het algemeen. Heb je al eens geprobeerd je modem te resetten?
              gewoon de stroom een minuut eraf en dan de PC opnieuw opstarten? helpt vaak om weer de boel op gang te krijgen.

              Klantenservice is tot 21.00 uur geopend en te bereiken via het telefoonnummer 0118 - 22 55 75. De verantwoordelijke afdeling die de storingen beheert, monitort 24/7 op wijkstoringen.

              .


              Reageer


              • #22
                Tja, dat heb ik dus als eerste gedaan. Ik kreeg toen het ' advies' om een powerliner aan te schaffen en werd me een coaxkabel toegestuurd. Tevens werd nog geprobeerd mij een duur mobiel abonnement aan te smeren. Resetten heb ik ook gedaan zonder resultaat.
                Per mail volgt geen reactie meer en de moderator hier vindt het onnodig om hier op mijn te reageren.
                Men gaat er dus vanuit dat ik voor de gein de storingen meld en het niet serieus neemt.
                Rest mij niets anders dan de autoriteiten te benaderen en wellicht kan de rechtsbijstand ook iets voor mij betekenen.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
                  Tja, dat heb ik dus als eerste gedaan. Ik kreeg toen het ' advies' om een powerliner aan te schaffen en werd me een coaxkabel toegestuurd. Tevens werd nog geprobeerd mij een duur mobiel abonnement aan te smeren. Resetten heb ik ook gedaan zonder resultaat.
                  Per mail volgt geen reactie meer en de moderator hier vindt het onnodig om hier op mijn te reageren.
                  Men gaat er dus vanuit dat ik voor de gein de storingen meld en het niet serieus neemt.
                  Rest mij niets anders dan de autoriteiten te benaderen en wellicht kan de rechtsbijstand ook iets voor mij betekenen.
                  Zo hoort het niet te gaan, je betaald tenslotte voor een goed werkend product!

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
                    Per mail volgt geen reactie meer en de moderator hier vindt het onnodig om hier op mijn te reageren.
                    Men gaat er dus vanuit dat ik voor de gein de storingen meld en het niet serieus neemt.
                    Beste spectrum , het onnodig vinden om te reageren lijkt mij wat kort door de bocht. Indien er ondanks de eerder toegezonden mails en contacten met de klantenservice geen blijvende oplossing is gevonden lijkt het mij een verstandig idee om dit rechtstreeks via de klantenservice nogmaals onder de aandacht te brengen.

                    Reageer


                    • #25
                      Beste Tim,
                      Nou je negeerde me aardig anders...
                      Lees nog eens terug om de adviezen van die klantenservice te beoordelen.
                      Echter, nu we een maand verder zijn...
                      Na een aantal mails waarin duidelijk was dat er niets aan is gedaan en men vervolgens helemaal geen reactie meer gaf zonder opgave van redenen. Werd het eindelijk duidelijk dat dit niet wordt geduld.
                      Eindelijk een maand na de meldingen alsnog een reactie dat volgende week een monteur komt kijken.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
                        Eindelijk een maand na de meldingen alsnog een reactie dat volgende week een monteur komt kijken.
                        Is je probleem nu opgelost?

                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #27
                          Vanmorgen is de monteur geweest. De aansluiting is vernieuwd. De kabel was bij aansluiting niet gestript wat volgens hem vrijwel zeker de oorzaak was.
                          Hopelijk is de ellende nu voorbij.
                          Ik vind het nogmaals betreurenswaardig dat je zoveel druk moet uitoefenen voordat je bij Zeelandnet serieus wordt genomen. Dit heeft ruim een maand geduurd en verdient bepaald geen pluim voor deze handelswijze.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
                            Vanmorgen is de monteur geweest. De aansluiting is vernieuwd. De kabel was bij aansluiting niet gestript wat volgens hem vrijwel zeker de oorzaak was.
                            Hopelijk is de ellende nu voorbij.
                            Ik vind het nogmaals betreurenswaardig dat je zoveel druk moet uitoefenen voordat je bij Zeelandnet serieus wordt genomen. Dit heeft ruim een maand geduurd en verdient bepaald geen pluim voor deze handelswijze.
                            Het vervelende is dat als je een mail stuurt dat je dan een standaard no-reply mail krijgt. Zou anders kunnen naar mijn mening.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
                              Hopelijk is de ellende nu voorbij
                              Ik hoop het ook voor je. Houd ons vooral op de hoogte!
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
                                Eindelijk een maand na de meldingen alsnog een reactie dat volgende week een monteur komt kijken.
                                Hi spectrum, goed om te lezen dat er een monteur wordt aangestuurd om het probleem na te zien.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X