Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

storing na storing

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • storing na storing

    In de laatste twee weken heb ik 5 storingen gehad waarvan 2 langdurig.
    Op 1 januari om 18.30 uur t/m 23.00 uur viel de hele verbinding plus wifi uit.
    Het bleek alleen hier terwijl men in de omgeving nergens last van had.
    Volgende dag Zeelandnet gebeld. Ik werd vriendelijk te woord gestaan, dat wel.
    Geboden oplossing; toesturen van een coaxkabel....
    Of ik moest eens aan een powerline gaan denken.
    Enkele malen herhaalde ik dat het modem zich binnen een meter van radio en tv bevindt.
    De pc bevindt zich ook in dezelfde ruimte. Verder geen apparatuur verbonden.
    Op 5 januari 12.30 uur wederom storing. Volgens medewerker zou er in de wijk een storing zijn.
    Nergens iets over terug te vinden.
    Volgende dag het zelfde tijdstip viel weer alles uit compleet met wifi.
    Waar is en blijft die stabiel verbinding dat Zeelandnet belooft???
    Zijn de geboden oplossingen van Zeelandnet de juiste?!
    De kabels zijn nieuw. Het bereik van het modem zou toch meer dan goed moeten zijn?

  • #2
    Goedemiddag spectrum , erg vervelend dat je aanhoudende problemen ervaart op jouw leveradres. Zie je een mogelijkheid om hierover een chat te starten op www.delta.nl of per e-mail jouw klantgegevens toe te sturen naar [email protected]. Er kan dan direct worden nagezien wat er mis gaat en hoe dit kan worden verholpen. Alvast bedankt!

    Reageer


    • #3
      en al opgelost ?

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Na enkele mails over en weer blijkt Zeelandnet er niets aan te hebben gedaan.
          Je mag dus alleen de royale vergoeding maandelijks overmaken en problemen worden niet opgelost.

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Dat klinkt als een modem dat de boosdoener is. Neem aan dat je zo'n witte Sagecom hebt?
              Er is een batch geweest die kuren had, dat had ik ook. Net een nieuw modem en na een maand een slechte verbinding, zelfs in bridge-modus. Na een telefoontje met de helpdesk (vriendelijke dame maar geen inleving in de kennis aan de andere kant van de lijn) allerlei dingen laten uitvoeren: reset op afstand, bridge modus uit etc (allemaal nutteloos natuurlijk). Uiteindelijk een monteur toegewezen, die kwam de volgende dag met een nieuw modem, en dat is ondertussen nu 1 jaar geleden

              Reageer


              • #8
                Afgelopen zomer ben ik opnieuw klant geworden bij Zeelandnet. De monteur heeft de aansluiting gedaan en leverde een zwart modem van het merk Cisco.
                Na een zoveelste mail wordt ik nog altijd aan het lijntje gehouden en werd medegedeeld dat er een algehele storing is geweest. Dit is eenmaal het geval geweest. Men gaat op de andere storingen niet in (zoek het maar uit). Het vervelende is dat dit op momenten gebeurt dat Zeelandnet onbereikbaar is.
                Ik heb nu een allerlaatste verzoek gedaan het op te lossen gezien ik anders de autoriteiten inschakel en verzoek de overeenkomst te ontbinden.

                Reageer


                • #9
                  Wij hebben hetzelfde probleem. Zitten ook vlakbij de router en halen maar de halve snelheid met een beetje geluk. We zijn er inmiddels achter dat de buren 3 routers en 6 versterkers hebben...Ze drukken ons weg. Ik vraag me af of dat zomaar kan. We zien dat hun signaal sterker is bij ons dan ons eigen signaal, ook al zitten we op andere kanalen. Er werd tegen ons gezegd dat we een versterker moesten kopen maar tegen die zendapparatuur van hiernaast kan je niet tegenop. Wij hebben de cisco ( de oude met 40 als laatste cijfers) . Internet vliegt er hier gemiddeld 3 keer per dag uit. Soms voor langere tijd. Het is dat we geen keuze hebben anders hadden we geen zeelandnet meer.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Merel Bekijk bericht
                    Wij hebben hetzelfde probleem. Zitten ook vlakbij de router en halen maar de halve snelheid met een beetje geluk. We zijn er inmiddels achter dat de buren 3 routers en 6 versterkers hebben...Ze drukken ons weg. Ik vraag me af of dat zomaar kan. We zien dat hun signaal sterker is bij ons dan ons eigen signaal, ook al zitten we op andere kanalen. Er werd tegen ons gezegd dat we een versterker moesten kopen maar tegen die zendapparatuur van hiernaast kan je niet tegenop. Wij hebben de cisco ( de oude met 40 als laatste cijfers) . Internet vliegt er hier gemiddeld 3 keer per dag uit. Soms voor langere tijd. Het is dat we geen keuze hebben anders hadden we geen zeelandnet meer.
                    Ik dacht eigenlijk dat alle cisco epc 3940 modems waren gewisseld voor de Sagemcom F@ST 3890 of hangt dat van je abonnement af?

                    Reageer


                    • #11
                      Waarheid geen idee. Dat zou een verklaring zijn voor ons probleem. Ik ga er eens achteraan.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                        Ik dacht eigenlijk dat alle cisco epc 3940 modems waren gewisseld voor de Sagemcom F@ST 3890 of hangt dat van je abonnement af?
                        Volgens mij wordt het modem gewisseld vanaf 400Mbps.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                          Volgens mij wordt het modem gewisseld vanaf 400Mbps.
                          We hebben 250 officieel, maar dat halen we nooit. Ik wil best naar een ander abonnement over gaan, als ze me beter internet kunnen garanderen. Maar ik vind eigenlijk dat we nu al te veel betalen voor die ellende die we nu hebben. Tijdens deze reactie typen alleen al, ben ik er al 2 keer afgegooid.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Merel Bekijk bericht

                            We hebben 250 officieel, maar dat halen we nooit. Ik wil best naar een ander abonnement over gaan, als ze me beter internet kunnen garanderen. Maar ik vind eigenlijk dat we nu al te veel betalen voor die ellende die we nu hebben. Tijdens deze reactie typen alleen al, ben ik er al 2 keer afgegooid.
                            Jullie hebben 250/50 Mbps, delta of zeelandnet geeft een garantie tot 90% van de beloofde snelheid, dus ze zouden u gewoon moeten helpen.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                              Jullie hebben 250/50 Mbps, delta of zeelandnet geeft een garantie tot 90% van de beloofde snelheid, dus ze zouden u gewoon moeten helpen.
                              Dat klopt inderdaad, voor rechtstreeks via het internetmodem aangesloten apparatuur via een geschikte UTP kabel. Op de wifi zit dat helaas anders en kan geen garantie gegeven worden.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X