Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Highwinds nieuwserver

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Highwinds nieuwserver

    Beste,

    Ik probeer in te loggen op de nieuwserver van delta alleen krijg ik de melding dat mijn inloggegevens niet juist zouden zijn. Ik gebruik de volgende gegevens:
    Server: highwinds.zeelandnet.nl
    Poort: 119
    Connections: 8
    Username: "Mijn primair email adres eindigend op @delta.nl"
    Password: ****** Hiermee kan ik in de webmail inloggen met het emailadres gebruikt in de username.

    Ik heb 3 clients geprobeerd welke alle 3 niet werken:
    - Grabit
    - NZBGet
    - Unzbin

    De melding die ik krijg is:
    Authorization for test server (highwinds.zeelandnet.nl) failed: 502 Authentication Failed

    Heeft iemand hier meer informatie over?


  • #2
    Oorspronkelijk gepost door vanBassum Bekijk bericht
    Beste,

    Ik probeer in te loggen op de nieuwserver van delta alleen krijg ik de melding dat mijn inloggegevens niet juist zouden zijn. Ik gebruik de volgende gegevens:
    Server: highwinds.zeelandnet.nl
    Poort: 119
    Connections: 8
    Username: "Mijn primair email adres eindigend op @delta.nl"
    Password: ****** Hiermee kan ik in de webmail inloggen met het emailadres gebruikt in de username.

    Ik heb 3 clients geprobeerd welke alle 3 niet werken:
    - Grabit
    - NZBGet
    - Unzbin

    De melding die ik krijg is:
    Authorization for test server (highwinds.zeelandnet.nl) failed: 502 Authentication Failed

    Heeft iemand hier meer informatie over?
    Er waren ook bij Caiway problemen, die zijn inmiddels opgelost.
    mogelijk wordt alles zo meteen via 1 kanaal ontsloten en zijn ze bezig met een migratie van de systemen die toegang geven tot de newssever.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 Dec 2020, 14:39.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door vanBassum Bekijk bericht
      Beste,

      Ik probeer in te loggen op de nieuwserver van delta alleen krijg ik de melding dat mijn inloggegevens niet juist zouden zijn. Ik gebruik de volgende gegevens:
      Server: highwinds.zeelandnet.nl
      Poort: 119
      Connections: 8
      Username: "Mijn primair email adres eindigend op @delta.nl"
      Password: ****** Hiermee kan ik in de webmail inloggen met het emailadres gebruikt in de username.

      Ik heb 3 clients geprobeerd welke alle 3 niet werken:
      - Grabit
      - NZBGet
      - Unzbin

      De melding die ik krijg is:
      Authorization for test server (highwinds.zeelandnet.nl) failed: 502 Authentication Failed

      Heeft iemand hier meer informatie over?
      Probeer eens [email protected] ipv [email protected].

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Idd niet aan gedacht, het kan ook een fout inlog zijn,

        Reageer


        • #5
          Helaas, hij werkt nog niet, ook niet met @zeelandnet.nl

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door vanBassum Bekijk bericht
            Helaas, hij werkt nog niet, ook niet met @zeelandnet.nl
            Heb je voor mij via de e-mail je klant gegevens en een link naar dit bericht?
            Je mag de e-mail richten aan [email protected]

            Je kan ook via de chatfunctie op www.delta.nl contact opnemen met mijn collega's.

            Reageer


            • #7
              Volgens een nieuwsbericht op Tweakers zijn bij Caiway de nieuwsgroepen uitgezet, zonder verdere communicatie naar klanten.

              Als je een delta.nl gebruikersnaam hebt, denk ik dat je gebruik maakt van glasvezel. En glasvezelklanten zitten in het administratief systeem van Caiway. 1+1=?

              Ik hoop dat ik het niet bij het rechte eind heb Edwinb en dat je dit kunt (laten) verhelderen.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
                Volgens een nieuwsbericht op Tweakers zijn bij Caiway de nieuwsgroepen uitgezet, zonder verdere communicatie naar klanten.

                Als je een delta.nl gebruikersnaam hebt, denk ik dat je gebruik maakt van glasvezel. En glasvezelklanten zitten in het administratief systeem van Caiway. 1+1=?

                Ik hoop dat ik het niet bij het rechte eind heb Edwinb en dat je dit kunt (laten) verhelderen.
                Bij Caiway werken de nieuwgroepen weer. Mogelijk dat men bezig is de systemen te uniformeren.
                Bij Caiway betrof het een tijdelijke storing. Maar mochten we werkzaamheden of storingen zijn dan is het wel zo netjes om dat te melden.

                Reageer


                • #9
                  Hallo,

                  Ik heb net een mailtje gestuurd naar Edwinb, dus daar maar eventjes op wachten.
                  Verder heb ik geen glasvezel, maar zit ouderwets via de kabel.

                  Net nogmaals geprobeerd maar helaas hetzelfde resultaat.

                  Groetjes

                  Reageer


                  • #10
                    vanBassum je zou nog het wachtwoord van je hoofd-account kunnen wijzigen in Mijn DELTA. Soms helpt dat.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door vanBassum Bekijk bericht
                      Hallo,

                      Ik heb net een mailtje gestuurd naar Edwinb, dus daar maar eventjes op wachten.
                      Verder heb ik geen glasvezel, maar zit ouderwets via de kabel.

                      Net nogmaals geprobeerd maar helaas hetzelfde resultaat.

                      Groetjes
                      Bedankt voor de e-mail. U ontvangt hierop vandaag nog een reactie.

                      Reageer


                      • #12
                        Kan de oplossing ook hier worden gepubliceerd. Ik heb exact hetzelfde probleem.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door davidse62 Bekijk bericht
                          Kan de oplossing ook hier worden gepubliceerd. Ik heb exact hetzelfde probleem.
                          Het gebruik van nieuwsgroepen is gewoon mogelijk.
                          Op het moment dat je problemen ervaart ontvang ik graag een e-mail met je klantgegevens en een korte omschrijving van de problemen die je ervaart. Dan kijk ik dit graag verder voor je na.

                          Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                          Je kan ook via de chatfunctie op www.delta.nl contact opnemen met mijn collega's.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                            Het gebruik van nieuwsgroepen is gewoon mogelijk.
                            Op het moment dat je problemen ervaart ontvang ik graag een e-mail met je klantgegevens en een korte omschrijving van de problemen die je ervaart. Dan kijk ik dit graag verder voor je na.

                            Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                            Je kan ook via de chatfunctie op www.delta.nl contact opnemen met mijn collega's.
                            Welke gebruikersnaam en paswoord moet je hier voor gebruiken, van mijn delta of iets anders?

                            Reageer


                            • #15
                              Je gebruikt hiervoor de inloggegevens van je primaire e-mailadres.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X