Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

phising

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • phising

    hallo techneuten,
    ik had een mail naar een garage gestuurd maar geen antwoord gekregen, dus bel ik naar hun
    ze gaven toe de mail te hebben ontvangen maar openden hem niet om dat er aan gegeven
    werd dat het om phising mail ging, hoe kan dat, heb ik ergens een verkeerde instelling of i.d.
    vgr; Turfsteker.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Turfsteker Bekijk bericht
    hallo techneuten,
    ik had een mail naar een garage gestuurd maar geen antwoord gekregen, dus bel ik naar hun
    ze gaven toe de mail te hebben ontvangen maar openden hem niet om dat er aan gegeven
    werd dat het om phising mail ging, hoe kan dat, heb ik ergens een verkeerde instelling of i.d.
    vgr; Turfsteker.
    Ik vermoed dat ze spammail bedoelen.

    Phishing is een vorm van internetfraude. Het bestaat uit het oplichten van mensen door ze te lokken naar een valse website.

    https://www.adhocdata.nl/blog/waarom...ls-spam-gezien

    https://www.hostnet.nl/helpdesk/e-mail/voorkom-dat-e-mails-als-spam-worden-gemarkeerd
    Laatst bewerkt door Guest01; 27 Nov 2020, 08:51.

    Reageer


    • #3
      Waarheid,
      bedankt voor je uitleg, ik heb het aandachtig doorgelezen maar kan niet zeggen op dat of dat punt zou het wel eens kunnen.
      vgr; Turfsteker

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Turfsteker Bekijk bericht
        ik had een mail naar een garage gestuurd...
        Had je een faktuur aan die email toegevoegd?
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Nee het was alleen een verzoek een datum te prikken voor APK keuring

          wat ook is opgevallen nu , er komt wel eens een rode balk tevoorschijn met de tekst;
          OEPS kan de spamserver momenteel niet vinden probeer het later nog eens,

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Turfsteker Bekijk bericht
            OEPS kan de spamserver momenteel niet vinden probeer het later nog eens,
            Er zijn een aantal scenarios die mogelijk aan de hand zijn:
            Stond daar PROXYserver of SPAMserver en welke browser (naam en versie) gebruik je?
            Dat mailtje naar die garage: was dat nav een email die zij jou hadden gestuurd of was jij de persoon die het eerst contact opnam?

            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X