Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Geen internet
Samenvouwen
X
-
Dat klopt niet ,op afstand moet Delta kunnen zien of uw modem ok is, ze kunnen het zelfs op afstand resetten, ze kunnen je geen halve week zonder internet zetten.
Als alle storingen onder het mom van corona niet hersteld of opgelost kunnen worden is corona als ''super excuses'' voor alles inzetbaar.
- 1 Like
-
Het staat er allemaal duidelijk :
Je modem activeren kan met behulp van de monteur. Als je een nieuwe klant bent kun je een afspraak maken met een van onze monteurs. Hij helpt je met het aansluiten en activeren van je modem.
Dus dit kan helaas niet op afstand gebeuren, dan krijgt je modem dus geen extern ip-adres en heb je dus
ook geen internet.Laatst bewerkt door driepinter; 24 Nov 2020, 18:54.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door obscured Bekijk berichtMaar het is geen nieuw modem, en ik ben al jaren klant, en tot zondagavond had ik gewoon nog internet.Laatst bewerkt door driepinter; 24 Nov 2020, 19:35.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk berichtDag Obscured..
Ik zou contact opnemen met onze klantenservice via de chatfunctie op delta.nl of even bellen met 0118 22 55 75.
Ze zijn tot 21:00 bereikbaar. Dit lijkt me meer een vraag voor de helpdesk dan voor dit forum.
Alleen......hij/zij is het er niet mee eens of begrijpt er geen jota van.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk berichtZijn er meer mensen die van 10.15 uur t/m 11.30 uur geen internet hadden?
Ook internet met mobiel was er niet en deze gaat via andere provider.
Ga naar de website van uw kabelbedrijf voor een aanvullend abonnement. Nu doet alles het weer. Tv is met coaxkabel verbonden.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer