Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen internet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen internet


  • #2
    Dat klopt niet ,op afstand moet Delta kunnen zien of uw modem ok is, ze kunnen het zelfs op afstand resetten, ze kunnen je geen halve week zonder internet zetten.

    Als alle storingen onder het mom van corona niet hersteld of opgelost kunnen worden is corona als ''super excuses'' voor alles inzetbaar.

    Reageer


    • #3
      Het staat er allemaal duidelijk :

      Je modem activeren kan met behulp van de monteur. Als je een nieuwe klant bent kun je een afspraak maken met een van onze monteurs. Hij helpt je met het aansluiten en activeren van je modem.

      Dus dit kan helaas niet op afstand gebeuren, dan krijgt je modem dus geen extern ip-adres en heb je dus
      ook geen internet.
      Laatst bewerkt door driepinter; 24 Nov 2020, 19:54.

      Reageer


      • #4
        Maar het is geen nieuw modem, en ik ben al jaren klant, en tot zondagavond had ik gewoon nog internet.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door obscured Bekijk bericht
          Maar het is geen nieuw modem, en ik ben al jaren klant, en tot zondagavond had ik gewoon nog internet.
          Nee, maar een modem kan wel kapot gaan of belanden in een bepaalde fout modus waarbij de registratie kwijt is.
          Laatst bewerkt door driepinter; 24 Nov 2020, 20:35.

          Reageer


          • #6
            Dag Obscured..

            Ik zou contact opnemen met onze klantenservice via de chatfunctie op delta.nl of even bellen met 0118 22 55 75.
            Ze zijn tot 21:00 bereikbaar. Dit lijkt me meer een vraag voor de helpdesk dan voor dit forum.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
              Dag Obscured..

              Ik zou contact opnemen met onze klantenservice via de chatfunctie op delta.nl of even bellen met 0118 22 55 75.
              Ze zijn tot 21:00 bereikbaar. Dit lijkt me meer een vraag voor de helpdesk dan voor dit forum.
              In zijn bericht kun je lezen dat hij de klantenservice al aan de lijn heeft gehad, en dat hij geholpen wordt.
              Alleen......hij/zij is het er niet mee eens of begrijpt er geen jota van.
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #8
                Ik zie het nu...als er al contact is geweest en er een monteurafspraak is gemaakt is het helaas een probleem wat niet makkelijk op te lossen is.

                Reageer


                • #9
                  Ok thanks, dan wacht ik t geduldig af

                  Reageer


                  • #10
                    obscured Dus je hebt met onze klantenservice een afspraak kunnen maken voor een monteur?

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        Hi obscured , werkt alles op jouw adres momenteel weer naar behoren?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door scarletmichelle
                          Wenn Sie heutzutage kein Internet haben, sollten Sie auf eine einsame Insel gehen ))
                          Oke, auf wiederschnitzel...
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #14
                            Zijn er meer mensen die van 10.15 uur t/m 11.30 uur geen internet hadden?
                            Ook internet met mobiel was er niet en deze gaat via andere provider.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
                              Zijn er meer mensen die van 10.15 uur t/m 11.30 uur geen internet hadden?
                              Ook internet met mobiel was er niet en deze gaat via andere provider.
                              Wel werd rond die tijd de tv verbinding verbroken, de melding was deze zender maakt geen deel uit van uw abonnement.

                              Ga naar de website van uw kabelbedrijf voor een aanvullend abonnement. Nu doet alles het weer. Tv is met coaxkabel verbonden.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X