Goedemiddag,
Ik heb sinds gisterenochtend geen internet meer. Nu heb ik, om zeker te weten dat m’n netwerk zelf het probleem niet is, m’n pc direct aan de modem gehangen. Nog steeds geen internet, maar nu kom ik via de network troubleshoot gebeuren van Windows 10 wel op een site van deltafiber ‘nieuw modem activeren’ (sps.zeelandnet.nl/dhz). Dus de connectie tussen pc en modem werkt, en blijkbaar de connectie van modem naar Zeelandnet ook.
Nu heb ik zeelandnet klantenservice al aan de lijn gehad. Eerst met een of andere computerleek, die me vervolgens ruim een kwartier (!!!) in de wacht heeft gezet, daarna kreeg ik iemand te spreken die wel snapte waar ik t over had. Maar dit kan blijkbaar alleen opgelost worden door een monteur!? Wtf. En die monteur kan pas vrijdag komen!? Ik snap t hoor, Corona enzo. Maar is dit voor jullie niet gewoon een vinkje aan- of uitvinken?
Met vriendelijke groet,
Kev
Ik heb sinds gisterenochtend geen internet meer. Nu heb ik, om zeker te weten dat m’n netwerk zelf het probleem niet is, m’n pc direct aan de modem gehangen. Nog steeds geen internet, maar nu kom ik via de network troubleshoot gebeuren van Windows 10 wel op een site van deltafiber ‘nieuw modem activeren’ (sps.zeelandnet.nl/dhz). Dus de connectie tussen pc en modem werkt, en blijkbaar de connectie van modem naar Zeelandnet ook.
Nu heb ik zeelandnet klantenservice al aan de lijn gehad. Eerst met een of andere computerleek, die me vervolgens ruim een kwartier (!!!) in de wacht heeft gezet, daarna kreeg ik iemand te spreken die wel snapte waar ik t over had. Maar dit kan blijkbaar alleen opgelost worden door een monteur!? Wtf. En die monteur kan pas vrijdag komen!? Ik snap t hoor, Corona enzo. Maar is dit voor jullie niet gewoon een vinkje aan- of uitvinken?
Met vriendelijke groet,
Kev
Reageer