Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen internet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen internet

    Goedemiddag,

    Ik heb sinds gisterenochtend geen internet meer. Nu heb ik, om zeker te weten dat m’n netwerk zelf het probleem niet is, m’n pc direct aan de modem gehangen. Nog steeds geen internet, maar nu kom ik via de network troubleshoot gebeuren van Windows 10 wel op een site van deltafiber ‘nieuw modem activeren’ (sps.zeelandnet.nl/dhz). Dus de connectie tussen pc en modem werkt, en blijkbaar de connectie van modem naar Zeelandnet ook.

    Nu heb ik zeelandnet klantenservice al aan de lijn gehad. Eerst met een of andere computerleek, die me vervolgens ruim een kwartier (!!!) in de wacht heeft gezet, daarna kreeg ik iemand te spreken die wel snapte waar ik t over had. Maar dit kan blijkbaar alleen opgelost worden door een monteur!? Wtf. En die monteur kan pas vrijdag komen!? Ik snap t hoor, Corona enzo. Maar is dit voor jullie niet gewoon een vinkje aan- of uitvinken?

    Met vriendelijke groet,

    Kev

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door obscured Bekijk bericht
    Goedemiddag,

    Ik heb sinds gisterenochtend geen internet meer. Nu heb ik, om zeker te weten dat m’n netwerk zelf het probleem niet is, m’n pc direct aan de modem gehangen. Nog steeds geen internet, maar nu kom ik via de network troubleshoot gebeuren van Windows 10 wel op een site van deltafiber ‘nieuw modem activeren’ (sps.zeelandnet.nl/dhz). Dus de connectie tussen pc en modem werkt, en blijkbaar de connectie van modem naar Zeelandnet ook.

    Nu heb ik zeelandnet klantenservice al aan de lijn gehad. Eerst met een of andere computerleek, die me vervolgens ruim een kwartier (!!!) in de wacht heeft gezet, daarna kreeg ik iemand te spreken die wel snapte waar ik t over had. Maar dit kan blijkbaar alleen opgelost worden door een monteur!? Wtf. En die monteur kan pas vrijdag komen!? Ik snap t hoor, Corona enzo. Maar is dit voor jullie niet gewoon een vinkje aan- of uitvinken?

    Met vriendelijke groet,

    Kev
    Dat klopt niet ,op afstand moet Delta kunnen zien of uw modem ok is, ze kunnen het zelfs op afstand resetten, ze kunnen je geen halve week zonder internet zetten.

    Als alle storingen onder het mom van corona niet hersteld of opgelost kunnen worden is corona als ''super excuses'' voor alles inzetbaar.

    Reageer


    • #3
      Het staat er allemaal duidelijk :

      Je modem activeren kan met behulp van de monteur. Als je een nieuwe klant bent kun je een afspraak maken met een van onze monteurs. Hij helpt je met het aansluiten en activeren van je modem.

      Dus dit kan helaas niet op afstand gebeuren, dan krijgt je modem dus geen extern ip-adres en heb je dus
      ook geen internet.
      Laatst bewerkt door driepinter; 24 Nov 2020, 19:54.

      Reageer


      • #4
        Maar het is geen nieuw modem, en ik ben al jaren klant, en tot zondagavond had ik gewoon nog internet.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door obscured Bekijk bericht
          Maar het is geen nieuw modem, en ik ben al jaren klant, en tot zondagavond had ik gewoon nog internet.
          Nee, maar een modem kan wel kapot gaan of belanden in een bepaalde fout modus waarbij de registratie kwijt is.
          Laatst bewerkt door driepinter; 24 Nov 2020, 20:35.

          Reageer


          • #6
            Dag Obscured..

            Ik zou contact opnemen met onze klantenservice via de chatfunctie op delta.nl of even bellen met 0118 22 55 75.
            Ze zijn tot 21:00 bereikbaar. Dit lijkt me meer een vraag voor de helpdesk dan voor dit forum.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
              Dag Obscured..

              Ik zou contact opnemen met onze klantenservice via de chatfunctie op delta.nl of even bellen met 0118 22 55 75.
              Ze zijn tot 21:00 bereikbaar. Dit lijkt me meer een vraag voor de helpdesk dan voor dit forum.
              In zijn bericht kun je lezen dat hij de klantenservice al aan de lijn heeft gehad, en dat hij geholpen wordt.
              Alleen......hij/zij is het er niet mee eens of begrijpt er geen jota van.

              Reageer


              • #8
                Ik zie het nu...als er al contact is geweest en er een monteurafspraak is gemaakt is het helaas een probleem wat niet makkelijk op te lossen is.

                Reageer


                • #9
                  Ok thanks, dan wacht ik t geduldig af

                  Reageer


                  • #10
                    obscured Dus je hebt met onze klantenservice een afspraak kunnen maken voor een monteur?

                    Reageer


                    • #11
                      Ja, de monteur zou idd vrijdag komen om de modem te fixen. Echter werd ik vandaag weer gebeld door zeelandnet; er was blijkbaar bij hun ergens iets misgegaan waardoor m’n modem niet meer gelinkt was met m’n abonnement... Dus nadat ze dat vinkje weer aangevinkt hadden deed m’n internet het weer! Scheelt toch weer een onnodig ritje voor de monteur.

                      Zat ik er dus toch niet ver naast

                      thanks jota!


                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door obscured Bekijk bericht
                        Ja, de monteur zou idd vrijdag komen om de modem te fixen. Echter werd ik vandaag weer gebeld door zeelandnet; er was blijkbaar bij hun ergens iets misgegaan waardoor m’n modem niet meer gelinkt was met m’n abonnement... Dus nadat ze dat vinkje weer aangevinkt hadden deed m’n internet het weer! Scheelt toch weer een onnodig ritje voor de monteur.

                        Zat ik er dus toch niet ver naast

                        thanks jota!

                        Hi obscured , werkt alles op jouw adres momenteel weer naar behoren?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door scarletmichelle
                          Wenn Sie heutzutage kein Internet haben, sollten Sie auf eine einsame Insel gehen ))
                          Oke, auf wiederschnitzel...
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #14
                            Zijn er meer mensen die van 10.15 uur t/m 11.30 uur geen internet hadden?
                            Ook internet met mobiel was er niet en deze gaat via andere provider.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
                              Zijn er meer mensen die van 10.15 uur t/m 11.30 uur geen internet hadden?
                              Ook internet met mobiel was er niet en deze gaat via andere provider.
                              Wel werd rond die tijd de tv verbinding verbroken, de melding was deze zender maakt geen deel uit van uw abonnement.

                              Ga naar de website van uw kabelbedrijf voor een aanvullend abonnement. Nu doet alles het weer. Tv is met coaxkabel verbonden.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X