Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Lan poorten epc3940

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ferry
    antwoordde
    Hallo reddwarf. Theoretisch gezien worden de andere poorten (LAN 2,3 en 4) uitgezet. In de praktijk is dit niet altijd zo. Dus daarom geven wij ook aan om je router op poort 1 aan te sluiten.
    Ferry in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • reddwarf
    antwoordde
    Ik begrijp enkel niet dat het technisch kan dat je meercdan 1 poort kan gebruiken in bridge mode, het device aan poort 1 krijgt het externe WAN IP adres van je epc3940, krijgen de andere poorten dan een ander extern ip adres? Zou mooie optie zijn maar lijkt mij niet de bedoeling.
    reddwarf in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Pvanmegen
    antwoordde
    Modem staat in bridge dus zonnepanelen staan rechtstreeks op het internet... ga de stekker er maar uithalen! Bijzonder dat Delta alle poorten aan laat ipv enkel poort 1.
    Pvanmegen in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Pvanmegen Bekijk bericht
    Ik wil even hier op in haken, de installateur van de zonnepanelen stak de lan-kabel in poort 2 en die deed het inderdaad ook! Is naar mijn idee toch niet zo veilig idee?
    Als je modem in bridge staat dan hangen je zonnepanelen nu rechtstreeks aan het internet zonder firewall ertussen.
    Dat is inderdaad geen veilig idee.
    GoeRoe in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Pvanmegen
    antwoordde
    Ik wil even hier op in haken, de installateur van de zonnepanelen stak de lan-kabel in poort 2 en die deed het inderdaad ook! Is naar mijn idee toch niet zo veilig idee?
    Pvanmegen in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door bokie Bekijk bericht
    Thuis de delta modem in bridge mode gezet en alle 4 de poorten kunnen gebruikt worden voor routers en niet alleen poort 1. Is dit nieuw?
    Heb je voor mij via de e-mail je klant gegevens en een link naar dit bericht?
    Je mag de e-mail richten aan [email protected]
    Dan kijk ik de modem gegevens even voor je na.

    Je kan ook via de chatfunctie op www.delta.nl contact opnemen met mijn collega's. In de chat kunnen direct de modemgegevens worden nagezien.

    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • bokie
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Dat kun je testen door naar : http://192.168.100.1 te gaan, lukt dit dan staat de router echt in Bridge.

    Zo niet dan staat de router nog in de normale stand.
    Dit lukt!
    bokie in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Waarom zou je die info voor jezelf moeten houden (als dat al zo is)?
    Voor degenen die minder netwerkervaring hebben: sluit uw hardware altijd aan op de geschakelde router en niet op een modem dat in bridgemode staat (voor zover dat al zou kunnen).
    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 23 Nov 2020, 00:23.

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door bokie Bekijk bericht
    Thuis de delta modem in bridge mode gezet en alle 4 de poorten kunnen gebruikt worden voor routers en niet alleen poort 1. Is dit nieuw?
    GoeRoe in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Dat kun je testen door naar : http://192.168.100.1 te gaan, lukt dit dan staat de router echt in Bridge.

    Zo niet dan staat de router nog in de normale stand.
    driepinter in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door driepinter; 21 Nov 2020, 09:55.

    Laat een reactie achter:


  • bokie
    begon een topic Lan poorten epc3940
    Lan poorten epc3940
    Thuis de delta modem in bridge mode gezet en alle 4 de poorten kunnen gebruikt worden voor routers en niet alleen poort 1. Is dit nieuw?
    bokie in DELTA Internet en Telefonie

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X