Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

time-outs internetverbinding

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • time-outs internetverbinding

    Net als een aantal weken geleden vandaag weer veel time-outs. Verbinding valt weg, heel vervelend als je thuiswerkt, ik kan om de 10 minuten mijn thuiswerkverbinding opnieuw starten.

    Ik begreep van meerdere mensen in de wijk dat ze dezelfde klachten hebben. Het advies wat zij kregen is de modem herstarten. Dit heb ik ook gedan, maar lost het helaas niet op.

    Zijn er weer werkzaamheden in de buurt (Oostkapelle)?

  • #2
    HI Jojo , maak je mogelijk gebruik van een VPN voor het uitvoeren van jouw werkzaamheden? En is er een wit Sagemcom modem in gebruik op jouw adres? Indien het antwoord op beide JA is kan dit te maken hebben met een instelling in de "IP security passthrough". Via de klantenservice kan een verzoek aan onze technische afdeling gedaan worden om dit op jouw modem uit te schakelen. Daarmee horen de problemen, na een reboot van het modem, te worden verholpen.

    Reageer


    • #3
      Nee hoor, ik gebruik geen VPN en ik heb een zwart modem.

      Ook de losse internetradio valt af en toe weg.

      Reageer


      • #4
        Check, in dat geval wil ik je ook adviseren om contact te leggen met de klantenservice. Aan de hand van de technische gegevens kijkt men graag voor je na wat er aan de hand kan zijn. Wel zo prettig natuurlijk als je kunt werken met internet dat werkt zoals het hoort. Je start eenvoudig een chat via de website ( www.delta.nl).

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
          Check, in dat geval wil ik je ook adviseren om contact te leggen met de klantenservice.
          Misschien is het een idee om een gedeelte van de support database voor abonnees open te stellen zodat we zelf op zoek kunnen naar een oplossing (veel gestelde vragen)?
          Een paar technische stickies (...) met wat procedures of online een zetje in de goede richting is misschien ook een goed idee:
          Ziggo @ https://www.ziggo.nl/klantenservice/
          KPN @ https://www.kpn.com/service/internet...ingen/internet
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 6 Nov 2020, 23:55.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
            Misschien is het een idee om een gedeelte van de support database voor abonnees open te stellen zodat we zelf op zoek kunnen naar een oplossing (veel gestelde vragen)?
            Een paar technische stickies (...) met wat procedures of online een zetje in de goede richting is misschien ook een goed idee:
            Ziggo @ https://www.ziggo.nl/klantenservice/
            KPN @ https://www.kpn.com/service/internet...ingen/internet
            Dankjewel voor je feedback. Ik zal dit doorzetten naar de desbetreffende afdeling om dit verder na te kijken.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jojo Bekijk bericht
              Net als een aantal weken geleden vandaag weer veel time-outs. Verbinding valt weg, heel vervelend als je thuiswerkt, ik kan om de 10 minuten mijn thuiswerkverbinding opnieuw starten.

              Ik begreep van meerdere mensen in de wijk dat ze dezelfde klachten hebben. Het advies wat zij kregen is de modem herstarten. Dit heb ik ook gedan, maar lost het helaas niet op.

              Zijn er weer werkzaamheden in de buurt (Oostkapelle)?
              Ook ik heb de laatste weken last van time-outs. Maar dan omgeving Domburg. Je zou inderdaad denken dat dit aan werkzaamheden ligt.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Malva Bekijk bericht

                Ook ik heb de laatste weken last van time-outs. Maar dan omgeving Domburg. Je zou inderdaad denken dat dit aan werkzaamheden ligt.
                Je kunt altijd even checken @ https://allestoringen.nl/storing/delta/

                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Malva Bekijk bericht

                  Ook ik heb de laatste weken last van time-outs. Maar dan omgeving Domburg. Je zou inderdaad denken dat dit aan werkzaamheden ligt.
                  Ik kijk de verbinding graag even voor je na
                  Heb je voor mij via de e-mail je klant gegevens en een link naar dit bericht?
                  Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                  Je kan ook via de chatfunctie op www.delta.nl contact opnemen met mijn collega's. In de chat kunnen direct de modemgegevens worden nagezien.

                  Reageer


                  • #10
                    Het is weer raak de laatste dagen. Vandaag ook weer kleine onderbrekingen van het internet. Ook als ik mijn laptop met de kabel aan de router hang zie ik als ik een ping mee laat lopen regelmatig time-outs.

                    Ik heb van meerdere mensen uit de buurt (Oostkapelle) begrepen dat ze al weken dezelfde klachten hebben. Blijkbaar is er door delta al aangegeven dat er een wijkkast moet worden aangepast? Ik begin me wel af te vragen, waarom ik elke maand de volle mep blijf betalen voor iets wat al voor langere tijd niet goed functioneert.





                    Reageer


                    • #11
                      Ik kijk dit graag even verder voor je na.

                      Heb je voor mij via de e-mail je klant gegevens en een link naar dit bericht?
                      Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                      Je kan ook via de chatfunctie op www.delta.nl contact opnemen met mijn collega's. In de chat kunnen direct de modemgegevens worden nagezien.

                      Reageer


                      • #12
                        Dit heb ik nu de afgelopen weken ook al meerdere keren gedaan. getest met bekabeld: ja, bridgemode aan: ja enz. r. Dit kost elke keer weer veel tijd en ik probeer zo goed als het gaat ook nog te werken. Er zijn ook dagen dat het wel zonder problemen werkt en er geen time-outs optreden, maar helaas te vaak met verstoringen.

                        Graag zou ik willen weten of er dus inderdaad iets gepland staat met een wijkkast, want als ik het zo hoor zijn er veel meer meldingen uit de buurt.

                        Reageer


                        • #13
                          Ik heb al enkele weken wegvallende internetverbinding. Het gaat de hele dag goed, maar zo rond 18 uur valt de verbinding weg of hapert, zowel bekabeld of wifi. Net alsof de hele straat de tv aan zet en het te druk op de deltasnelweg in de straat wordt. Later op de avond soms hapering en na 23 uur gaat het weer stabiel. Ik denk dat veel mensen weer gaan slapen en het wat rustiger wordt in de wijkcentrale. Tijd voor een upgrade Delta? Test geeft bij goede verbinding max snelheid. De hikken in de verbinding zijn het vervelendst, zeker als je vaak thuis werkt. Woon in Vrouwenpolder.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Sjhouweling Bekijk bericht
                            Ik heb al enkele weken wegvallende internetverbinding. Het gaat de hele dag goed, maar zo rond 18 uur valt de verbinding weg of hapert, zowel bekabeld of wifi. Net alsof de hele straat de tv aan zet en het te druk op de deltasnelweg in de straat wordt. Later op de avond soms hapering en na 23 uur gaat het weer stabiel. Ik denk dat veel mensen weer gaan slapen en het wat rustiger wordt in de wijkcentrale. Tijd voor een upgrade Delta? Test geeft bij goede verbinding max snelheid. De hikken in de verbinding zijn het vervelendst, zeker als je vaak thuis werkt. Woon in Vrouwenpolder.
                            Hi Sjhouweling , de problemen die je ervaart lijken mij niet prettig inderdaad. Zie je een mogelijkheid om jouw klantgegevens toe te sturen per e-mail? Dit kan naar [email protected]. We kijken de verbinding dan graag voor je na om na te zien wat dit kan veroorzaken. Uiteraard met de insteek dit z.s.m. te verhelpen.

                            Het is in het weekend overigens ook mogelijk om tussen 09:00 en 22:00 uur rechtstreeks contact met de klantenservice van DELTA op te nemen door een chat te starten op www.delta.nl.

                            Reageer


                            • #15
                              Ook hier in Gouda vanaf de start in juli regelmatig time-outs. De wifi valt weg voor een minuut of 2 en daarna is hij weer terug. Dit geldt voor zowel de 2.4 als 5Ghz verbindingen. Bedraad blijft hij wel goed werken, tenminste, de tv loopt gewoon door. Misschien heeft die een buffer. Maar goed, ik word gek van de wifi onderbrekingen. Enig idee?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X