Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vreemde uitrol glasvezel in Reijershove Middelburg

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vreemde uitrol glasvezel in Reijershove Middelburg

    Heb een tijd geleden een schrijven van Delta Fiber gehad dat ze glasvezel gaan aanleggen in de wijk Reijershove Middelburg, heb me ook aangemeld dat ik glasvezel wil.

    Echter zie ik medio begin oktober dat ze beginnen met het graven en uitrollen van glasvezel. Nu lijkt het er sterkt op en ik zie de werklui ook niet meer bezig in de wijk Reijershove.
    Wat mij ook erg verbaasde, is dat de achterburen een aannemer aan de deur hebben gehad i.v.m aanleg glasvezel, maar de aannemer is niet aan mijn deur geweest of bij de buren.

    Wat ik me sterk afvraag, heeft Delta Fiber de aanleg van glasvezel in de wijk Reijershove gestaakt, daar zou ik toch graag duidelijkheid over willen hebben, maar blijkbaar weet niemand een antwoordt, dus probeer ik het via deze forum om meer duidelijkheid te krijgen.


  • #2
    Probeer het eens bij de aannemer te vragen :

    Aannemer SPIE


    De aannemer SPIE is verantwoordelijk voor de aanleg van het glasvezelnetwerk in Middelburg. Zij maken ook de glasvezelaansluiting bij jou thuis. De aannemer komt eerst langs om samen met jou de beste locatie voor de aansluiting te bekijken (schouwen).

    Voor vragen over bijvoorbeeld de planning of de woningaansluiting neem je contact op met SPIE.

    Telefoon: 088 31 31 047 | ma. t/m vrij. 09.00-16.00 uur
    E-mail: [email protected]

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Fast-Herbie Bekijk bericht
      Heb een tijd geleden een schrijven van Delta Fiber gehad dat ze glasvezel gaan aanleggen in de wijk Reijershove Middelburg, heb me ook aangemeld dat ik glasvezel wil.

      Echter zie ik medio begin oktober dat ze beginnen met het graven en uitrollen van glasvezel. Nu lijkt het er sterkt op en ik zie de werklui ook niet meer bezig in de wijk Reijershove.
      Wat mij ook erg verbaasde, is dat de achterburen een aannemer aan de deur hebben gehad i.v.m aanleg glasvezel, maar de aannemer is niet aan mijn deur geweest of bij de buren.

      Wat ik me sterk afvraag, heeft Delta Fiber de aanleg van glasvezel in de wijk Reijershove gestaakt, daar zou ik toch graag duidelijkheid over willen hebben, maar blijkbaar weet niemand een antwoordt, dus probeer ik het via deze forum om meer duidelijkheid te krijgen.
      Ligt de kabel al wel in je trottoir?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Ligt de kabel al wel in je trottoir?
        Nee, al geef Delta dat wel weer en inmiddels hebben toegegeven dat, dat een fout is.

        Reageer


        • #5
          Het is interessant om te horen wat Delta-medewerkers antwoorden op de vraag welke aanbieders er op hun netwerk te kiezen zijn... (Geen, maar zouden ze daar eerlijk over zijn?)
          Laatst bewerkt door Koeba; 27 Oct 2020, 10:32.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
            Het is interessant om te horen wat Delta-medewerkers antwoorden op de vraag welke aanbieders er op hun netwerk te kiezen zijn... (Geen, maar zouden ze daar eerlijk over zijn?)
            Niet veel in elk geval. En dat gedonder gaat al 6 jaar aan! Geen keuze en alle potentiele providers worden met hoge huurprijzen geweerd.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              Het is interessant om te horen wat Delta-medewerkers antwoorden op de vraag welke aanbieders er op hun netwerk te kiezen zijn... (Geen, maar zouden ze daar eerlijk over zijn?)
              Het hoeft dus niet een andere aanbieder want het is geen KPN.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                Het hoeft dus niet een andere aanbieder want het is geen KPN.
                Tsja, je hoeft niet aardig te zijn, maar het is wel fijn als je het bent.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Probeer het eens bij de aannemer te vragen :

                  Aannemer SPIE


                  De aannemer SPIE is verantwoordelijk voor de aanleg van het glasvezelnetwerk in Middelburg. Zij maken ook de glasvezelaansluiting bij jou thuis. De aannemer komt eerst langs om samen met jou de beste locatie voor de aansluiting te bekijken (schouwen).

                  Voor vragen over bijvoorbeeld de planning of de woningaansluiting neem je contact op met SPIE.

                  Telefoon: 088 31 31 047 | ma. t/m vrij. 09.00-16.00 uur
                  E-mail: [email protected]
                  Heb inmiddels een mail gestuurd naar de aannemer, maar daar werd ik dus niet veel wijzer van, kreeg een standaard mail/ antwoordt op mijn 2 vragen, kort gezegd en schreven ze werden niet beantwoordt. Dus heb ik de aannemer gebeld en daar kreeg ik te horen tot mijn verbazing dat er bij mij niet geschouwd zou gaan worden omdat ik niet was aangemeld door Delta Fiber .
                  Hierop heb ik Delta Fiber gebeld en kreeg tot mijn verbazing te horen dat mijn aanvraag was geannuleerd omdat de aannemer had aangegeven dat ze waren gestopt met graven & aanleggen van de glasvezel, waarop ik antwoordde dat ze in november zouden verder gaan, tenminste zoals de aannemer dat tegen mij telefonisch had aangegeven.

                  Ben opnieuw aangemeld voor glasvezel en heb inmiddels een bevestiging gehad van Delta Fiber (wat ik de vorige keer niet kreeg)..........en nu maar hopen dat het goed gaat.
                  Hou in ieder geval in de gaten.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X