Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

certificaat buitengewoonglasvezel verlopen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • certificaat buitengewoonglasvezel verlopen

    De site waar je kunt bekijken of je Caiway glasvezel op jouw postcode kunt krijgen heeft een verlopen certificaat.

    Nu is het wel zo dat deze nog geen adres gegevens voor Zeeland bevat (geeft) dus veel verder zul je er niet mee komen.

    https://www.buitengewoonglasvezel.nl/
    Bijgevoegde bestanden
    Laatst bewerkt door driepinter; 21 Sep 2020, 12:02.

  • #2
    Goedemorgen Driepinter.
    Ik zal het doorgeven aan de collega's bij Caiway.
    Bedankt voor het melden.

    Reageer


    • #3
      Edwinb
      Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden want het probleem is inmiddels al opgelost.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Edwinb
        Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden want het probleem is inmiddels al opgelost.
        Kunnen jullie wel Caiway kiezen dan? Wanneer ik een forumlid alhier mag geloven dan wordt Caiway ook Delta.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Kunnen jullie wel Caiway kiezen dan? Wanneer ik een forumlid alhier mag geloven dan wordt Caiway ook Delta.
          Dan verschijnt er dit maar gaat vervolgens nog niet verder, dat Caiway eruit gaat lijkt me erg sterk wanneer je nu nog abonnementen kunt kiezen.
          Bijgevoegde bestanden
          Laatst bewerkt door driepinter; 21 Sep 2020, 20:15.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

            Dan verschijnt er dit maar gaat vervolgens nog niet verder, dat Caiway eruit gaat lijkt me erg sterk wanneer je nu nog abonnementen kunt kiezen.
            Ik was even benieuwd of wellicht nieuwe postcodes geblokkeerd worden. Maar het gerucht zelf lijkt me ook sterk al claimt het forumlid dit uit de eerste hand te hebben.

            Maar ik wil het bij feiten houden, de toekomst gaat het wel uitwijzen.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 22 Sep 2020, 00:05.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Kunnen jullie wel Caiway kiezen dan? Wanneer ik een forumlid alhier mag geloven dan wordt Caiway ook Delta.
              Per 1 januari 2020 is CAIW opgehouden als zelfstandig bedrijf en vond de juridische fusie plaats met DELTA Fiber Nederland. Het bedrijf heeft aan de klanten laten weten, dat DELTA Fiber Nederland B.V. nu de formele contractpartij geworden is. De klanten blijven bediend onder de merknaam Caiway. De oude juridische entiteiten (CAIW Holding B.V. en CAIW Diensten B.V.) zijn uitgeschreven bij de Kamer van Koophandel.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                Per 1 januari 2020 is CAIW opgehouden als zelfstandig bedrijf en vond de juridische fusie plaats met DELTA Fiber Nederland. Het bedrijf heeft aan de klanten laten weten, dat DELTA Fiber Nederland B.V. nu de formele contractpartij geworden is. De klanten blijven bediend onder de merknaam Caiway. De oude juridische entiteiten (CAIW Holding B.V. en CAIW Diensten B.V.) zijn uitgeschreven bij de Kamer van Koophandel.
                Dat was het statement per 1 januari dit jaar. Per 1 januari volgend jaar zou, als ik het gerucht van dat forumlid mag geloven, Caiway ook Delta worden, inclusief het tv aanbod.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Dat was het statement per 1 januari dit jaar. Per 1 januari volgend jaar zou, als ik het gerucht van dat forumlid mag geloven, Caiway ook Delta worden, inclusief het tv aanbod.
                  In Steenbergen zijn ze ook bezig met de glasvezel aanleg en daar kun je ook nog altijd kiezen voor Caiway

                  https://www.deltafibernetwerk.nl/gebieden/steenbergen/

                  Laatst bewerkt door driepinter; 23 Sep 2020, 09:11.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Dat was het statement per 1 januari dit jaar. Per 1 januari volgend jaar zou, als ik het gerucht van dat forumlid mag geloven, Caiway ook Delta worden, inclusief het tv aanbod.
                    De klanten blijven bediend onder de merknaam Caiway.
                    Een gerucht is een verhaal dat de ronde doet, maar waarvan de waarheid niet vast staat.

                    Reageer


                    • #11
                      Maar keuze uit twee aanbieders in Steenbergen. Het wordt steeds triester op de glasvezel van Delta Fiber.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                        De klanten blijven bediend onder de merknaam Caiway.
                        Een gerucht is een verhaal dat de ronde doet, maar waarvan de waarheid niet vast staat.
                        Klopt, we kunnen het alleen maar afwachten, al wordt dit gerucht steeds sterker,
                        snoepdoos
                        wanneer Caiway ook Delta wordt dan is er in Steenbergen maar 1 provider. Maar meestal leveren Online, Solcon en Kliksafe ook.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Dat was het statement per 1 januari dit jaar. Per 1 januari volgend jaar zou, als ik het gerucht van dat forumlid mag geloven, Caiway ook Delta worden, inclusief het tv aanbod.
                          Geduld moet je hebben en wacht nou maar eind november af. Je krijgt vanzelf bericht.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                            Geduld moet je hebben en wacht nou maar eind november af. Je krijgt vanzelf bericht.
                            Ik ben erg benieuwd of het klopt. Zoals ik het zie komt er dan ook een keuze tussen COAX of glasvezel want Delta levert niet beide tegelijk op dit moment.
                            Tenzij men nog een tijdje op de administratieve systemen van Caiway blijft draaien. In elk geval hoop ik dat men dan wel met een leuke aanbieding komt.
                            Feitelijk stap je (wederom verplicht) over.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Ik ben erg benieuwd of het klopt. Zoals ik het zie komt er dan ook een keuze tussen COAX of glasvezel want Delta levert niet beide tegelijk op dit moment.
                              Tenzij men nog een tijdje op de administratieve systemen van Caiway blijft draaien. In elk geval hoop ik dat men dan wel met een leuke aanbieding komt.
                              Feitelijk stap je (wederom verplicht) over.
                              Wat zal dat eigenlijk in de praktijk uitmaken je blijft gewoon DIT behouden met alle restricties van dien voor de rest blijf je je Caiway mailadres behouden.

                              Ja de internetsnelheden kunnen nog wat anders liggen.

                              Laatst bewerkt door driepinter; 25 Sep 2020, 10:47.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X