Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gevolgen downgraden abonnement

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

    Dit ga ik even voor je navragen.
    Al iets bekend?

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

      Dit ga ik even voor je navragen.
      ?

      Reageer


      • #18
        Sorry dat je nog geen antwoord had ontvangen Ptrol !

        Ik heb wel gelijk goed nieuws voor je,

        Geen download limiet en geen limiet op de snelheid, dus je kan met elk pakket helemaal los gaan
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #19
          Kijk dat is mooi!

          Bedankt, MatthijsL ( en Edwinb ).

          Dan pas ik mijn abo aan als het is afgelopen.
          Laatst bewerkt door Ptrol; 29 Sep 2020, 17:54.

          Reageer


          • #20
            Ik heb ook zojuist mijn abonnement naar beneden aangepast. Mijn snelheid komt niet boven de 117 dus het verschil naar 100mbps is dan zeer klein. Ik vind het zonde om voor 250mbps te betalen terwijl ik niet eens in de buurt kom.

            Reageer


            • #21
              Ook de beloofde Upload wordt door velen niet gehaald, aangezien het omwisselen van de vereiste modems ook geen prioriteit geeft.

              Bovendien krijg je mogelijk extra snelheid bij afname extra producten.

              En ben je niet tevreden, dan kan je het zo weer aanpassen.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht
                Ik heb ook zojuist mijn abonnement naar beneden aangepast. Mijn snelheid komt niet boven de 117 dus het verschil naar 100mbps is dan zeer klein. Ik vind het zonde om voor 250mbps te betalen terwijl ik niet eens in de buurt kom.
                Daar mag je over klagen want dat is geen 50%

                Wat kun je verwachten aan internetsnelheid bij DELTA?


                Wat voor snelheid je van ons kunt verwachten, zie je hieronder.
                De geadverteerde snelheid is de internetsnelheid die bij je abonnement hoort.
                Die snelheid meten we vanaf het modem.
                Omschreven snelheid Gemeten snelheid
                Maximale download- en uploadsnelheid Gelijk aan de geadverteerde snelheid
                Normale download- en uploadsnelheid Hoger dan 90% van de geadverteerde snelheid
                Minimale download- en uploadsnelheid Hoger dan 50% van de geadverteerde snelheid

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                  Daar mag je over klagen want dat is geen 50%

                  Wat kun je verwachten aan internetsnelheid bij DELTA?


                  Wat voor snelheid je van ons kunt verwachten, zie je hieronder.
                  De geadverteerde snelheid is de internetsnelheid die bij je abonnement hoort.
                  Die snelheid meten we vanaf het modem.
                  Omschreven snelheid Gemeten snelheid
                  Maximale download- en uploadsnelheid Gelijk aan de geadverteerde snelheid
                  Normale download- en uploadsnelheid Hoger dan 90% van de geadverteerde snelheid
                  Minimale download- en uploadsnelheid Hoger dan 50% van de geadverteerde snelheid
                  Ik durf niet te beweren dat het aan Delta ligt. Mijn computer staat alleen verbonden met wifi. Heel soms haal ik de 200 maar dat gebeurd hooguit 1 x in de week. Het punt is dat ik er inmiddels zo aan gewend ben dat het me niet zo veel meer uitmaakt en gewoon mijn abonnement daarop heb aangepast. Kost minder voor nagenoeg dezelfde snelheid.

                  Reageer


                  • #24
                    Kwek heb je de snelheid ook wel eens bekabeld gemeten?

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                      Kwek heb je de snelheid ook wel eens bekabeld gemeten?
                      Ja, ik heb mijn PC ooit aan een kabel aangesloten en toen was het rond de 200Mbps. De wifi redt het heel soms ook maar meestal niet. Mijn pc staat ongeveer 4.5 meter van mijn modem. Inmiddels is mijn snelheid naar beneden en ik merk geen enkel verschil dus daar ben ik blij mee. Nu heb ik meer dat gevoel van "krijgen waar ik voor betaal".

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X