Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gevolgen downgraden abonnement

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Gevolgen downgraden abonnement

    Binnenkort loopt mijn abonnement af.
    Ik denk er sterk over een lager abonnement te nemen.

    Maar welke gevolgen heeft dat behalve de snelheid?

    Ik denk dan o.a. aan aantal toegestane mailadressen en opslagslaggrootte.
    Waar kan je dat vinden?

  • #2
    Wat is de grootte van mijn e-mailbox?


    Je e-mailbox is standaard 10 Gb en je kunt maximaal 20 e-mailadressen aanmaken.

    https://www.delta.nl/klantenservice/...ijn-e-mailbox/

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Wat is de grootte van mijn e-mailbox?


      Je e-mailbox is standaard 10 Gb en je kunt maximaal 20 e-mailadressen aanmaken.

      https://www.delta.nl/klantenservice/...ijn-e-mailbox/
      Dit is nooit voor alle abonnementen gelijk geweest.
      Is dit dan gewijzigd en zo ja waar kan ik de bron vinden,@driepinter?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

        Dit is nooit voor alle abonnementen gelijk geweest.
        Is dit dan gewijzigd en zo ja waar kan ik de bron vinden,@driepinter?
        Daar heb je gelijk in maar het enigste wat daarvan terug te vinden is in de klantenservice, de oude aparte pagina is helaas verdwenen.

        Ik heb een 100Mb abo (Flexpakket Basis) en daar is de mailbox 10 Gb groot dus het zal wel kloppen.

        Alleen je nieuwsgroepen zullen denk ik wel terug gaan van 500Gb naar 250Gb verwacht ik.
        Laatst bewerkt door driepinter; 16 Sep 2020, 12:38.

        Reageer


        • #5
          Dank je wel, maar een klant moet dergelijke zaken toch makkelijk kunnen vinden.

          Er blijft een deel onduidelijk zoals bijv. aantal mailadressen, nieuwsgroepen.

          Soms is niet alleen snelheid bepalend voor de keuze van een abonnement.
          Laatst bewerkt door Ptrol; 16 Sep 2020, 12:53.

          Reageer


          • #6
            @Edwinb , wil je s.v.p. op mijn openingsvraag antwoorden s.v.p.?

            Ik zou graag weten wat er wijzigt en niet voor onaangename verrassingen komen te staan.

            Reageer


            • #7
              Wil je mij je klantgegevens doorgeven en naar welk abonnement je deze wilt downgraden? Je mag dit doen via [email protected] Dan kijk ik dit even voor je na.

              Reageer


              • #8
                Dank je wel, maar er is toch wel info welk de klant zelf kan raadplegen.
                Dit zou toch voor alle klanten inzichtelijk moeten zijn.
                Zoveel snelheden zijn er toch niet en maar 3 mogelijkheden tot downgraden.
                Dan zou er toch voor alle 3 downgrades op papier moeten staan wat er wijzigt.


                Het moet toch niet zo zijn, dat dit eerst door je opgezocht moet worden.
                Laatst bewerkt door Ptrol; 16 Sep 2020, 14:33.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                  Dank je wel, maar er is toch wel info welk de klant zelf kan raadplegen.
                  Dit zou toch voor alle klanten inzichtelijk moeten zijn.
                  Zoveel snelheden zijn er toch niet en maar 3 mogelijkheden tot downgraden.
                  Dan zou er toch voor alle 3 downgrades op papier moeten staan wat er wijzigt.


                  Het moet toch niet zo zijn, dat dit eerst door je opgezocht moet worden.

                  Reageer


                  • #10
                    Gisteren de gegevens aan Edwinb verstuurd. Ik zal evt. wijzigingen ook hier plaatsen, zodat klanten zoals Kwek dit ook kunnen vernemen ( zo het nergens bij de info van Delta Fiber te vinden is ) em je altijd hier een verzoek aan moderator voor moet richten.

                    Reageer


                    • #11
                      Ik ben het ermee eens dat het momenteel niet makkelijk is om deze informatie snel terug te vinden.
                      Ik heb een verzoek doorgezet naar de betreffende afdeling om de basis informatie in een overzicht online te zetten.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

                        Dit is nooit voor alle abonnementen gelijk geweest.
                        Is dit dan gewijzigd en zo ja waar kan ik de bron vinden,@driepinter?
                        De grootte van de e-mail box en het aantal e-mailadressen is voor alle drie de snelheden gelijk.

                        Reageer


                        • #13
                          Dat is fijn en alvast bedankt.

                          En de Nieuwsgroepen. @EdwinB?

                          Hoeveel gb en snelheid per abonnementsmaand?



                          Inmiddels ook antwoord per mail gehad.

                          Hieronder de belangrijkste zaken:


                          Op het moment dat je het abonnement wilt downgraden heeft dit geen effect op het aantal e-mailadressen of de grootte van de e-mailbox.

                          E-mailbox is standaard 10 Gb en je kunt maximaal 20 e-mailadressen aanmaken. Dit is zowel voor het 250 Mbps als voor het 100 Mbps abonnement.

                          De snelheid van het abonnement zal gaan naar 100 Mbps download- en 10 Mbps uploadsnelheid.

                          De e-mailscan en het spamfilter blijven gewoon actief.

                          De licentie voor F-secure komt wel te vervallen.

                          Moderator Edwin zal een verzoek doen om de algemene basis informatie in een overzicht terug op de website te plaatsen. Deze is inderdaad niet terug te vinden.
                          Laatst bewerkt door Ptrol; 17 Sep 2020, 13:58.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                            Dat is fijn en alvast bedankt.

                            En de Nieuwsgroepen. @EdwinB?

                            Hoeveel gb en snelheid per abonnementsmaand?



                            Inmiddels ook antwoord per mail gehad.

                            Hieronder de belangrijkste zaken:


                            Op het moment dat je het abonnement wilt downgraden heeft dit geen effect op het aantal e-mailadressen of de grootte van de e-mailbox.

                            E-mailbox is standaard 10 Gb en je kunt maximaal 20 e-mailadressen aanmaken. Dit is zowel voor het 250 Mbps als voor het 100 Mbps abonnement.

                            De snelheid van het abonnement zal gaan naar 100 Mbps download- en 10 Mbps uploadsnelheid.

                            De e-mailscan en het spamfilter blijven gewoon actief.

                            De licentie voor F-secure komt wel te vervallen.

                            Moderator Edwin zal een verzoek doen om de algemene basis informatie in een overzicht terug op de website te plaatsen. Deze is inderdaad niet terug te vinden.
                            Dankjewel @Prol

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                              Dat is fijn en alvast bedankt.

                              En de Nieuwsgroepen. @EdwinB?

                              Hoeveel gb en snelheid per abonnementsmaand?
                              Dit ga ik even voor je navragen.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X