Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel actie - gratis upgrade

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Glasvezel actie - gratis upgrade

    Simpele vraag: als je reeds bestaande coax klant bent en je stapt over naar glasvezel als pionier (loopt nog niet echt storm volgens mij), wordt je dan ook blij verrast met de gratis upgrade?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
    Simpele vraag: als je reeds bestaande coax klant bent en je stapt over naar glasvezel als pionier (loopt nog niet echt storm volgens mij), wordt je dan ook blij verrast met de gratis upgrade?
    Kun je rekenen?... Reken er maar niet op...

    Reageer


    • #3
      Zodra glasvezel mogelijk is in je gebied kan je het abonnement wijzigen.
      Wanneer dit bij je het geval is kan ik op dit moment niet vertellen. Ook niet welke acties er op dat moment zijn.

      Meer informatie hierover kan je terugvinden op https://www.delta.nl/over-delta/glasvezelzeeland/

      Reageer


      • #4
        Kwek Daar ben ik dus bang voor idd
        Edwinb Dat was niet de vraag ;-) De vraag was krijg je bij overstap/wjizigen van je abbo naar glas ook de gratis upgrade van en half jaar naar 1gbs? Glas heb ik namelijk eind augustus reeds aangevraagd.
        Laatst bewerkt door hm_aapje; 17 Sep 2020, 08:39.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
          Zodra glasvezel mogelijk is in je gebied kan je het abonnement wijzigen.
          Wanneer zijn jullie systemen daar dan klaar voor? Want die glasvezel wordt volgende maand opgeleverd hier...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
            Wanneer zijn jullie systemen daar dan klaar voor? Want die glasvezel wordt volgende maand opgeleverd hier...
            Hoe bedoel je? Wil je weten waar je je eigen kan aanmelden?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

              Hoe bedoel je? Wil je weten waar je je eigen kan aanmelden?
              Wat ik bedoel, is dat kabel-klanten bij ZeelandNet in de administratie zitten en glasvezelklanten bij Caiway. En dat het nog niet mogelijk is om een kabel-klant inclusief accounts te migreren naar glasvezel omdat die dan in een ander systeem zou moeten komen.

              Zoals DELTA schrijftAl een DELTA abonnement via de kabel?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht

                Wat ik bedoel, is dat kabel-klanten bij ZeelandNet in de administratie zitten en glasvezelklanten bij Caiway. En dat het nog niet mogelijk is om een kabel-klant inclusief accounts te migreren naar glasvezel omdat die dan in een ander systeem zou moeten komen.

                Zoals DELTA schrijftAl een DELTA abonnement via de kabel?
                Mijn vermoeden is dat tv via de coax gewoon niet meer mogelijk wordt wanneer je kiest voor glasvezel.
                Ik lees nergens dat men bezig is om dit op termijn wel mogelijk te maken.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Mijn vermoeden is dat tv via de coax gewoon niet meer mogelijk wordt wanneer je kiest voor glasvezel.
                  Ik lees nergens dat men bezig is om dit op termijn wel mogelijk te maken.
                  Zover kom je dus nog niet eens als je nu internet via de kabel hebt en met behoud van e-mailadressen wilt overstappen naar glasvezel.

                  Reageer


                  • #10
                    Leuke discussie, maar zullen we terug gaan naar de oorspronkelijke vraag: Krijg je bij overstap/wjizigen van je abbo naar glas ook de gratis upgrade van en half jaar naar 1gbs?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
                      Leuke discussie, maar zullen we terug gaan naar de oorspronkelijke vraag: Krijg je bij overstap/wjizigen van je abbo naar glas ook de gratis upgrade van en half jaar naar 1gbs?
                      Bijgevoegde bestanden

                      Reageer


                      • #12
                        Dat zag ik ook inderdaad, echter bij het afsluiten van mijn overstap eind augustus stonden er andere acties, vandaar de vraag

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X