Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storingen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Problemen waren te wijten aan werkzaamheden in de wijk heb ik vernomen van Delta. Dit was mij niet bekend.

    Probleem is in ieder geval verholpen. Uploadsnelheid is weer normaal en de verbinding is ook weer stabiel, ik kan nu weer thuiswerken

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Jojo Bekijk bericht
      Problemen waren te wijten aan werkzaamheden in de wijk heb ik vernomen van Delta. Dit was mij niet bekend.

      Probleem is in ieder geval verholpen. Uploadsnelheid is weer normaal en de verbinding is ook weer stabiel, ik kan nu weer thuiswerken
      Gelukkig werkt alles weer zoals het hoort! (thuis)Werkse en een goed weekend gewenst Jojo !

      Reageer


      • #18
        er is weer storing nu zeer lage up en donwload snelheid 20mbit

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door River69 Bekijk bericht
          er is weer storing nu zeer lage up en donwload snelheid 20mbit
          Heb je voor mij via de e-mail je klantgegevens en een link naar dit bericht dan kijk ik dit even voor je na?
          Ook verneem ik graag of de snelheid die je nu meet is gedaan met een bekabelde verbinding direct op het modem of via de wifi?

          Je mag de e-mail richten aan [email protected]

          Reageer


          • #20
            In eerste instantie was het opgelost, maar sinds gisteren ervaar ik weer time-outs. Hierdoor weer wegvallen van verbindingen zoals internetradio, en thuiswerkverbinding.

            De snelheden zijn wel zoals het hoort, dus dat is wel verholpen.

            Ik heb een ping laten lopen en onderstaand beeld is een veel voorkomende situatie, rond de tijdstippen van de time-outs valt de internetradio en thuiswerkverbinding uit:

            Bijgevoegde bestanden

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Jojo Bekijk bericht
              Ik heb een ping laten lopen en onderstaand beeld is een veel voorkomende situatie, rond de tijdstippen van de time-outs valt de internetradio en thuiswerkverbinding uit
              Doe eens een ping naar een computer in jouw netwerk (tablet, TV, media speler); wat voor waardes krijg je dan?
              Laatst bewerkt door Webkabouter; 16 Sep 2020, 15:51.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door jhdelzenne Bekijk bericht
                Wel benieuwd hoe dit afloopt en of het opgelost wordt!
                Ben je al iets verder gekomen mbt je probleem?

                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                  Heb je voor mij via de e-mail je klantgegevens en een link naar dit bericht dan kijk ik dit even voor je na?
                  Ook verneem ik graag of de snelheid die je nu meet is gedaan met een bekabelde verbinding direct op het modem of via de wifi?

                  Je mag de e-mail richten aan [email protected]
                  Het is bekabelt en vandaag weer redelijk heb een abbo van 150 mbps glasvezel net speettest gedaan 120 dn 70 up.
                  vreemd de eerste 3 maanden kreeg ik gratis de volle speed van 750 mbps en toen nooit een lagere snelheid elke dag gemeten

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door River69 Bekijk bericht

                    Het is bekabelt en vandaag weer redelijk heb een abbo van 150 mbps glasvezel net speettest gedaan 120 dn 70 up.
                    vreemd de eerste 3 maanden kreeg ik gratis de volle speed van 750 mbps en toen nooit een lagere snelheid elke dag gemeten
                    Hier ook weer storing, upload zeer laag, vanmorgen nog contact met zeelandnet gehad, problemen waren over maar nu weer terug. Download is ok upload is soms rond de 30 normaal 100 up en 400 down vreemde Ping ook van 120ms. Zeer vervelend. Er zou een monteur komen maar omdat het weer ok draaide monteurbezoek geannuleerd. Pc bekabeld op modem, vraag mij af of er meerdere storingen zijn Vlissingen en omgeving
                    Laatst bewerkt door Guest01; 16 Sep 2020, 20:48.

                    Reageer


                    • #25
                      Ik kan zeggen dat Delta het netjes heeft opgelost .
                      Het probleem zat hem in het kastje voor de modem ( het aansluitpunt).
                      Indertijd is wel het modem vervangen, maar niet het aansluitpunt omdat ze er niet bij konden. Zit achter zware kast.
                      Normaal hadden we die wel weg gezet, maar ze kwamen toen onverwachts met een nieuw modem.
                      Is nu wel vervangen en we hebben weer stabiel en snel internet.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door jhdelzenne Bekijk bericht
                        Ik kan zeggen dat Delta het netjes heeft opgelost .
                        Het probleem zat hem in het kastje voor de modem ( het aansluitpunt).
                        Indertijd is wel het modem vervangen, maar niet het aansluitpunt omdat ze er niet bij konden. Zit achter zware kast.
                        Normaal hadden we die wel weg gezet, maar ze kwamen toen onverwachts met een nieuw modem.
                        Is nu wel vervangen en we hebben weer stabiel en snel internet.
                        Fijn om te lezen dat alles weer werkt zoals het hoort nadat de aansluiting is vervangen!

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
                          Fijn om te lezen dat alles weer werkt zoals het hoort nadat de aansluiting is vervangen!
                          ... wellicht een goed idee om dit topic dicht te zetten, Tim.

                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                            ... wellicht een goed idee om dit topic dicht te zetten, Tim.
                            Done

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X