Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel en coax gelijktijdig?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Heb je inmiddels al glasvezel, zo ja wat zijn je ervaringen tot nu toe ?
    Nee, in Vlissingen is geen glasvezel, en of dat er ooit komt?,

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

      Nee, in Vlissingen is geen glasvezel, en of dat er ooit komt?,
      De vraag was gericht aan SeaView in Mannee, maar goed Vlissingen krijgt volgend jaar glasvezel.

      https://www.delta.nl/over-delta/glas...glasvezel-aan/

      Welke wijken precies in Vlissingen is nog maar de vraag.

      https://gemeenteraad.vlissingen.nl/f...elta_Fiber.pdf
      Laatst bewerkt door driepinter; 1 Nov 2020, 18:13.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

        De vraag was gericht aan SeaView in Mannee, maar goed Vlissingen krijgt volgend jaar glasvezel.

        https://www.delta.nl/over-delta/glas...glasvezel-aan/

        Welke wijken precies in Vlissingen is nog maar de vraag.

        https://gemeenteraad.vlissingen.nl/f...elta_Fiber.pdf
        Bedankt driepinter, neem een pint op mijn kosten! Proost!

        Reageer


        • #19
          Nog geen glasvezel, omdat ik nog wacht op een aanbod van Deltafiber. Ik heb toen gelijk gebeld naar Delta en ze zouden bestaande klanten een voorstel doen om over te stappen. Tot op heden nog niets vernomen dus.

          Ik had ook de vraag coax voor tv en glas voor internet gesteld maar ook hierop geen antwoord.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door SeaView Bekijk bericht
            Nog geen glasvezel, omdat ik nog wacht op een aanbod van Deltafiber. Ik heb toen gelijk gebeld naar Delta en ze zouden bestaande klanten een voorstel doen om over te stappen. Tot op heden nog niets vernomen dus.

            Ik had ook de vraag coax voor tv en glas voor internet gesteld maar ook hierop geen antwoord.
            Heb je voor mij via de e-mail je klant gegevens en een link naar dit bericht?
            Je mag de e-mail richten aan [email protected]

            Je kan ook via de chatfunctie op www.delta.nl contact opnemen met mijn collega's. Zij kunnen dit direct verder voor je nazien

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door SeaView Bekijk bericht
              Nog geen glasvezel, omdat ik nog wacht op een aanbod van Deltafiber. Ik heb toen gelijk gebeld naar Delta en ze zouden bestaande klanten een voorstel doen om over te stappen. Tot op heden nog niets vernomen dus.
              Bestaande klanten die via deltaglasvezel.nl een abbo hebben aangevraagd hebben ondertussen (in Goes dan) brieven gehad dat de ansluiting pas in januari 2021 gestart kan worden. Eerst moeten er klantensystemen gekoppeld worden...

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

                Bestaande klanten die via deltaglasvezel.nl een abbo hebben aangevraagd hebben ondertussen (in Goes dan) brieven gehad dat de ansluiting pas in januari 2021 gestart kan worden. Eerst moeten er klantensystemen gekoppeld worden...
                Ik begreep van een Delta "mannetje" wat vanmorgen hier in de wijk (Goes-Zuid/Oostmolenpark) klantjes voor glasvezel aan het winnen was dat de woonhuis aansluitingen binnen enkele weken gemaakt gaan worden (voor klanten die glasvezel hebben aangevraagd).
                Elders in de wijk wordt er een veel-aderige glasvezel ingeblazen vanaf de PoP naar een van de handholes ergens op de hoek van een straat.
                Ook zie ik her en der nog steeds activiteit om de abonnee-kabel van de stoep naar de voordeur te schieten met de grondraket.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door edgoes Bekijk bericht
                  Ook zie ik her en der nog steeds activiteit om de abonnee-kabel van de stoep naar de voordeur te schieten met de grondraket.
                  Ik zag ze hier afgelopen zaterdag (!) op een EVP punt lassen, gok dat binnenkort hier de huisaansluitingen van start zullen gaan

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
                    Ik zag ze hier afgelopen zaterdag (!) op een EVP punt lassen, gok dat binnenkort hier de huisaansluitingen van start zullen gaan
                    "Hier" in de wijk zie ik totaal geen activiteiten meer sinds afgelopen vrijdag. Er moeten volgens mij nog een aantal EVP's gereed gemaakt worden.
                    Die lassers werken op onregelmatige tijden, 's avonds - 's nachts.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door edgoes Bekijk bericht

                      "Hier" in de wijk zie ik totaal geen activiteiten meer sinds afgelopen vrijdag. Er moeten volgens mij nog een aantal EVP's gereed gemaakt worden.
                      Die lassers werken op onregelmatige tijden, 's avonds - 's nachts.
                      Ik heb SPIE gesproken en die gaven aan dat men bezig is met het lassen van EVP's en dat deze of volgende week de planning bepaald wordt en de brieven verstuurd worden. Ze gaven verder aan dat er nog een AreaPop in Middelburg geplaatst moet worden dus het is nog lang niet klaar.

                      Reageer


                      • #26
                        He topic dwaalt wat af :-)

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          He topic dwaalt wat af :-)
                          True... gelukkig was het antwoord al gegeven: nee kan niet

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

                            True... gelukkig was het antwoord al gegeven: nee kan niet
                            Met een 2e glasvezel (CATV-vezel) naar de woning had het wel gekund.

                            Maar goed dat vereist natuurlijk wel dubbele apparatuur in de PoP waarvoor men niet gekozen heeft.
                            Bijgevoegde bestanden

                            Reageer


                            • #29

                              Twee netwerken onderhouden kost geld, zeker wanneer COAX zijn beperkingen gaat kennen.
                              Dus Delta zal voor glasvezelklanten (terecht) de afslag maken naar glasvezel en COAX uit zetten.
                              Om dat overeind te houden terwijl klanten meer en meer via apps kijken (en mogelijk straks de Delta-Androidapp??) of de decoder van ITV zou ook een vreemde zaak zijn.

                              Het Interactieve platform van Delta en Caiway kent nog vele gebreken waar ik me aan stoor.
                              Maar men is er mee bezig als ik de forumbeheerders alhier mag geloven.

                              Ik kijk wel het merendeel via de decoder. De afstandbediening is nog ouderwets in tegenstelling tot die nieuwe van mijn Samsung UHD tv. Dat is echt een onding.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 Jan 2021, 11:53.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X