Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Brief KPN netwerkNL glasvezelaansluiting

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Brief KPN netwerkNL glasvezelaansluiting

    Beste lezers,

    vandaag lag er een brief van KPN netwerkNL dat er binnenkort werkzaamheden gaan plaats vinden in mijn wijk om glasvezel aan te leggen.
    nou ben ik klant bij Delta Fiber.

    Gezien dat glasvezel netwerk uitgaat van KPN, kan ik mijn abbonement bij Delta fiber toch wel houden?
    ik ben toch niet verplicht om een abbonement bij KPN af te sluiten?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door tanteTruus Bekijk bericht
    ik ben toch niet verplicht om een abbonement bij KPN af te sluiten?
    nee hoor, zeker niet.
    maak je geen zorgen

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

      nee hoor, zeker niet.
      maak je geen zorgen
      Geweldig! Dank je wel

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door tanteTruus Bekijk bericht

        Geweldig! Dank je wel
        Je hebt alleen wel de keuze om naar KPN te gaan! Dat zouden we in het Twente Cogas gebied ook wel willen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Je hebt alleen wel de keuze om naar KPN te gaan! Dat zouden we in het Twente Cogas gebied ook wel willen.
          Wij zouden ook wel willen dat je weg kon!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door tanteTruus Bekijk bericht
            vandaag lag er een brief van KPN netwerkNL dat er binnenkort werkzaamheden gaan plaats vinden in mijn wijk om glasvezel aan te leggen.
            Waar woont u ongeveer?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              Waar woont u ongeveer?
              Terneuzen stad

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door tanteTruus Bekijk bericht
                Beste lezers,

                vandaag lag er een brief van KPN netwerkNL dat er binnenkort werkzaamheden gaan plaats vinden in mijn wijk om glasvezel aan te leggen.
                nou ben ik klant bij Delta Fiber.

                Gezien dat glasvezel netwerk uitgaat van KPN, kan ik mijn abbonement bij Delta fiber toch wel houden?
                ik ben toch niet verplicht om een abbonement bij KPN af te sluiten?
                Helaas is Delta (nog) geen provider op het kpn-glasvezelnet. Ben nu wel benieuwd of Delta Fiber een apart glasvezelnetwerk aan gaat leggen of dat dit via het KPN-netwerk zal gaan. Bij Delta Fiber kan ik hier nog niets over vinden. Alleen dat Middelburg, Goes en Terneuzen als eerste aan de beurt zijn.
                Providers nu bij KPN: https://www.kpnnetwerk.nl/providers/

                Reageer


                • #9
                  Glasvezel in Terneuzen is onderweg bij KPN

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door weeskind Bekijk bericht

                    Helaas is Delta (nog) geen provider op het kpn-glasvezelnet. Ben nu wel benieuwd of Delta Fiber een apart glasvezelnetwerk aan gaat leggen of dat dit via het KPN-netwerk zal gaan. Bij Delta Fiber kan ik hier nog niets over vinden. Alleen dat Middelburg, Goes en Terneuzen als eerste aan de beurt zijn.
                    Providers nu bij KPN: https://www.kpnnetwerk.nl/providers/
                    Delta legt zelf een netwerk aan. Dat zal niet anders zijn dan in de andere gebieden.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Delta legt zelf een netwerk aan. Dat zal niet anders zijn dan in de andere gebieden.
                      Dus dan heb ik eigenlijk niks aan die aansluiting die ze straks bij KPN gaan aanleggen?

                      Reageer


                      • #12
                        KPN werkt niet samen met Delta Fiber Nederland. Lees verder om te zien wat je opties zijn.

                        https://www.kpn.com/internet/glasvez...-nederland.htm

                        Reageer


                        • #13
                          Je hebt juist veel aan de glasaansluiting van KPN. Veel meer keuze uit aanbieders.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                            KPN werkt niet samen met Delta Fiber Nederland. Lees verder om te zien wat je opties zijn.

                            https://www.kpn.com/internet/glasvez...-nederland.htm
                            Ik wil bij Delta blijven, stel ze stellen van KPN hier glasvezel aan, wat ik toch niet ga gebruiken, dan kan ik dat toch beter weigeren, en wachten tot Delta met een aansluiting komt?
                            Ik neem aan dat ik niet met 2 aansluitingen kan zitten.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door tanteTruus Bekijk bericht

                              Ik wil bij Delta blijven, stel ze stellen van KPN hier glasvezel aan, wat ik toch niet ga gebruiken, dan kan ik dat toch beter weigeren, en wachten tot Delta met een aansluiting komt?
                              Ik neem aan dat ik niet met 2 aansluitingen kan zitten.
                              Als je toch bij Delta wilt blijven dan zou ik het niet tot in je woning laten aanleggen door KPN,
                              want dan zit je straks met twee (verschillende) glasvezel aansluitingen naast elkaar.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X