Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

veilig internet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Francorius Bekijk bericht
    hoe vaak moet ik mijn gegevens opsturen?
    Misschien nog 1 keer, Francorius. Ik zou het zeker doen.

    Reageer


    • #17
      Of klantenservice inbellen en vragen waarom je F-secure niet werkt. Je zult dan worden doorverbonden met de Support Afdeling.
      of een mail sturen naar [email protected] T.A.V Support Office. Kan het zo voor je regelen.

      Reageer


      • #18
        gegevens zijn opgestuurd

        Reageer


        • #19
          Hellaas kan ik nog steeds niks vinden is dit T.A.V Support Office gedaan?

          Reageer


          • #20
            gewoon naar het mailadres dat hierboven staat

            Reageer


            • #21
              pfffff Mensen ik weet niet wat jullie ervaring is met de support van delta maar voor mij is het een ramp!
              niet normaal dit, gegevens opsturen maar dan blijft het stil.
              Ik hou het echt voor gezien!

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Thijs C Bekijk bericht
                of een mail sturen naar [email protected] T.A.V Support Office. Kan het zo voor je regelen.
                Dat is het paard achter de wagen spannen - zoiets als een email sturen naar [email protected] en er 'Tav Afdeling Marketing' boven zetten. Die tijden zijn al lang voorbij

                Hoe minder schakels er in een procedure zitten hoe beter. Misschien een idee om voor deze afdeling een emailadres aan te maken ([email protected] of [email protected])? De laatste bestaat volgens mij al. Zet in het mailtje de URL van deze forum thread en klaar is Francorius ...
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 25 Aug 2020, 23:51.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X