Hallo,
Mijn vorige topic is gesloten met het bericht dat dit verholpen zou zijn.
https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...ket-loss/page4
Maar ik ervaar nogsteeds dezelfde problemen als eerst.
Ik heb gewoon constant internet en merk niets tijdens het browsen maar in verschillende spellen krijg ik symbolen te zien van Packetloss en/of andere connection issues, en als ik de betreffende servers test krijg ik dat ook bevestigt in de resultaten zoals te zien in mijn vorige topic..
Nu heb ik alle mogelijke problemen hier thuis wel 3x nagelopen en kan hier niet echt een foute aansluiting of driver/hardware-problemen ontdekken en als ik bijvoorbeeld een test uitvoer op Delta.nl dan lijkt dit ook gewoon vlekkeloos te gaan:
|------------------------------------------------------------------------------------------|
| WinMTR statistics |
| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
| 192.168.11.1 - 0 | 730 | 730 | 0 | 0 | 5 | 0 |
| 10.102.127.254 - 0 | 730 | 730 | 2 | 6 | 41 | 6 |
| gs-ro01-ae-0-3062.zeelandnet.nl - 0 | 729 | 729 | 3 | 7 | 54 | 7 |
| gs-ro02-be-10-3.zeelandnet.nl - 0 | 730 | 730 | 6 | 7 | 30 | 7 |
| www.delta.nl - 0 | 729 | 729 | 4 | 7 | 14 | 9 |
|________________________________________________| ______|______|______|______|______|______|
WinMTR v0.92 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider
Kan ik op basis van een succesvolle ping naar de router of delta.nl uitsluiten dat het probleem in het lokale netwerk zit?
Blizzard en EA blijven me vertellen dat het niet aan hun of mijn netwerk ligt maar verwijzen naar mijn ISP en peering-partners.
Mijn vorige topic is gesloten met het bericht dat dit verholpen zou zijn.
https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...ket-loss/page4
Maar ik ervaar nogsteeds dezelfde problemen als eerst.
Ik heb gewoon constant internet en merk niets tijdens het browsen maar in verschillende spellen krijg ik symbolen te zien van Packetloss en/of andere connection issues, en als ik de betreffende servers test krijg ik dat ook bevestigt in de resultaten zoals te zien in mijn vorige topic..
Nu heb ik alle mogelijke problemen hier thuis wel 3x nagelopen en kan hier niet echt een foute aansluiting of driver/hardware-problemen ontdekken en als ik bijvoorbeeld een test uitvoer op Delta.nl dan lijkt dit ook gewoon vlekkeloos te gaan:
|------------------------------------------------------------------------------------------|
| WinMTR statistics |
| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
| 192.168.11.1 - 0 | 730 | 730 | 0 | 0 | 5 | 0 |
| 10.102.127.254 - 0 | 730 | 730 | 2 | 6 | 41 | 6 |
| gs-ro01-ae-0-3062.zeelandnet.nl - 0 | 729 | 729 | 3 | 7 | 54 | 7 |
| gs-ro02-be-10-3.zeelandnet.nl - 0 | 730 | 730 | 6 | 7 | 30 | 7 |
| www.delta.nl - 0 | 729 | 729 | 4 | 7 | 14 | 9 |
|________________________________________________| ______|______|______|______|______|______|
WinMTR v0.92 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider
Kan ik op basis van een succesvolle ping naar de router of delta.nl uitsluiten dat het probleem in het lokale netwerk zit?
Blizzard en EA blijven me vertellen dat het niet aan hun of mijn netwerk ligt maar verwijzen naar mijn ISP en peering-partners.
Reageer