Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geadverteerde internetsnelheden

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
    Laat Delta Fiber dan maar eens een duidelijk overzicht plaatsen van welke wijken er al klaar voor zijn.
    De Website van nu geeft daar geen inzicht in en dus kan de klant niet ZELF achterhalen voor welke snelheden zijn/haar wijk NU gereed is.
    Dat doen ze dus niet.

    Als ik mijn adres invul in het roze "Stel jou Flexpakket samen"-venster, wat je bij elk bezoek aan de site van Delta te zien krijgt, geven ze aan dat de gemelde snelheden van
    1000 Mbps download en 100 Mbps upload beschikbaar zijn op mijn adres. Dat is dus pure misleiding.

    Reageer


    • #17
      Jullie boffen wel met zulke uploadsnelheid. Bij Ziggo is de uploadsnelheid bij 1000 Mbs slechts 50 Mbs.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

        Dat doen ze dus niet.

        Als ik mijn adres invul in het roze "Stel jou Flexpakket samen"-venster, wat je bij elk bezoek aan de site van Delta te zien krijgt, geven ze aan dat de gemelde snelheden van
        1000 Mbps download en 100 Mbps upload beschikbaar zijn op mijn adres. Dat is dus pure misleiding.
        We zien de rechtzaak met belangstelling tegemoet.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

          We zien de rechtzaak met belangstelling tegemoet.
          Nou zover zal het niet komen denk ik, ik ben echter wel benieuwd wat de Autoriteit Consument & Markt hier van vindt.

          Reageer


          • #20
            Wij halen het hier ook niet heb 250mps 60mps . 30mps up is de max . Heb nog wel zon zwart modem zal daar dus wel aan liggen.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

              nee, dat klopt wel, maar dat had je wel kunnen weten
              Daar gaat het dus niet om. ik denk als de gemiddelde onwetende gebruiker. Je info als bedrijf moet deugen.
              Laatst bewerkt door Klummie; 16 Jun 2020, 19:41.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                We zien de rechtzaak met belangstelling tegemoet.
                In welk jaar?

                Reageer


                • #23
                  Hi michwendy , is jouw modem een EPC3940 modem of een eerdere versie? In dat geval kun je via de chat op de website van DELTA een aanvraag doen om de verbinding na te kijken en een installatiemonteur te laten aansturen om het modem te laten vervangen voor een geschikt type.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Klummie Bekijk bericht

                    In welk jaar?
                    Niet. Nooit.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X