Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe vraag je een nieuw modem aan, huidig modem bereikt snelheden niet die vermeld zijn in mijnDelta.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

    het gaat om de splitter op het AOP.
    op die plaats wordt het signaal dat op de coax-kabel binnenkomt geplitst in een signaal voor TV en een signaal voor het modem.
    Dank je wel Fred ,heb wel een nieuw modem ,maar geen nieuwe splitter

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

      naast het modem moet ook de splitter op het AOP worden vervangen.
      en dat laat men niet door de klant zelf doen, ook al zou hij / zij dat heel goed wel kunnen.
      Dan snap ik niet dat het zoveel moeite kost om dit te bewerkstelligen.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht

        Dan snap ik niet dat het zoveel moeite kost om dit te bewerkstelligen.
        En wat doe je, na het plaatsen van het juiste modem en splitter: als je dat beloofde snelheid nog steeds niet behaalt ? Einde oefening of is het weer verder zoeken naar andere oplossingen zoals in eigen huis of ligt het echt alleen maar aan Delta? Lijkt me erg frustrerend...
        Laatst bewerkt door _onbekend_; 23 Jun 2020, 11:26. Reden: taalvoudtjes

        Reageer


        • #19
          IK ga het voorbeeld van Fred opvolgen

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht

            En wat doe je, na het plaatsen van het juiste modem en splitter: als je dat beloofde snelheid nog steeds niet behaalt ? Einde oefening of is het weer verder zoeken naar andere oplossingen zoals in eigen huis of ligt het echt alleen maar aan Delta? Lijkt me erg frustrerend...
            In mijn eigen huis heb ik eigenlijk wel alles getest wat er maar te te testen valt, en als ik de beloofde snelheid nog niet haal vind ik dat de delta mij moet adviseren wat ik moet doen zodat ik die snelheid wel haal. En ik bedoel dan dat het mij ook geld mag kosten als voorbeeld andere kabels oid zou geen probleem zijn.
            Ik weet dat mijn router het aan kan en de 3 switches die ik hier heb doe ook goed hun werk dus als we eens beginnen met de correcte snelheid zoals die op mijn factuur staat dan praten we daarna verder hillebregt

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door mmertens Bekijk bericht
              Ik heb al maanden problemen met mijn router,
              jouw egen router ? Dan is dat ook jouw probleem of bedoel je de zeelandnet modem.

              Want dat is een wereld van verschil

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
                In mijn eigen huis heb ik eigenlijk wel alles getest wat er maar te te testen valt, en als ik de beloofde snelheid nog niet haal vind ik dat de delta mij moet adviseren wat ik moet doen zodat ik die snelheid wel haal.egt

                Reageer


                • #23
                  fred44nl 3 computers en een telefoon moet toch wel genoeg zijn, op mijn werk haalt mijn telefoon dik boven de 100Mbps upload.

                  ik heb hier getest met 2 grote computers en een laptop, maar het stopt bij 30Mbps.

                  Ik denk niet dat dit aan mij ligt, getest met cat 5 en cat 6 kabels

                  Reageer


                  • #24
                    fred44nl haal jij wel je upload snelheid ?

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
                      fred44nl haal jij wel je upload snelheid ?

                      Reageer


                      • #26
                        fred44nl dus even terug te komen op mijn chat met de dame van delta xou mijn wijk wel aangepast zijn maar haal de snelheid niet, dus zou een ander modem toch zonder vragen en moelijkheden verstuurd moeten worden. ik denk misschien te simpel.

                        Reageer


                        • #27
                          ik ga bijna klagen, zo van "GVD delta/zeelandnet zorg eens voor je klanten" lever wat je beloofd

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
                            [dus zou een ander modem toch zonder vragen en moelijkheden verstuurd moeten worden. ik denk misschien te simpel.
                            zoals elders ook al gezegd: een monteur moet de splitter op de AOP aanpassen, ook al kun je dit best wel zelf.
                            kennelijk wil men hier geen enkel risico lopen.

                            Reageer


                            • #29
                              fred44nl fair call

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                                zoals elders ook al gezegd: een monteur moet de splitter op de AOP aanpassen, ook al kun je dit best wel zelf.
                                kennelijk wil men hier geen enkel risico lopen.
                                Dit koste de monteur wel 15 minuten van zijn tijd op een warme vrijdag van 29 graden, maar het werkt

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X