Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan geen verbinding meer maken met Delta WifiSpots

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61

    Reageer


    • #62
      Mijn modem ligt onder een kast.
      Daar kan ik niet zo makkelijk bij.

      Dit modem is i.i.g. niet recentelijk vervangen.

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht
        Mijn modem ligt onder een kast.
        Daar kan ik niet zo makkelijk bij.

        Dit modem is i.i.g. niet recentelijk vervangen.
        dus je hebt (nog) een zwart modem ??

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht

          De verbinding wordt dan gemaakt.
          ik krijg die pop-up niet, omdat ik niet dicht genoeg bij een wifispot zit (denk ik).
          wel moet ik steeds m'n gebr.naam en wachtwoord invullen.

          Reageer


          • #65
            Toch nog voor jou even onder de kast gekropen.
            Modem is zwart Cisco EPC 3940.
            Niet in bridge.

            Is dit het modem voor de nieuwe verhoogde snelheden die we gekregen hebben?
            of moet ik daarvoor ook nog een nieuw modem krijgen, aanvragen?

            Reageer


            • #66
              Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht
              Is dit het modem voor de nieuwe verhoogde snelheden die we gekregen hebben?

              Reageer


              • #67
                Zit overigens wel de WifiSpots functionaliteit op de nieuwe witte
                ????modems ?
                ??????
                Of is dit alleen beperkt tot de Cisco's ?

                Reageer


                • #68
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Zit overigens wel de WifiSpots functionaliteit op de nieuwe witte
                  ????modems ?
                  ?????
                  dat is precies waar ik nu aan begin te twijfelen.
                  normaal staat m'n Sagemcom in bridge en komt er geen Delta WifiSpot te voorschijn.
                  afgelopen weekend heb ik m'n modem geruime tijd uit bridge gehaald en toen was er ook een WifiSpot te bekennen.

                  dus: wie heeft WifiSpots op een Sagemcom modem ??

                  Reageer


                  • #69
                    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                    dat is precies waar ik nu aan begin te twijfelen.
                    normaal staat m'n Sagemcom in bridge en komt er geen Delta WifiSpot te voorschijn.
                    afgelopen weekend heb ik m'n modem geruime tijd uit bridge gehaald en toen was er ook een WifiSpot te bekennen.

                    dus: wie heeft WifiSpots op een Sagemcom modem ??
                    Ik heb een Sagencom en WifiSpots. Ik zie ook een 2e WifiSpot in de buurt, maar verbinding maken lukt mij ook niet.
                    Ook niet na opnieuw installeren certificaat. Apparaat blijft enkele minuten zoeken naar verbinding en schakelt dan over naar eigen netwerk.

                    Reageer


                    • #70
                      Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
                      Om de wifispots werkend te krijgen dient het oude certificaat te worden verwijderd. Vervolgens kan het nieuwe certificaat worden gedownload. Mocht je na het ondernemen van deze stappen alsnog problemen ervaren met de Wifispots ontvangen we graag de klantgegevens per e-mail. Stuur hiervoor een berichtje naar [email protected]. Mocht het probleem lijken te zijn teruggekeerd kan er door de juiste afdeling actie worden ondernomen.

                      Na nog diverse pogingen heb ik het advies van TimE (zie boven) opgevolgd en heb het probleem (voor de zoveelste keer !!) nu via [email protected] aangekaart.
                      Vandaag reactie ontvangen van Klantenservice met advies: ga met apparatuur naar Delta Winkel in Middelburg zodat iemand daar de instellingen volledig kan nalopen en verder adviseren.
                      Heb dit vandaag (1-7-2020) gedaan en alleen maar lof voor de inspanningen die de betreffende persoon daar heeft gedaan om het inlogprobleem op mijn S10 en die van mijn vrouw op WifiSpots op te lossen, maar helaas kreeg hij na ruim een half uur diverse malen proberen toch ook de melding "Wachtwoord onjuist", dus de melding die ik al 3 weken krijg en met mij nog vele andere Delta klanten (zie Forum). Hij zou het probleem doorgeven.
                      Onder het motto "hoop doet leven" wacht ik maar weer af, maar ik wordt het wel ontzettend beu.

                      Reageer


                      • #71
                        De problemen met de wifispots leken in eerste instantie te zijn verholpen. Omdat er alsnog veel problemen worden ervaren is het onderzoek naar dit probleem heropend en heeft het netwerkcentrum van DELTA dit in behandeling. Ik ga er vanuit dat er snel een blijvende oplossing wordt gevonden.

                        Reageer


                        • #72
                          Mocht er een oplossing zijn ben ik altijd bereid met mijnS10 naar het netwerkcentrum te komen om het uit te testen

                          Reageer


                          • #73
                            Bij mij werkt WifiSpots dus ook niet meer, ook blij te lezen hier dat ik niet de enige ben. Hopelijk wordt het nu goed uitgezocht. Ter info:

                            Ik heb een oudere LG tablet met Android 4.4 en een Huawei smartphone met iets nieuwere Android versie die ik sporadisch gebruik met Delta WifiSpots, wat tot voor kort allemaal goed werkte. Beide zijn helaas niet te updaten naar nieuwere Android versies. De tablet werkt sinds kort niet meer met WifiSpots ("authenticatie probleem" of probeert eindeloos verbinding te maken zonder dat er verder wat gebeurt), de smartphone werkt nog wel maar de verbinding lijkt erg traag. Aan beide is in afgelopen maanden helemaal niks veranderd.
                            Ik heb nog steeds een heel oud modem (van >> 5 jaar geleden) wat ondanks diverse beloftes nooit vervangen is, ik gebruik dus de Wifispots ergens in de buurt.

                            Reageer


                            • #74
                              N_H Voor het modem, neem contact op met DELTA via Twitter of Facebook als je dat hebt. Dat werkt goed. Zo niet dan kun je [email protected] mailen.

                              Apparaten met Android 4 zijn niet meer te gebruiken met veel beveiligde verbindingen omdat ze de nieuwste encryptiestandaarden niet ondersteunen. Of het probleem met WifiSpots nog wordt opgelost durf ik niet te zeggen.

                              Reageer


                              • #75
                                Ook ik zit met hetzelfde probleem. 'verbinding is verlopen' geeft de huawei gsm aan e.a. Een spiksplinternieuwe tablet van huawei kan ook niet op delta wifispots. Errrg lastig, als je net als mij, veel via wifi doet en dus automatisch ook via wifispots van delta. Dat deed het immers altijd en nu niet meer. Ook van alles al geprobeerd, net als de mensen hierboven, al van alles geprobeerd en gedaan hebben. Ook via de handleiding, die beschreven staat en via 'zelf regelen van delta' te benaderen, maar dat maakte geen snars uit. Jammer, want ik heb het altijd goed kunnen gebruiken.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X